Gå til innhold

Spartacus: Blood and Sand - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

image010-741020.jpg

 

Ny serie fra Starz som omhandler "The Thracian", Spartacus, en slave som tjener som gladiator for å få tilbake damen han elsker.

 

Det er nå kommet 5 episoder av første sesong, så er på tide det komme en tråd om denne serien.

Ikke verdens beste serie så langt, men har god underholdningsverdi. Spiller dog litt mye på sex, more blood plx!

 

Noen andre som følger med på serien? :)

 

Linker:

Offisiell hjemmeside

Wikipedia

 

Screenshots:

 

AndyWhitfieldasSpartacus2_1248376800_640w.jpg

BattleScenefromSpartacusBloodandSan_1248376856_640w.jpg

imagephp.jpg

Spartacus-Blood-and-Sand-Episode-2-Sacramentum-Gladiatorum-Preview-Online.jpg

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett de to første episodene. Har skaffet meg i 3 andre som har kommet ut. Skal se på de snart. Har hørt rykter om at det tar av etter episode 4-5.

 

Som du sa så er det ikke verdens besteserie. Skuespillerne er så som så og data animasjonene er nokså dårlige.

 

Men det er et fint avbrekk hvis du følger med på thriller/drama/komedie og du trenger noe som inneholder blod, slåssing og sex.

Lenke til kommentar

Vet ikke om de lager animasjonen med vilje. Kan hende det har noe med budsjett å gjøre (veldig svakt med andre ord). Er litt dumt å lage det så dårlig bare for moro skyld (animasjonene det er).

 

Har sett på de 3 siste nå. Skal nok fortsette å følge med på det en stund til. Hovedgrunnen er vel at jeg av en eller annen grunn synes at Ilithyia (Viva Bianca) er nokså sexy. Er nesten verdt å følge med bare pga det....

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Vet ikke om de lager animasjonen med vilje.

Jeg tror noe av det, blant annet det som vi har sett i arenaene når Spartacus stopper opp, mens bakgrunnen beveger seg og bloder spruter nesten ut av skjermen. Synes det gir litt ekstra "kulhetsfaktor" til serien av en grunn. Digger serien, spesielt siste episode. Var spennende som fy! :p

 

Husker jeg riktig, så er det endel serier som har litt skarve spesialeffekter på starten, men løsner seg litt opp etterhvert.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Vet ikke om de lager animasjonen med vilje.

Jeg tror noe av det, blant annet det som vi har sett i arenaene når Spartacus stopper opp, mens bakgrunnen beveger seg og bloder spruter nesten ut av skjermen. Synes det gir litt ekstra "kulhetsfaktor" til serien av en grunn. Digger serien, spesielt siste episode. Var spennende som fy! :p

 

Husker jeg riktig, så er det endel serier som har litt skarve spesialeffekter på starten, men løsner seg litt opp etterhvert.

 

Hmm akkurat det er gjort med vilje selvfølgelig. Men var ikke det jeg tenkte på når jeg sa at det ikke var gjort med vilje. Tenker på når du ser byen/arenaen fra avstand eller ser bakgrunner av fjell/natur etc.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Denne ukas episode var ganske så kul, inneholdt en helt sinnsykt rå scene. Men CGIen i denne episoden var dårligere enn de forrige nærmere slutten.

Lenke til kommentar

Rett og slett digger denne serien :) dårlig CGI osv kunne ikke brydd meg mindre så lenge seriens innhold i seg selv er underholdende. Har forøvrig troen på at CGI'en blir bedre i en eventuelt S2 hvis serien blir veldig populær, er tonnevis av serier som startet med latterlig CGI men som kom seg i senere sesonger :) men som sagt ser jeg ikke på det som noe problem uansett.

 

Forferdelig trist om det ikke blir noe mer enn season 1

Lenke til kommentar

Rett og slett digger denne serien :) dårlig CGI osv kunne ikke brydd meg mindre så lenge seriens innhold i seg selv er underholdende. Har forøvrig troen på at CGI'en blir bedre i en eventuelt S2 hvis serien blir veldig populær, er tonnevis av serier som startet med latterlig CGI men som kom seg i senere sesonger :) men som sagt ser jeg ikke på det som noe problem uansett.

 

Forferdelig trist om det ikke blir noe mer enn season 1

Ja, Smallville f. eks. Det har jeg sett fra jeg var yngre og ser fortsatt på det. Ser en kraftig forbedring i CGI'en, også i skuespillerenes evne til å prestere godt skuespill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...