Gå til innhold

Nyhetsspeilet intervjuer Mohyeldeen


Anbefalte innlegg

Det er katastrofalt at Siv Jensen bygger et fundament som de facto fremhever islamofobia i Norge, er vi riktig heldig fører det til at nok etniske nordmenn begynner å bevisst eller ubevisst behandle muslimer som fiender, og er vi enda heldigere fører det til at en forvirret ung mann sprenger seg selv i luften på 11-trikken til Rådhuset.

 

Og da har Siv fått sitt bevis, og kan fortsette med dette grenseløse våset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal vise så stor forakt for et menneske som gjør jobben sin? Jobben til Siv Jensen er å samle velgere til FrP og bygge partiet, samt å tiltrekke nye velgere og figurere sine meninger i media. Jeg sier meg ikke verken enig eller uenig med henne i disse uttalelsene, men selve prinsippet, altså å bygge eget parti ser jeg ikke noe galt i. Når det kommer til Mohyeldeen har han vakt forakt i alle leire og ikke bare i FrP.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal vise så stor forakt for et menneske som gjør jobben sin? Jobben til Siv Jensen er å samle velgere til FrP og bygge partiet

 

Samt å påstå at de røde partiene driver med "snikislamisering"?

Da begynner folk kansje å se på muslimene som "fiender" og et problem..

Dermed føler de ikke seg velkommen lenger noe som hindrer integreringen,

som igjen fører til grupperinger og ekstremisme.

 

Greit å mene at ekstremistene bør taes, noe de aller fleste er enige i,

men ikke at muslimer er et "problem" generelt.

Endret av TheJan
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal vise så stor forakt for et menneske som gjør jobben sin? Jobben til Siv Jensen er å samle velgere til FrP og bygge partiet, samt å tiltrekke nye velgere og figurere sine meninger i media. Jeg sier meg ikke verken enig eller uenig med henne i disse uttalelsene, men selve prinsippet, altså å bygge eget parti ser jeg ikke noe galt i. Når det kommer til Mohyeldeen har han vakt forakt i alle leire og ikke bare i FrP.

Fordi det skader Norge! Fordi det kan komme til å gjøre ubotelig skade på samfunnet vårt, og jeg syns faktisk ikke FRPs vekst er verdt det, jeg syns ikke det er verdt det uavhengig av parti, men når FRP gjør det syns jeg det er på sin plass at noen sier fra.

 

Mohyelden vekker berettiget forakt i alle politiske leire, det er forståelig, dessverre forventer vi at politikerne våre skal si noe om enhver klovn med et gudekompleks, det gjør nok til å blåse selvbildet deres enda mer opp, men Siv Jensens tale der hun snakker om at hun hadde rett, seriøst, det er noe av det mest idiotiske jeg har hørt siden den forrige talen hun holdt i sakens anledning.

 

Hun skaper fremmedfrykt, islamofobi, og på sikt vil det føre til at en mistilpasset ungdom med minoritetsbakgrunn begynner å bli paranoid, og da håper jeg at han ikke har tilgang til kunstjødsel!

 

Så takk skal hun ha, Siv, tusen jævla takk.

Lenke til kommentar

Dette blir useriøst Simon.

 

Hva gjelder fremmedfrykt og islamofobi har Mohyeldeen selv klart å kaste flere liter med bensin på det bålet. Siv Jensen gjør ikke annet en jobben sin og det skader ikke Norge med en de stadig flere islamske ekstremister som finnes i Norge. Hadde det vært bedre om Jensemann hadde sagt det samme? Er det prinsippet eller Siv Jensen du hater? Uavhengig av parti og talsmann synes jeg det var bra at noen hadde baller nok til å ikke bare feie disse alvorlige truseler og hets under teppet, men å ta tak i de. Om FrP tjener noen stemmer, så er det berettiget.

 

Når har således vedkommende fått så mye kritikk at han besluttet å reise hjem. Det var altså ikke forgjeves.

Lenke til kommentar

Om det er noe vi har lært av de siste tyve-tredve årene er det at populister som spiller på islamofobi, fremmedfrykt og ideer om hvor farlige fremmede kulturer kun fører til mer faenskap, mer splittelse, mer vold og alt som følger med det.

 

Politikere som gjør slikt bør være klare over at de vil gjøre livet for tusenvis på tusenvis av lovlydige, veltilpassede muslimer til et helvete. Vi snakket mye om demonstrasjonen mot karikaturene, men det har vært heller lite sagt om kvinnene som demonstrerte mot det de mente var mobbing av muslimer. Jeg har ikke vanskelig for å forestille meg at mange muslimske kvinner utsettes for hets, trusler og det som værre er av ellers lovlydige etniske nordmenn.

 

Det er ikke politisk ukorrekt å kritisere islam, eller å kritisere muslimer i dagens Norge. Det er blitt politisk korrekt, det virker som om det ikke er noen grense for hvor mye tøys man slipper unna med om man bare skylder på muslimene. Jeg er møkk lei det.

 

Om det er prinsippet eller Siv Jensen.. jeg har lite respekt for politikere, vi kan sikkert si at jeg har under gjennomsnittelig mye respekt for Siv Jensen, og for den saks skyld Per Sandberg. Men det har mer å gjøre med at de skamløst utnytter vanskeligstilte grupper i samfunnet for å hoppe litt på meningsmålingene.

 

Om Siv Jensen kommer med et gjennomtenkt og godt forslag skal jeg gi henne ros for det. Men til dags dato har jeg ikke sett så mange gode forslag fra den kanten, for det meste har det dreid seg om ekstremt tåpelige, ineffektive, kontraproduktive og idiotiske forslag som bare skaper større konflikter, og muligens gir FRP et lite push oppover meningsmålingene.

 

Det er det jeg ikke liker, hun leker med fremtiden vår.

 

Og jeg avviser på det sterkeste at jeg er useriøs, jeg er dønn seriøs, og står inne for hvert eneste ord.

 

.. og angående Mohyelden.. han har forlatt landet, praktisk, så kan han ikke stilles til ansvar for drapstruslene sine. Det er ikke det jeg kaller en sukses, uten at jeg skal skylde på Siv Jensen for akkurat det.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Islamofobi?

Islam är ett hot mot rikets säkerhet och våra kvinnor. Det är således en självklarhet att vi bör känna rädsla. Skall vi ha tolerans enbart pågrund av att religionsfriheten förtäljer oss att det är rättvisa?

Med Judendomen, exempelvis, kommer Könsstympning.

Är det rätt att könsstympa individer som inte är myndiga?

Är det rätt att tvinga någon att bekänna sig till en religion?

Lenke til kommentar

Det er katastrofalt at Siv Jensen bygger et fundament som de facto fremhever islamofobia i Norge, er vi riktig heldig fører det til at nok etniske nordmenn begynner å bevisst eller ubevisst behandle muslimer som fiender, og er vi enda heldigere fører det til at en forvirret ung mann sprenger seg selv i luften på 11-trikken til Rådhuset.

 

Og da har Siv fått sitt bevis, og kan fortsette med dette grenseløse våset.

11-trikken til Rådhuset sier du ? Da var det notert http://i46.tinypic.com/2me8knn.jpg

 

Hvorfor tror du Mohyeldeen Mohammad er en forvirret ung mann ?

Endret av Ove38
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal vise så stor forakt for et menneske som gjør jobben sin? Jobben til Siv Jensen er å samle velgere til FrP og bygge partiet, samt å tiltrekke nye velgere og figurere sine meninger i media. Jeg sier meg ikke verken enig eller uenig med henne i disse uttalelsene, men selve prinsippet, altså å bygge eget parti ser jeg ikke noe galt i.

 

Så å gjøre seg selv til slangen i paradis bare fordi man ikke klarer å kapre velgere på ærlig vis er helt greit? Det er faen meg for dumt...

Lenke til kommentar

Det er katastrofalt at Siv Jensen bygger et fundament som de facto fremhever islamofobia i Norge, er vi riktig heldig fører det til at nok etniske nordmenn begynner å bevisst eller ubevisst behandle muslimer som fiender, og er vi enda heldigere fører det til at en forvirret ung mann sprenger seg selv i luften på 11-trikken til Rådhuset.

 

Og da har Siv fått sitt bevis, og kan fortsette med dette grenseløse våset.

11-trikken til Rådhuset sier du ? Da var det notert http://i46.tinypic.com/2me8knn.jpg

 

Hvorfor tror du Mohyeldeen Mohammad er en forvirret ung mann ?

Notert? Hvorfor?

 

Anyhow, jeg snakker ikke om Mohyelden Mohammad. Jeg snakker om en ung, forvirret muslimsk gutt vi ikke aner hvem er. En muslimsk jente som føler seg fremmedgjort av hets i samfunnet. Press en minoritet, hvilken som helst minoritet, langt nok, og det er vanskelig å si hva som kan skje.

 

Noen organisert terrorisme tror jeg verken jeg eller PST på, det vi kan frykte er den forvirrede unge mannen eller kvinnen som plutselig vil sprenge seg i hjel på en trikk eller i en folkemengde.

 

Men selv det er ikke det største problemet. Det største problemet er selve spliden som skapes i et ellers fredelig samfunn, av politikere og ekstremister, ofrene er oss i midten, uavhengig av religion og politisk tilhørighet.

 

Ofrene for svovelretorikken vil ikke være ekstremistene, de vil få større oppslutning. Ofrene er oss. Deg og meg.

 

Og det liker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Hvorfor?, fordi det kan gå troll i ord.

 

Mohyelden Mohammad og sånne som han er ikke et resultat av samfunnets press.

De skapes av den fundamentalstiske Islam bevegelsen som herjer i verdessamfunnet.

 

Tror ikke PST er enig med deg. Mohyelden Mohammad oppererer ikke alene.

 

ttttv.jpg

Endret av Ove38
Lenke til kommentar

Det står i bibelen (3. Mosebok) at homser skal drepes, så da er det ikke mer å si om den saken :p

 

"If a man lies with a man as one lies with a woman, both of them have done what is detestable. They must be put to death; their blood will be on their own heads."

 

http://bible.cc/leviticus/20-13.htm

 

Med andre ord, man kan under "beskyttelse" av religionsfrihets-begrepet, enten det er islam, kristendom, etc. komme unna med det meste av kontroversielle uttalelser.

 

 

Mohyelden Mohammad og sånne som han er ikke et resultat av samfunnets press.

De skapes av den fundamentalstiske Islam bevegelsen som herjer i verdessamfunnet.

Er ikke bare Islam som skaper slike kasus, er det vel? Her hjemme har homofili både vært starffbart og ansett som en psykiatrisk diagnose helt opptil våre dager. I tillegg eksisterer det også forskrudde predikanter & pastorer sprunget ut av god kristen-tro som forkjynner det som kan oppfattes som hatefulle ytringer om homoseksuelle.

 

Den norske pastoren Jan-Aage Torp mener f.eks. det er riktig å anse homofili som "en kreftsvulst i samfunnet". Han er forøvrig i godt selskap med den svenske pinsemenighet-pastorn Åke Green

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=298034

Endret av Mekkus
Lenke til kommentar

Det er i beste fall en tese, selv Venstre har vært på banen å uttalt at de rød-grønne har "skylden" for dette, har referert til lenke i innlegg over.

 

"Selv venstre", som om det er en autoritet på feltet. Venstre vil ha stemmer, venstre vil over sperregrensen igjen, og venstre vil ha den rødgrønne regjeringen ut.

Lenke til kommentar

Kanskje han er "ond og jævlig"

 

Uansett, dette ansiktet stod på trappa til Universitets bygget i Oslo, midt imellom Slottet og Stortinget og truet Norge med et 11. september.

 

Samtidig som ingen forstod alvoret i denne historiske talen.

Endret av Ove38
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...