MrLee Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Hmm, litt i tvil om jeg vil ha dogtag pakken. Det blir vel bare mer prestisje å knife meg da og specact blir bare aktuellt om det blir om i BC2, ekstra kits sånn at det er raskere å bytte mellom loadouts.
kjetilkl Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 g2play.net selger også specact/dogtags-pakken - fikk mine koder etter 10 min.
hightow Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Hmm, BF:BC2 patch skal rulles ut den 21: http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=165416 Da tviler jeg på at betaen kommer før siste uka i september.
Bjorkizz Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Regner med det blir GameStop da siden det er rimelig sikkert å få BF3 på release. Bare jeg får limited edition med noen gode gamle BF2 maps så er jeg fornøyd
Deosl Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Rimelig nice montage fra BF3 ALPHA. http://www.youtube.com/watch?v=0_2gFfR6KCs 3
hugRmunR Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Trist å se at våpenanimasjonene ligger så langt bak de andre i forhold til kvalitet =/ Rekylen ser jo totalt urealistisk ut. (ikke at det hindrer meg i å kjøpe spillet da)
mortensol Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Må jeg gå i fysisk butikk for å forhåndsbestille hos GameStop?
MrLee Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Jeg kan forstå forvirrelsen, for man skulle da tro at det var mulig for en såpass stor kjede som gamestop å lage en web interface for det? Det er jo forventet at slikt skal være på plass i våre dager...
Skrujernet Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Trist å se at våpenanimasjonene ligger så langt bak de andre i forhold til kvalitet =/ Rekylen ser jo totalt urealistisk ut. (ikke at det hindrer meg i å kjøpe spillet da) Syns rekylen så bra ut jeg.
pxK Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Trist å se at våpenanimasjonene ligger så langt bak de andre i forhold til kvalitet =/ Rekylen ser jo totalt urealistisk ut. (ikke at det hindrer meg i å kjøpe spillet da) Har du skutt ett våpen før? 4
Vertical^ Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Synes rekylen ser bra ut på de aller fleste våpnene. Nå har ikke jeg skutt med så mye annet en et håndvåpen. Men bare rekylen fra et skudd er ganske heftig.
The_Tom Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 (endret) Trist å se at våpenanimasjonene ligger så langt bak de andre i forhold til kvalitet =/ Rekylen ser jo totalt urealistisk ut. (ikke at det hindrer meg i å kjøpe spillet da) Har du skutt ett våpen før? Han har sett rekylen i CoD og andre barnespill Endret 16. september 2011 av The_Tom 1
MrLee Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 (endret) Jeg tok det som at han mente det var for lite rekyl... Uansett dette er og har alltid vært ett action spill, ikke milsim. Hvis du vil ha det må du finne deg ArmAII eller no. Det er fokus på spillbarhet også her. Endret 16. september 2011 av MrLee
The_Tom Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 åja, har ikke sett videoen. fordi jeg dør invendig av beinmarg ereksjon som jeg ser mere BF3 videoer. Håper beta komme i helga.
hugRmunR Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 (endret) Men for faen da folkens, rekylen når man ligger ser latterlig ut, tenker da spesielt på LMG'ene. Hvis dere hadde hatt litt peiling så hadde dere sett det selv. Jeg kommenterte det fordi de tydeligvis har hatt stort fokus på animeringer, men har bommet når det gjelder våpna. Endret 16. september 2011 av Northern
Gjest Slettet+513 Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Hah klage på rekylen. Hvis man skulle bry seg om slikt måtte man også brydd seg om det å måtte hinke om man blir skutt i foten. kravle på bakken og få lemmer skutt av osv.
hugRmunR Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Skal jeg formulere det bedre? Måten våpna "spretter" på, ser helt feil ut. Noe som er rart med tanke på fokuset på animeringer. Og ja, jeg VET det er arcade, derfor jeg presiserer fokuset deres (DICE) på animeringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå