Gå til innhold

P4 er IKKE coca-cola!!!


avtrekkeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Coca-Cola (bindestrek der ja) bør sammenlignes med AMD, da Coca-Cola helt klart er det beste - uten sammenligning for øvrig.


Jeg vil ikke sammenligne P4 med Classic - den stinker jo fælt - og P4 stinker jo ikke... Muligens lukter den litt, men sikkert ikke så mye at noen bryr seg, bortsett fra illeluktende fotballspillere som ikke drikker annet en isostar X4 med pro-vitamin B5 og anti-flass effekt, og hvem bryr seg vel om disse illeluktende fotbalspillerne (som ikke drikker annet en isostar X4 med pro-vitamin B5 og anti-flass effekt)?? Muligens noen neandertaler-lignende bigfoot-mutanter (de med små føtter) som ikke følte seg helt vel, da de av en eller annen grunn spiste for mye pizza av typen Mild Taco. Noen vil vel kanskje si at Mild Taco egentlig burde hete Extremely-mild Taco, men dette vil bare være diskusjonstema i barnehager, der alle leker med playmobil. Det er forresten en stund siden jeg lekte med playmobil sist... Sist var egentlig mange år siden, og år er jo som kjent 365.25 dager (avrundet til nærmeste hele hundredel). En hundredel er vanligvis i de fleste tilfellene halvparten av en femtidel, som igjen er det dobbelte av en hundredel. Det vi vet med sikkerhet er at 1+1=2 - i hvertfall hos de aller fleste. Jeg husker en gang jeg trodde at 1+1 var noe helt annet...


 

Litt av en ordsalat gitt.

 

Mvh

Fredrik A. Takle

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-29 16:06, Rhaps skrev:

ja... ass .. Cola er jo seff P4. Amd = Pepsi, the underdog



 

Du har ikke rett til å uttale deg :smile:

 

Cpuen din kan såvidt drive kabal uten at det lagger ut av helvete , den overheater og tar fyr :razz:

 

Hehe neida ..

 

menneh få deg en skikkelig inhell cpu før du i det hele tatt kan kritisere..

 

Nesten som de som kjører lada og disser de med ferari p.g.a lambourgini er så ***** mye bedre .. (eller.no) det er lissom litt skevt..

Lenke til kommentar

Quote:




Såvidt jeg vet finnes det knapt Clawhammer i silikon og Northwood OC er verdensrekorden "bare" 3.8GHz.





 

Hehehe, bare ett lite tips: cpu'er lages IKKE av silikon akkurat :wink: De lages hovedsaklig av silisium(silicon på engelsk)!!! Silikon=siliconE

 

Btw, Coca-cola er sjefen i cola-land!!

AMD er best på ytelse/pris akkurat nå og derfor er de min nåværende favoritt, men det forandrer seg fort hvis intel kommer med no bedre!!

 

[ Denne Melding var redigert av: Darth MToffy på 2002-01-31 05:41 ]

Lenke til kommentar

Uff...nå er det sent...eller tidlig...er det? Jeg prøvde å lese første innlegget her men øya gikk i kryss og hjernen kobla ut :razz:

Coca-Cola er best, men: (og dette er er STORT MEN!)

Den har aldri vært den samme etter at de begynte med de hersens plastflaskene!

Nei, jeg husker de gode gamle dager jeg. Da du fikk Cola'n på glassflaske :grin: det var noe det!

Også var det Bamsebrus da :lol:

 

PS: Hvem er best av Coca-Cola eller Pepsi?

Hvem er best av AMD og Intel?

 

Who the f**k cares!!! Jeg drikker Pentium og PC'n min funker fint med en 1.5L Coca-Cola med ekte fossefall-kjøler :grin:

 

Hmmm...nei nå er det virkelig for sentzzzzzz....

 

Hva er best av Dragon 32 og Spectrum +3?

Lenke til kommentar

Dette er kanskje den posten med mest kødd på.

Skal forsøke og ikke banne her:

Hva **** er det som går av dere? sammenligner P4 med haakon pils og Dritt brus For F...?

 

Det er Fanta som er den beste , og cola bare gjør at du får svarte tenner ,mens fanta er sunt(Laget av appelsin)

 

 

Måtte banne nå og....

Kommer sikkert til han nedenunder (Må skrive det for og ikke bli sensurert)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-31 11:46, magfa skrev:

coca-cola er helt udrikkelig... om det ikke er light da!


mener, tenna ramler ut, klissete i kjeften som faan.


nei nei nei.

light til folket


 

Er du helt sprø!?!? Cola Light duger jo ikke til å spyle dekk med engang. Skal man først drikke brus så skal man jaggu meg ha noe med skikkelig sukker i. Kan jo ikke drikke sånt kunstig møkk.

Lenke til kommentar

cyrix cpu'er lages av via nå om dagen. billige men du får det du betaler for, ikke mye å skryte av altså.

 

cola light? den inneholder jo aspertan som er kreftfremkallende (jaja, det meste er jo det nå om dagen).

 

og grans julebrus på glass er bedre enn cola, men så er det en sesong ting. cola drikker man ellers resten av året, så det sier seg selv at det er godt med litt avveksling. prøvd å drikke en sixpack med julebrus? julerus rettere sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...