whatev3r Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 (endret) - Endret 18. juli 2011 av whatev3r
Julekula Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 (endret) Jeg også lurer på dette!! jeg vet desverre ikke, men noen andre vet det sikkert . . . Jeg har også spilt WoW en del men er drittlei, men jeg starter kun på Aion hvis det er nok folk som spiller . . . dvs at det må være enkelt å finne folk å pvpe og raide med Endret 20. februar 2010 av wow-dude
Manlulu Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 tror faktisk d er utrolig lite folk som spiller aion i norge.. finner iværtfall ikke noe community for det..
Ramusama Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 (endret) tror faktisk d er utrolig lite folk som spiller aion i norge.. finner iværtfall ikke noe community for det.. Vet ikke hva som blir definert med ekstremt lite men vet at perento i vært fal har noen hundre, i vært fall. Med community tenker du legion(guild) eller noe enda større? er et par norske legions på perento asmo med 20+ spilelre. Kahrun skal vist nokk også ha en del men spiller ikke der så det vet jeg ikke noe serlig om Endret 23. februar 2010 av Ramusama
Manlulu Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 nei jeg mener et sted der norske aion spillere samlest for å diskutere på forum. ikke ei guild side.. btw noen som vet om det har blitt mindre xp grinding på aion? skal starte oppat accounten min tenkte jeg, men er IKKE intresert i noe xp grinding, ved å drepe mobs.. hmm.. vil queste, gå instancer om dere skjønner
Saint Kalopsia Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Spillet er forsatt den samme siden release.
Manlulu Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 da gir jeg en god og fin fa*n ia aion.. takk for svar..
Julekula Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 vil dette si at det ikke er så mange som spiller det på verdensbasis ?? :S
Skrujernet Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Jeg vurderer å begynne og spille igjen jeg også. XP grinding er jo mye artigere enn questing.
Manlulu Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Tror det eg veldig mange som spiller der på verdensbasis. Om du liker xp grinding, så er vell aion det perfekte spillet for deg Jeg hadde helt klart spilt spillet, hadde det ikke vært for all grindinga. Atm spiller jeg Age of conan, og digger det
Julekula Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Tror det eg veldig mange som spiller der på verdensbasis. Om du liker xp grinding, så er vell aion det perfekte spillet for deg Jeg hadde helt klart spilt spillet, hadde det ikke vært for all grindinga. Atm spiller jeg Age of conan, og digger det Jeg vurderer et nytt MMORPG skjønner dere men det må liksom være nok folk p pvpe og raide med . . . mange som spiller AoC da ?
Skrujernet Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 En server. Men det er mange som spiller AoC nå ja
Julekula Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Greit da blir det kanskje et kjøp ^^ men er det mange patcher som må lastes ned? Jeg brukte 1 uke på alle patchene til WoW fordi vi har dårlig internett :S
Julekula Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 (endret) oi :O sikkert mindre enn WoW da!? . . . eller? . . . men i hvilket lvl kan man begynne å PvPe? Endret 27. februar 2010 av wow-dude
Manlulu Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Jeg vurderer et nytt MMORPG skjønner dere men det må liksom være nok folk p pvpe og raide med . . . mange som spiller AoC da ? De slo sammen noen servere pga lite folk, men på realmen jeg er på nå, så er det veldig mange. jeg er fortsatt low level, men det kryr av folk samma hvor jeg er.. Jeg spiller kun mmo for å raide, så venter på å finne ut hvordan dette er.
Julekula Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Jeg vurderer et nytt MMORPG skjønner dere men det må liksom være nok folk p pvpe og raide med . . . mange som spiller AoC da ? De slo sammen noen servere pga lite folk, men på realmen jeg er på nå, så er det veldig mange. jeg er fortsatt low level, men det kryr av folk samma hvor jeg er.. Jeg spiller kun mmo for å raide, så venter på å finne ut hvordan dette er. Jeg spiller kun MMO for å PvPe alle babler om: kom deg til høyste lvl. . . NEI! sier jeg fordi jeg gidder ikke å bruke så forbanna mye tid . . . da er det mer morsomt å PvPe
Manlulu Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 haha men du må fortsatt komme deg til top level for å pvpe da.. om du da ikke spiller warhammer online..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå