Gå til innhold

PL: Manchester City - Liverpool


Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi snakker om direkte rødt, ikke to gule tc47. Wake up.

 

En kamp av to middelmådige lag med en middelmådig dommer. Utrolig synd at Benayoun ikke legger seg ned der, en er jo nødt til å kaste seg på bakken for å få straffer. Dette er en grunn til at jeg liker hockey mer og mer, istedenfor å falle så lett som mulig er det om å gjøre å komme seg opp igjen for å gi motstaderen juling. Uavgjort helt greit resultat.

 

P.S. Lucas må være blant de dårligste i PL.

Lenke til kommentar

Enig med smågal at det er gult. Det er ingen suser rett i leggen, men han trår ham på leggen etter ballen forsvinner bort. (går utifra at det er situasjonen nede ved vår 16 meter)?

Var mange merkelige kortsituasjoner, og frispark.

 

Uansett en helt tragisk kamp, uffatelig kjedelig. Var like dårlige begge lag da, så greit med 0-0. Så ikke ut som PL nei.

Lenke til kommentar

Var det virkelig en PL kamp som nettopp ble spilt? Pasningskvaliteten fra begge lag var på lik linje med det vi kan se i norsk 3. divisjon.

 

QFT.

 

 

Vi har tre spillere over middelmådighetsnivået pdd. Reina, Torres og "avogpå" spilleren Benayoun. Gerrard fortjener ikke å spille på landslaget til England en gang. Helt hårreisende hvor lite kvalitet den mannen produserer for tiden mtp hvilket rykte han har. Resten av laget er ikke noe bedre (Skrtel var bra, men skulle gjort bedre på corneren, mens dansken var tragisk i de fleste innvolveringer), men jeg forventer bedre av Stevie G.

 

 

 

Synd at Masche ikke knakk noen utpå der i dag. Han virker i form.

Lenke til kommentar

Bwhahaha, rødt kort for taklinga på Barry? Kødder enkelte her eller? Burde vært hans andre gule men aldri i verden om det er rødt kort, ikke engang i jenter 12 fotball kvalifiserer det der til utvisning.

 

0-0 var et riktig resultat. To uhyre svake lag som ingen fortjener å representere England i Europa.

Lenke til kommentar

Kloffsk, det at han hadde et gult kort var veldig relevant så du kan spare deg for din "wake up" call. For det han gjorde var mer et gult kort spør du meg. Og da blir det selvfølgelig et rødt kort han burde hatt. Hadde han ikke hatt et kort fra før av så synes jeg gult kort hadde holdt der, og det var det jeg prøvde å si.

Lenke til kommentar

Benitezzzzz innser nok en dag etter har får sparken at Gerrard må brukes sentralt.

Nytter ikke at han skal spille bak spissen når han ikke får en eneste ball.

Han må ned på banen og plukke opp.

Lucas må bort. Hvorfor brukes ikke Aqui mer? Han trenger og få spille fast, kanskje han kan levere noe bra? Maxi var elendig idag.

Kuyt har gull i baller han sender mot eget mål.

 

Liverpool må kanskje starte med og sende Benitez........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...