Gjest Slettet+127836 Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 Fire skiver med makrell i salsa, kokt egg i skiver oppå dette og ett stort glass melk. Nam!
Mr. A Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 (endret) Hamburger i brød med french fries Løvbiff med ris. Og Vanilla Coke som drikke. Hvor får du tak i Vanilla Coke, har lett lenge etter den men klarer ikke å finne den Endret 9. mai 2010 av Mr. A
KKake Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Hvor får du tak i Vanilla Coke, har lett lenge etter den men klarer ikke å finne den Mamma kjøpte for meg i Sverige, på Nordbysenteret. OnT: Banan.
Isbjørnen Knut Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 (endret) Hvor får du tak i Vanilla Coke, har lett lenge etter den men klarer ikke å finne den De har den vel også på butikker med godt utvalg. Har sett at de har det på en Bunnpris & Gourmet her i Trondheim. OnT: Sjokoladebolle Endret 9. mai 2010 av Quatermain
KKake Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Hvor får du tak i Vanilla Coke, har lett lenge etter den men klarer ikke å finne den De har den vel også på butikker med godt utvalg. Har sett at de har det på en Bunnpris & Gourmet her i Trondheim. OnT: Sjokoladebolle Ja, men disse butikkene skal gjerne ha 3 ganger prisen i Sverige da. Forøvrig vet jeg at Meny fører Vanilla Coke i tillegg til de nevnt over her.
Alprolex Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 (endret) et glass melk og en deilig sandwich, namm<3!, foresten etter-smaken til Vanilla Coke smaker pissen til katta mi, om jeg hadde en... EDIT: mener dem selger Vanilla Coke i seven eleven butikken i Oslo S i sentralstasjonen Endret 9. mai 2010 av Lagymoon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå