Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bekreftet at det blir fly. Står på BF sin blogg.

 

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/02/04/battlefield-3-is-coming-preorder-now.aspx

 

attlefield 3 is the true successor to Battlefield 2. Beyond our signature multiplayer, we have also included a full single-player campaign and a co-op campaign – all straight out of the box. As for fan favorite features, how does the return of jets, prone, and 64-player multiplayer (on PC) sound? All this built with our powerful new game engine Frostbite 2, which you'll hear and see a lot of in the months leading up to launch. For the full reveal on Battlefield 3, stay tuned for links to our cover stories hitting the gaming press throughout February, starting with Game Informer right now.

Lenke til kommentar

Dagens rant:

 

Blir så utrolig irritert når jeg leser andre BF3-tråder, feks i det værste forumet noensinne, EA UK. De har virkelig ingen tro på BF3 og bare klager og syter som drittunger...

DICE er tross alt selskapet bak BF2, med en helt ny V8er, som om de ikke vet hva de holder på med...?

Greit nok at man kan være skeptisk etter EA kjøpte opp, men det får da være grenser for hvor negativ man skal være!

 

Takk

Lenke til kommentar

Arg, for noen idioter DICE er.

 

Cod fan much?

Det er vel ikke helt bekrefta at det er fly med i BF3?Så på en tidligere trailer til BC2http://www.youtube.com/watch?v=DLYdoodBh5w..Hvor de hadde med et par fly på slutten.Uansett, sannsynligheten for fly i BF3 er vel ganske stor :new_woot:

all straight out of the box. As for fan favorite features, how does the return of jets, prone, and 64-player multiplayer (on PC) sound?
Lenke til kommentar

Call Of Duty Fanboys. Får håpe de ikke ødelegger salget. De fortjener å selge i bøtter å spann!

Jeg personlig ville ha foretrukket om alle CoD 'fanboysa' ikke engang kjøpte BF3. Da får heller vi som kan oppføre oss på internet ha det hyggelig på kampsonen :thumbup:

(Jada, begge spillene har nok av drittunger :ph34r: )

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Call Of Duty Fanboys. Får håpe de ikke ødelegger salget. De fortjener å selge i bøtter å spann!

Jeg personlig ville ha foretrukket om alle CoD 'fanboysa' ikke engang kjøpte BF3. Da får heller vi som kan oppføre oss på internet ha det hyggelig på kampsonen :thumbup:

(Jada, begge spillene har nok av drittunger :ph34r: )

 

Håper BF3 kommer ferdig med et bra admin system som BF2CC, så kan vi bare gi dem et spark i rævva.

 

Lyden på slutten av videoen når "Battlefield 3" kommer fram er så sinnsykt rå :D

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Håper BF3 kommer ferdig med et bra admin system som BF2CC, så kan vi bare gi dem et spark i rævva.

 

Lyden på slutten av videoen når "Battlefield 3" kommer fram er så sinnsykt rå :D

Hehe jepp.

 

Lurer på om BF3 vil få støtte for mods. Kunne sikkert kommet mye bra med Frostbite 2.0 :dribble:

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Inside info ;) (lover at kilden er sikrere enn forrige, var bare jeg som misforsto sist :p)

 

Vet ikke mer ettersom jeg ikke vil riske personens jobb.

Skal se om jeg kan finne ut mer etter nåværende testing er ferdig om et par uker.

 

Bekreftet i dag:

 

* Prone

* Jets

* 64 Players for PC

* 24 Players for consoles

* Modern/Urban combat across the globe including Tehran, Paris, and New York

* Vehicle warfare (including sea)

* Drag fallen teammates to safety

* Single player campaign

* USMC, EU, Russian, and MEC (or variant) factions

* Battlefield 3 Limited edition copy announced at GDC '11

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...