Gå til innhold

Gutt 14år. skal ta hull i ørene, Langt nede?


Er gutter med små diamanter i ørene fint?  

61 stemmer

  1. 1. Er gutter med små diamanter i ørene fint?

    • Ja syns det er ganske pent :)
      8
    • Litt på noen.
      6
    • Nei, Jålete
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SPM1 : vil ikke tro det er noe problem nei.

SPM2 : Vil tippe den henger

SPM3 : vil tro edet ja.

 

Ellers, jeg vil si at alle bildene påstet i tråden ser svært homofile ut, og med mindre du vil bli tatt for å være en homofil ute på gaten så ville jeg ikke brukt de greiene der.

Ring i øret KAN funke uten at man ser homofil ut, men diamant i øret, da er det ingen tvil.

Lenke til kommentar

Ehhhmmm.. Om folk dømmer hva du liker etter ørene dine, så good luck ;)

Se på de guttene over.. det var kanskje det mest homsete bilde i verden! :)^^,

Gutter som David beckham, Cristiano Ronaldo osvosv.. Ser alle ufattelig homsete ut, Men de får de jentene de vil ha også ;)

Lenke til kommentar

Det er tydelig at folk har kommet over bling-bling perioden nå, etter mine observeringer. Ser betraktelig færre med bling-bling i øra nå enn hva som var å se før. Har en kamerat med små bling-bling i øra og han passer det faktisk. Han kan dra stilen (ikke slik som illustrert over vel og merke), men det er en syltynn grense mellom det og at det ser jålete/harry/homsete/sossete ut. Hvis du komplimenterer bling-blingen med en stil ala det som er illustrert over mottar du nok FAIL-stempel fortere enn svint. Det er ingen jeg kjenner som synes det er no stas iallfall. Men gjør du det riktig (har dessverre ingen definisjon på hva det er) så tror jeg det kan funke. Men generelt synes jeg ikke 14-åringer burde bruke bling-bling. Det minner meg mest om et desperat forsøk på å se kul ut. Men for all del, shut me up!

Lenke til kommentar

Dette må være en god utfordrer til tråden med månedens minst hjelpsomme svar. Et par av dem vant førsteplass og er slettet. Jeg burde slettet flere, men da ville det ikke blitt noen igjen. At hele tråden dreier seg om hvorvidt det er "homsete" eller ikke beviser bare at verden slett ikke har gått framover siden jeg var ung. Snarere tvert imot.

 

Reaksjoner tas som vanlig på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...