Gå til innhold

Har Akers-mic "lov" til dette?


Anbefalte innlegg

garantisaken. UANSETT hva som blir gjort med et Sporta/Porta Pro headset, FÅR du reparert det UTEN kostnader. Sprengte elementer, avrøskede ledninger og brukne bøyler, ALT dekkes.

Må isåfall si at det er en svært imponerende tilleggsgaranti på Koss! :yes:

 

Det er det som er hele forbanna saken her! Garantien på disse produktene er UNIKE, derfor betaler du mer og får samtidig et produkt som er MEGET bra. En MEGET god grunn til å kjøpe KOSS Porta Pro.

Dæven nå burde jeg vel få en klekkelig bonus fra AFU? :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
garantisaken. UANSETT hva som blir gjort med et Sporta/Porta Pro headset, FÅR du reparert det UTEN kostnader. Sprengte elementer, avrøskede ledninger og brukne bøyler, ALT dekkes.

Må isåfall si at det er en svært imponerende tilleggsgaranti på Koss! :yes:

 

Det er det som er hele forbanna saken her! Garantien på disse produktene er UNIKE, derfor betaler du mer og får samtidig et produkt som er MEGET bra. En MEGET god grunn til å kjøpe KOSS Porta Pro.

Dæven nå burde jeg vel få en klekkelig bonus fra AFU? :lol:

 

På Koss sine sider står dette (påminnelse):

 

http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/02War...mplete+Warranty

 

Hvis dere skjønner engelsk, så skjønner dere at det dere sier er FEIL.

 

Erlig talt. Tror dere noen tilbyr gratis rep., når man ødelegger ting. :roll:

 

8)

Lenke til kommentar
garantisaken. UANSETT hva som blir gjort med et Sporta/Porta Pro headset, FÅR du reparert det UTEN kostnader. Sprengte elementer, avrøskede ledninger og brukne bøyler, ALT dekkes.

Må isåfall si at det er en svært imponerende tilleggsgaranti på Koss! :yes:

 

Det er det som er hele forbanna saken her! Garantien på disse produktene er UNIKE, derfor betaler du mer og får samtidig et produkt som er MEGET bra. En MEGET god grunn til å kjøpe KOSS Porta Pro.

Dæven nå burde jeg vel få en klekkelig bonus fra AFU? :lol:

 

På Koss sine sider står dette (påminnelse):

 

http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/02War...mplete+Warranty

 

Hvis dere skjønner engelsk, så skjønner dere at det dere sier er FEIL.

 

Erlig talt. Tror dere noen tilbyr gratis rep., når man ødelegger ting. :roll:

 

8)

 

 

 

Ja det tror vi. Da jeg kjøpte Porta Pro fikk jeg garanti fra butikken jeg kjøpte det i at UANSETT hva problemet var med produktet så FÅR jeg det gratis reparert. Jeg har nå hatt mine i over ett år og to ganger har jeg vært inne for rep. på to forskjelling feil. Begge gangene har jeg, UTEN KVITERING og UTEN SPØRSMÅL fått fiks produktet. Jeg er meget fornøyd med både Porta Pro og FONA butikken jeg kjøpte dem i.

Lenke til kommentar

Gabba

 

Ja det tror vi. Da jeg kjøpte Porta Pro fikk jeg garanti fra butikken jeg kjøpte det i at UANSETT hva problemet var med produktet så FÅR jeg det gratis reparert. Jeg har nå hatt mine i over ett år og to ganger har jeg vært inne for rep. på to forskjelling feil. Begge gangene har jeg, UTEN KVITERING og UTEN SPØRSMÅL fått fiks produktet. Jeg er meget fornøyd med både Porta Pro og FONA butikken jeg kjøpte dem i.

 

Så du kan legge Koss Porta Pro'n din i peisen, svi den litt og brenne opp kabelen. Og så gå tilbake til butikken å få reparert den? :lol: Tror ikke på deg jeg, men tøyse det kan du. :lol: Hvis butikken reparerer gratis da, så yter de bedre service enn Koss lover. Det høres ......... ut. :p

 

BTW. Selvfølgelig trenger du ikke kvittering. Det er jo fri service for life på de produktene.

Lenke til kommentar

Ja Junta/Mr. Sarkastisk! Ja, ja, ja, ja! Det kan du! Jeg og flere andre som jeg kjenner er levende bevis på at butikken reparerer ALT det som måtte være galt med ditt Porta Pro! UTEN vkittering! UTEN spørsmål! (Dette gjelder da sansnynlig vis ikke Akers Mic, men de burde gjøre det!!!)

Lenke til kommentar
Du sier jo ikke at du har SVIDD den da. Men du kan fint gjøre det jo. Er ikke noe tull. Har selv jobbet i en butikk der vi fikk inn et koss headsett som så ut som det var overkjørt av en dampveivals. Fyren fikk nytt.  

En del av garantien.

 

Jeg har ikke påstått at den er svidd. Det var et eksempel. :roll:

Lenke til kommentar
Ja Junta/Mr. Sarkastisk! Ja, ja, ja, ja! Det kan du! Jeg og flere andre som jeg kjenner er levende bevis på at butikken reparerer ALT det som måtte være galt med ditt Porta Pro! UTEN vkittering! UTEN spørsmål! (Dette gjelder da sansnynlig vis ikke Akers Mic, men de burde gjøre det!!!)

 

Dette er pisspreik fra en som ikke vet bedre. :grumpy: Hvis du klikker på en av linkene til Koss, som er i flere av mine poster i denne tråden. Så skjønner du det (kanskje). Forutsetningen er at du kan engelsk. :lol: Ifølge denne er IKKE Akers MIC pliktig å reparere, hvis feilen skyldes kunden. Det er mitt poeng. Det står jo svart på hvitt mann. Om feilen skyldes asad, uttaler jeg meg ikke om. Det kan jeg jo selvfølgelig ikke, uten å ha sett Porta Pro'n. :wink:

Lenke til kommentar
Det kan ikke ha vært min feil. Øretelefonene ser helt nye ut, det er ingen synlige skader, så jeg regner med at det var en dårlig lodda ledning eller noe...

 

Da støtter jeg deg fullt og helt asad. :p Det er dårlig av Akers Mic.

Du har rettmessig krav på service etc., og det innen rimelig tid. No doubt about it. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...