Gå til innhold

Låst til Operatør, hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Min mobil har da gått i tusen biter, og fikk låne en mobil av en kompis ( Sony Ericsson F305)

Setter inn sim-korte, men den er tydeligvis sperret til en eller annen operatør!

Har prøvd å sette inn mitt Telenor sim-kort, som ikke fungerer. har også prøvd med min kompis sitt Netcom sim-kort, som heller ikke fungerte.

 

Spørsmålet mitt er da, er det noen her som vet hvordan jeg kan finne ut hvilken operatør telefonen er låst til? Eventuelt hvordan jeg kan få den til å fungere med alle operatører?

 

Takker for svar!

 

- Zumey

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke kompisen din hvilket abbonement som ble kjøpt med den telefonen? Om den er låst til tele2 vet jeg at det kan oppstå problemer med å få den åpnet.

 

Takk for raskt svar!

 

Så vidt jeg forstod det, har han fått den telefonen i bytte mot en ipod eller lignende. Da han ble " lurt " siden denne var da sperret (han har netcom). Så derfor fikk jeg telefonen med det problemet at jeg må klare å fikse den selv!

 

- Zumey

Lenke til kommentar

det er jo gjerne tele2, netcom eller telenor som selger substierte telefoner. hvis du har prøvd netcom og telenor er det trolig tele2. Forsøk og ring tele2 kundeservice og hør om de har imei nummeret i sitt system. (emai nummeret står bak batteridekselet & batteriet på mobilen)

Endret av WinPhone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...