Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

To ganger nå, så har jeg fått "something went wrong", det er jo ikke akkurat noe nytt, men begge gangene har loadout på kjøretøy blitt reset, så jeg må sette opp alt på nytt, forbaska irriterende! Våpen loadout blir heldigvis ikke reset.

 

Jeg har formatert pc, og dette skjedde ikke en eneste gang før formatering.

 

Noen ide?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Om jeg bruker nvidia tune, må jeg da starte med lokale instillinger og ikke sky? Er vel lokalt det er tunet?

 

Digger bombekasteren.

Kan lett drepe 50 og dø null så roper alle juks!

Men det tar som oftest ikke lang tid før det andre laget har 32 bombekastere for hevn på meg.

 

Bruker du den russiske bombekasteren? Den er vel raskere å reloade?

Lenke til kommentar

Hei, spiller i dag med en logitec mus, ikke trådløs.

kjøpt for 2 år siden værtfall og det er gaming mus.

 

probleme er at jeg har aldri brukt musmatte.. og nå spiller jeg BF3 og plages med at det liksom ikke er flyt når jeg snur meg rundt osv.. for eksempel om jeg må sikte på en fyr så liksom hopper siktet over personen fordi det liksom ikke flyter helt 100%.. så må jeg føre sikte tilbake igjen å kan risikere at dt hopper over igjen. hva må til ? ny mus OG musmatte? til lasermus.

Det er ikke skjermkorte fordi spillet flyter, men tydelig at det har med musa å gjøre.

Endret av Tommyeen
Lenke til kommentar

Hei, spiller i dag med en logitec mus, ikke trådløs.

kjøpt for 2 år siden værtfall og det er gaming mus.

 

probleme er at jeg har aldri brukt musmatte.. og nå spiller jeg BF3 og plages med at det liksom ikke er flyt når jeg snur meg rundt osv.. for eksempel om jeg må sikte på en fyr så liksom hopper siktet over personen fordi det liksom ikke flyter helt 100%.. så må jeg føre sikte tilbake igjen å kan risikere at dt hopper over igjen. hva må til ? ny mus OG musmatte? til lasermus.

Det er ikke skjermkorte fordi spillet flyter, men tydelig at det har med musa å gjøre.

Har du sjekket i mus instillingene på spillet? Og slått av evt. mouse acceleration i windows? Mulig det hjelper.

Men ja, anbefaler virkelig musmatte, da det kan være småe hull i bordet som kan føre til at musen hopper litt opp og ned, evt, sjekke om det ligger støv/hår rundt sensoren under musa.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Bruker du den russiske bombekasteren? Den er vel raskere å reloade?

 

Jeg er våpen-noob i BF3 , men jeg velger supportklassen som har ammo-bag så drar jeg frem BK og på det kartet jeg ser da ser jeg mye mer en de andre kan se. Ser alle fiendens BK , sniper-spawn osv.

Trur ikke folk er klar over alt man man se på det kartet, da hadde de endret spillestilen sin.

De er vel for opptatt av SPM til å sitte å slow-loade med dette trege våpenet.

 

Det er et fantastisk våpen, jeg tar ut alle fiendens bombekastere, mobile spawns , miner og snipere/folk som står stille.

I det siste har jeg brukt den så mye at jeg har 90% nøyaktighet på løpende folk ved å forutse hvor de kommer til å være om (x) sek gange avstanden.

 

På åpne kart av liten størrelse som Caspian Border / Operation Firestorm kan jeg få 1-2 kills på hver eneste bombe 50 ganger på rad. Det som ødelegger statestikken er å treffe tank som trenger 5-6 hit.

Lenke til kommentar

Jeg er våpen-noob i BF3 , men jeg velger supportklassen som har ammo-bag så drar jeg frem BK og på det kartet jeg ser da ser jeg mye mer en de andre kan se. Ser alle fiendens BK , sniper-spawn osv.

Trur ikke folk er klar over alt man man se på det kartet, da hadde de endret spillestilen sin.

De er vel for opptatt av SPM til å sitte å slow-loade med dette trege våpenet.

 

Det er et fantastisk våpen, jeg tar ut alle fiendens bombekastere, mobile spawns , miner og snipere/folk som står stille.

I det siste har jeg brukt den så mye at jeg har 90% nøyaktighet på løpende folk ved å forutse hvor de kommer til å være om (x) sek gange avstanden.

 

På åpne kart av liten størrelse som Caspian Border / Operation Firestorm kan jeg få 1-2 kills på hver eneste bombe 50 ganger på rad. Det som ødelegger statestikken er å treffe tank som trenger 5-6 hit.

Skjønner ikke hvordan du klarer 1-2 kill pr. granat??! Såvidt jeg vet må man treffe en kar nøyaktig rett på hodet for å få kill. Alt annet blir bare splashdamage og krever minst 2 granater for å få kill. Man kan få oneshotkill med splash men da er man jo avhengig av at de har lav helse. Ellers er du ganske heldig dersom du får raljere fritt med BK. Skal ikke veldig mye til fra det andre laget for å kontre dette. Men kan jo være at de er totalt idioter og mer opptatt av SPM,som du sier, enn å faktisk spille på en vettug måte. Har forøvrig tatt fram BK litt i det siste selv, men det er mest for å flushe ut campere eller bryte opp en frontlinje som har stagnert.
Lenke til kommentar

Jeg mener da at jeg treffer biler med folk i /jeep) helikoter og kjøretlt som har stoppet for å fixe og brenner fra før.

 

For eks campere / squad-spawn / osv står folk oppåhverandre.

Ser jeg en annen rød BK innen min rekkevidde så er det pri nr 1, den som skyter først vinner for du er garantert hans første mål.

Merker jeg at det tok 2-3 sek før jeg fikk skutt så forlater jeg BK med en gang skuddet har gått av for jeg kan banne på at han har skutt mot meg først ( typisk hevn for å ha blitt drept 10 ganger av meg med BK)

Siden jeg forlater med en gang så dreper jeg han selv om han skøt først og hans bombe landet først, der jeg ikke er lenger.

 

Måtte prøve en kjapp runde før jobb , den er ustoppelig.

Dårlig runde / lite poeng på alle.

Jeg spiller HC ja.

post-64596-0-23489100-1359720613_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Ser jeg en annen rød BK innen min rekkevidde så er det pri nr 1, den som skyter først vinner for du er garantert hans første mål.

Merker jeg at det tok 2-3 sek før jeg fikk skutt så forlater jeg BK med en gang skuddet har gått av for jeg kan banne på at han har skutt mot meg først ( typisk hevn for å ha blitt drept 10 ganger av meg med BK)

Siden jeg forlater med en gang så dreper jeg han selv om han skøt først og hans bombe landet først, der jeg ikke er lenger.

Om motstanderen din hadde hatt litt vett hadde han jo flyttet seg selv også. Om jeg skal kontre en annen BK så skyter jeg sjeldent mer enn én granat fra samme posisjon. Om du skal kontre en oppegående BK så ser han jo med én gang du deployer og dermed kan du banne på at en granat er på vei i din retning allerede i det øyeblikk du selv skyter.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...