Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En evig lang liste over mer eller mindre unødvendige og mindre updates, men ikke et ord om Battlerecorder eller spectator mode?

Idd, er ikke rart aktiviteten daler.

Skrevet

Som dere ser så skyter han fra en avstand på cirka 220 meter, som er fint mulig. Dog det er noe uvanlig å ha en så god samling på så kort tid. Samt det så ut som du var bak steinen da det skjedde :S

Skrevet (endret)

For å gå gjennom det som taler mot cheat.

- 220 meter er langt under maks avstand for M4.

- Han bruker 6x rifle scope.

- Han ser deg helt klart der han står, ingen visuelle hindre mellom dere.

- Ingen suppressor.

Det ser mistenkelig ut, men det er mulig.

Endret av Atald
Skrevet

For å gå igjennom det som taler for Cheat/Hacking

- [KtE] EclerRU. RU på slutten i nickèt. Russere går igjen på hacking mistenkte.

- Han er blitt Colonel på 34 timer.

- 4245 kills på 34 timer, nesten utelukkende med håndvåpen.

- Det sammens med videoen ovenfor, gjør mistanken overveiende

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

slang sammen en kjapp film av da jeg satt å spilte litt i går. C4 er gøy :p

Den var veldig pro og 1337.

Skrevet

Morro når vi i "hobbyclanen" vår samles i squad og er på voice! Alle kommer fort høyt opp på listene da. Koste meg i tanksen bak teamet som var infanteri.

Skjøt ned helien deres 5 ganger med tanksen, den ene på lang avstand. Her var det dog snakk om en god dose flaks, men moro var det.

Battle Report

Skrevet

Fullt mulig at han toggler en form for non-headshot aimbot. Deler av statsen hans tilsier at han enten har spilt spillet før eller ikke er helt clean. Lav accuracy, men høy kills/min med enkelte våpen. Ikke spesielt mange av de siste spilte rundene hans som tilsier at han cheater. Jeg tipper han i utgangspunktet er en skikkelig dårlig spiller som treffer ekstremt lite, men han toggler aimboten på med gjevne mellomrom. Derfor har han så lav accuracy.

• Liker 1
Skrevet

Først og fremst, att han treffer med så mangen skudd så presist over en så lang avstand er jo i seg merkelig. Han KAN jo ha skutt semi, men han skal jaggu være presis da også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...