Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes også det er helt fint å kjøre fra nettleseren. Noen av grunnene:

- spillet starter raskt

- rask server list

- all soldier stats på en plass

- greit å ha pcen "fri" mens man venter på å joine en server

 

Var litt uvant i starten men, synes det er helt greit nå. Tok forøvrig å lagde hele internet exploreren min til BF3 nettleser, starter opp med battlelog og andre BF3-fan sider. Endelig får den gjøre nytte for seg :D

Endret av HelloWorld
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har iallefall funnet den raskeste måten å komme inn på caspian.

 

Sett opp slik at den viser kun tomme servere, de som dukker opp da har krasjet/rebootet så vidt jeg kan skjønne. - Så refresher du serverliste til du ser det begynner å komme folk på en av de (0/64 begynner å tikke oppover) - Da har du 2-3 sekunder til å trukke på den og join.

 

Tar maks 2-3 minutter med denne metoden.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Har iallefall funnet den raskeste måten å komme inn på caspian.

 

Sett opp slik at den viser kun tomme servere, de som dukker opp da har krasjet/rebootet så vidt jeg kan skjønne. - Så refresher du serverliste til du ser det begynner å komme folk på en av de (0/64 begynner å tikke oppover) - Da har du 2-3 sekunder til å trukke på den og join.

 

Tar maks 2-3 minutter med denne metoden.

 

Funket bra, tok meg 1 min. Takker :w00t:

Lenke til kommentar

Av alle punktene dine så ser jeg faktisk ikke et negativt, du trenger ikke vennelisten i origins btw. Jeg liker det nye systemet, kan surfe å kose meg mens jeg loader uten alt+tab. Kanskje litt enig at det er litt slitsomt at man må ut av spillet, men da kan man faktisk bare bruke alt+tab og søke seg gjennom en serverbrowser som er mer responsiv enn på noe annet spill, selv om det er i en nettleser. Og jeg er så konservativ som de kommer når det kommer til slike ting

Selve battlelog er fin. Problemet mitt er systemet i mellom.

 

  • Logg på Origin
  • Start spillet
  • Nettleseren åpner seg
  • Finn serveren
  • join server
  • Spillet åpner seg i vindu modus

Hvordan er det lettere enn å starte spillet og åpne serverbrowseren?

 

 

 

Syns det er genialt med server browser i nettleseren. Oppstartstiden på spillet er jo noen få sekunder .Ikke flere minutter med intro!

Tenkt deg hvor kjapt det hadde vært om spillet startet direkte i en serverbrowser i spillet...

 

Synes selv at alt fungerer optimalt for min del :) det går ikke ann å finne noen bedre server browser enn battlelog, og de kan legge inn updates uten at vi spillere merker noen ting, istedenfor å patche selve spillet :)

Det er tungvindt og kronglete å bruke. Updates har lite med saken å gjøre. Hvordan er dette bedre enn f.eks. Steam?

 

Synes også det er helt fint å kjøre fra nettleseren. Noen av grunnene:

- spillet starter raskt

- rask server list

- all soldier stats på en plass

- greit å ha pcen "fri" mens man venter på å joine en server

 

Var litt uvant i starten men, synes det er helt greit nå. Tok forøvrig å lagde hele internet exploreren min til BF3 nettleser, starter opp med battlelog og andre BF3-fan sider. Endelig får den gjøre nytte for seg :D

En langt bedre løsning ville ha vært at spillet får en kommando i fra nettleseren. i tillegg Hele systemet virker så lite gjennomtenkt at det gjør ondt.
Lenke til kommentar

 

Av alle punktene dine så ser jeg faktisk ikke et negativt, du trenger ikke vennelisten i origins btw. Jeg liker det nye systemet, kan surfe å kose meg mens jeg loader uten alt+tab. Kanskje litt enig at det er litt slitsomt at man må ut av spillet, men da kan man faktisk bare bruke alt+tab og søke seg gjennom en serverbrowser som er mer responsiv enn på noe annet spill, selv om det er i en nettleser. Og jeg er så konservativ som de kommer når det kommer til slike ting

Selve battlelog er fin. Problemet mitt er systemet i mellom.

 

  • Logg på Origin
  • Start spillet
  • Nettleseren åpner seg
  • Finn serveren
  • join server
  • Spillet åpner seg i vindu modus

Hvordan er det lettere enn å starte spillet og åpne serverbrowseren?

 

 

 

Syns det er genialt med server browser i nettleseren. Oppstartstiden på spillet er jo noen få sekunder .Ikke flere minutter med intro!

Tenkt deg hvor kjapt det hadde vært om spillet startet direkte i en serverbrowser i spillet...

 

Synes selv at alt fungerer optimalt for min del :) det går ikke ann å finne noen bedre server browser enn battlelog, og de kan legge inn updates uten at vi spillere merker noen ting, istedenfor å patche selve spillet :)

Det er tungvindt og kronglete å bruke. Updates har lite med saken å gjøre. Hvordan er dette bedre enn f.eks. Steam?

 

Synes også det er helt fint å kjøre fra nettleseren. Noen av grunnene:

- spillet starter raskt

- rask server list

- all soldier stats på en plass

- greit å ha pcen "fri" mens man venter på å joine en server

 

Var litt uvant i starten men, synes det er helt greit nå. Tok forøvrig å lagde hele internet exploreren min til BF3 nettleser, starter opp med battlelog og andre BF3-fan sider. Endelig får den gjøre nytte for seg :D

En langt bedre løsning ville ha vært at spillet får en kommando i fra nettleseren. i tillegg Hele systemet virker så lite gjennomtenkt at det gjør ondt.

 

 

Logger automatisk inn på origin på 2 sek. Nettleseren har jeg alltid open uansett. Går MYE raskere å joine en server fra Battlelog enn fra f.eks. serverbrowser i BC2. Veldig enkelt å alt-tabbe. Og starter i fullscreen i hvertfall for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pr nå så finne den bare til Chrome.

 

Last ned extension: http://www.coderah.com/?page_id=389

 

Installert, restart chrome og du kan joine hvilken som helst CB server.

 

sikkert jeg som er noob, men hvordan legger jeg inn modden i chrome?

 

 

ingen som kan hjelpe?

For min del var det bare å laste ned, trykke på fila i chrome's download liste også trykke på 'ja jeg vill installere denne modden'

Lenke til kommentar

Har iallefall funnet den raskeste måten å komme inn på caspian.

 

Sett opp slik at den viser kun tomme servere, de som dukker opp da har krasjet/rebootet så vidt jeg kan skjønne. - Så refresher du serverliste til du ser det begynner å komme folk på en av de (0/64 begynner å tikke oppover) - Da har du 2-3 sekunder til å trukke på den og join.

 

Tar maks 2-3 minutter med denne metoden.

 

current pass til caspian border servere? EU :)

Lenke til kommentar

Pr nå så finne den bare til Chrome.

 

Last ned extension: http://www.coderah.com/?page_id=389

 

Installert, restart chrome og du kan joine hvilken som helst CB server.

 

sikkert jeg som er noob, men hvordan legger jeg inn modden i chrome?

 

 

ingen som kan hjelpe?

For min del var det bare å laste ned, trykke på fila i chrome's download liste også trykke på 'ja jeg vill installere denne modden'

 

Får "Wrong password"...

 

Dette funker igjen: shoppingcartsareagoodride

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

 

Av alle punktene dine så ser jeg faktisk ikke et negativt, du trenger ikke vennelisten i origins btw. Jeg liker det nye systemet, kan surfe å kose meg mens jeg loader uten alt+tab. Kanskje litt enig at det er litt slitsomt at man må ut av spillet, men da kan man faktisk bare bruke alt+tab og søke seg gjennom en serverbrowser som er mer responsiv enn på noe annet spill, selv om det er i en nettleser. Og jeg er så konservativ som de kommer når det kommer til slike ting

Selve battlelog er fin. Problemet mitt er systemet i mellom.

 

  • Logg på Origin
  • Start spillet
  • Nettleseren åpner seg
  • Finn serveren
  • join server
  • Spillet åpner seg i vindu modus

Hvordan er det lettere enn å starte spillet og åpne serverbrowseren?

 

 

 

Syns det er genialt med server browser i nettleseren. Oppstartstiden på spillet er jo noen få sekunder .Ikke flere minutter med intro!

Tenkt deg hvor kjapt det hadde vært om spillet startet direkte i en serverbrowser i spillet...

 

Synes selv at alt fungerer optimalt for min del :) det går ikke ann å finne noen bedre server browser enn battlelog, og de kan legge inn updates uten at vi spillere merker noen ting, istedenfor å patche selve spillet :)

Det er tungvindt og kronglete å bruke. Updates har lite med saken å gjøre. Hvordan er dette bedre enn f.eks. Steam?

 

Synes også det er helt fint å kjøre fra nettleseren. Noen av grunnene:

- spillet starter raskt

- rask server list

- all soldier stats på en plass

- greit å ha pcen "fri" mens man venter på å joine en server

 

Var litt uvant i starten men, synes det er helt greit nå. Tok forøvrig å lagde hele internet exploreren min til BF3 nettleser, starter opp med battlelog og andre BF3-fan sider. Endelig får den gjøre nytte for seg :D

En langt bedre løsning ville ha vært at spillet får en kommando i fra nettleseren. i tillegg Hele systemet virker så lite gjennomtenkt at det gjør ondt.

 

 

Ser fortsatt ikke problemet. Du trenger ikke starte origin manuelt, bare finn server på battlelog og join. For meg så starter da origin opp og gjør alt automatisk, spillet ligger i bakgrunn til jeg trykker på join game. Går du i settings på spillet så kan du velge fullscreen mode og da vil du alltid starte i fullscreen etter join game.

 

Og som sagt, dette er mye raskere enn server browsing i BFBC2 - der har du også den lange load tiden fra login til server listen faktisk vises, det slipper vi med battlelog.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som synes UMP er overpowered? Den har jo null recoil og dreper like fort som ett assault rifle.

 

Gleder meg til og få UMP, ikke det at det kan sammenlignes men COD Mw2 så var UMP også overpowerd :)

 

Liker selv også veldig godt konseptet med at du har alt på battlelog ! :love:

 

Fungerer veldig bra for meg også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...