Gå til innhold

Dubstep-tråden


*F*

Anbefalte innlegg

Noe sånt som "The only music which can be listened to before you go out, when you're out, and when you are back at your hotel room." leste jeg på YouTube (tror jeg) en gang, og det passer perfekt.

 

Sier meg meget enig i det sitatet! Burial lager sinnsyk deilig musikk!

 

 

og en sang til:

Endret av skrikk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg viste pappa noen random sanger fra dubstep-lista mi. "Håper du klarer å høre på sånn musikk uten å ha røyka også" var svaret jeg fikk. WTF?!

 

Dubstep er mye fetere om man har noe "rart" i kroppen da :p

 

er fett å bo i storbritannia, masse dubstep og d'n'b events til og med i en liten studentby liksom :D

Lenke til kommentar

Jeg viste pappa noen random sanger fra dubstep-lista mi. "Håper du klarer å høre på sånn musikk uten å ha røyka også" var svaret jeg fikk. WTF?!

 

Dubstep er mye fetere om man har noe "rart" i kroppen da :p

 

Det er jeg helt enig med deg i. Det tilfører musikken en helt ny dimensjon.

Lenke til kommentar

Jeg viste pappa noen random sanger fra dubstep-lista mi. "Håper du klarer å høre på sånn musikk uten å ha røyka også" var svaret jeg fikk. WTF?!

 

Dubstep er mye fetere om man har noe "rart" i kroppen da :p

 

er fett å bo i storbritannia, masse dubstep og d'n'b events til og med i en liten studentby liksom :D

Kor er det du bur hen i UK, eigentleg? Høyres sjukt awesome ut. :p

Lenke til kommentar

Jeg viste pappa noen random sanger fra dubstep-lista mi. "Håper du klarer å høre på sånn musikk uten å ha røyka også" var svaret jeg fikk. WTF?!

 

Dubstep er mye fetere om man har noe "rart" i kroppen da :p

 

er fett å bo i storbritannia, masse dubstep og d'n'b events til og med i en liten studentby liksom :D

Kor er det du bur hen i UK, eigentleg? Høyres sjukt awesome ut. :p

 

Jeg studerer i en liten by i Wales som heter Aberystwyth, hele byen lever på universitetet 51 pubber elns fordelt på en by med 18 000 innbyggere og rundt 10 000 studenter.

fantastisk uteliv og såklart mye d'n'b, dubstep ++++ som skjer da det er det store her nede. Chase & status(eller en av de) skulle komme hit å kjøre et dj set for noen uker siden men de kanselerte pga. noen personlige greier, var framdeles en grisefet natt med mye grisete dubstep og kvelden ble avsluttet av Unitz.

 

av andre som har spilt her som jeg har sett og som er "kjente" er: flux pavilion, aphrodite, secret lemon project, jayou, stenchman og sikkert en del jeg har glemt :p

og det beste av alt er at dette foregår i "the students union" tilsvarende studentersamfundet så kveldene er tilnærmet "chav free" noe som er veldig greit ;)

Lenke til kommentar

Jeg studerer i en liten by i Wales som heter Aberystwyth, hele byen lever på universitetet 51 pubber elns fordelt på en by med 18 000 innbyggere og rundt 10 000 studenter.

fantastisk uteliv og såklart mye d'n'b, dubstep ++++ som skjer da det er det store her nede. Chase & status(eller en av de) skulle komme hit å kjøre et dj set for noen uker siden men de kanselerte pga. noen personlige greier, var framdeles en grisefet natt med mye grisete dubstep og kvelden ble avsluttet av Unitz.

 

av andre som har spilt her som jeg har sett og som er "kjente" er: flux pavilion, aphrodite, secret lemon project, jayou, stenchman og sikkert en del jeg har glemt :p

og det beste av alt er at dette foregår i "the students union" tilsvarende studentersamfundet så kveldene er tilnærmet "chav free" noe som er veldig greit ;)

so_much_win_graphic.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...