Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, litt i tvil om jeg vil ha dogtag pakken. Det blir vel bare mer prestisje å knife meg da :tease:

og specact blir bare aktuellt om det blir om i BC2, ekstra kits sånn at det er raskere å bytte mellom loadouts.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med det blir GameStop da siden det er rimelig sikkert å få BF3 på release. Bare jeg får limited edition med noen gode gamle BF2 maps så er jeg fornøyd :)

Skrevet

Trist å se at våpenanimasjonene ligger så langt bak de andre i forhold til kvalitet =/

Rekylen ser jo totalt urealistisk ut. (ikke at det hindrer meg i å kjøpe spillet da)

Skrevet

Jeg kan forstå forvirrelsen, for man skulle da tro at det var mulig for en såpass stor kjede som gamestop å lage en web interface for det? Det er jo forventet at slikt skal være på plass i våre dager...

Skrevet

Trist å se at våpenanimasjonene ligger så langt bak de andre i forhold til kvalitet =/

Rekylen ser jo totalt urealistisk ut. (ikke at det hindrer meg i å kjøpe spillet da)

Syns rekylen så bra ut jeg.

Skrevet

Har du skutt ett våpen før?

• Liker 4
Skrevet (endret)

Har du skutt ett våpen før?

Han har sett rekylen i CoD og andre barnespill :p:tease:

Endret av The_Tom
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tok det som at han mente det var for lite rekyl...

Uansett dette er og har alltid vært ett action spill, ikke milsim. Hvis du vil ha det må du finne deg ArmAII eller no. Det er fokus på spillbarhet også her.

Endret av MrLee
Skrevet (endret)

Men for faen da folkens, rekylen når man ligger ser latterlig ut, tenker da spesielt på LMG'ene.

Hvis dere hadde hatt litt peiling så hadde dere sett det selv.

Jeg kommenterte det fordi de tydeligvis har hatt stort fokus på animeringer, men har bommet når det gjelder våpna.

Endret av Northern
Gjest Slettet+513
Skrevet

Hah klage på rekylen. Hvis man skulle bry seg om slikt måtte man også brydd seg om det å måtte hinke om man blir skutt i foten. kravle på bakken og få lemmer skutt av osv.

Skrevet

Skal jeg formulere det bedre? Måten våpna "spretter" på, ser helt feil ut. Noe som er rart med tanke på fokuset på animeringer.

Og ja, jeg VET det er arcade, derfor jeg presiserer fokuset deres (DICE) på animeringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...