Gå til innhold

Test: Alienware M11X


Anbefalte innlegg

Jeg må fantisk innrømme at designen var kulere enn tidligere bilder jeg har sett. Tøff samtidig som den er litt anonym.

 

IMG_8327-540x360.jpg

 

Får ikke det forferdelige inntrykket fra disse bildene som jeg har fått tidligere. Kunne faktisk ha tenkt meg en slik om den hadde hatt SU7300 eller SU9400.

 

IMG_8326.jpg

 

Her virker den mye mer designmessig gjennomført. Takk for bra bilder.

 

 

EDIT:

Til de som mener Asus UL30VT er i samme ytelsesklasse så får denne her nesten dobbel så høy score i 3DM06 :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne maskinen er veldig bra designet, men jeg ville forandret 3 ting:

1. 13" skjerm i stedet for 11, 11" er for lite til å kunne game på (13 er også i minste laget, men da er det i alle fall mulig å se små detaljer)

2. Dual 2,5" slots for SSD+HDD oppsett for MYE høyere value.

3. 4GB RAM, men det er mulig det kan velges hos alienware.

Lenke til kommentar

Denne maskinen er veldig bra designet, men jeg ville forandret 3 ting:

1. 13" skjerm i stedet for 11, 11" er for lite til å kunne game på (13 er også i minste laget, men da er det i alle fall mulig å se små detaljer)

2. Dual 2,5" slots for SSD+HDD oppsett for MYE høyere value.

3. 4GB RAM, men det er mulig det kan velges hos alienware.

 

Dette er den minste av gamingmaskinene fra AW, akkurat nå har de 17" på topp, men dette varierer litt. Noen ganger er de rundt 20" sjiktet også.

 

Jeg kjøpte min første AW masin i 2004 eller noe slikt, en bærbar, og en stasjonær for noen år siden. Jeg må si jeg er imponert over ytelsen og ikke minst byggekvaliteten. Når det gjelder stasjonære så bygger du lett en med tilsvarende ytelse selv, eller du kjøper en et annet sted og sparer noen kroner. Men også her er byggekvaliteten god, samt at du får unike kabinetter med ferdig oppsatt lysorgel, som såklart kan deaktiveres om du ikke liker dette.

 

Man ser at de som snakrer sammen boksene tar seg tid til å gjøre dette skikkelig, her henger ingen kabler og slenger, alt er gjemt. Som om man skulle gjort det selv, som også er slagordet.

 

Vurderer å kjøpe en ny AW stasjonær no, liker det nye kabinettet for intel-cpu'ene. Litt røffere i kantene enn P" kabinettet jeg har, kanskje ikke vakkert, men mer tøfft. Liker spesielt at man har egen seksjon for 6 disker bak "bunnplaten" for hovedkortet slik at man åpner døren på andre siden av kabinettet for å nå dem. Da slipper man at HDD'ene bruker plass inne i kbainettet, og de motoriserte ventilene på toppen er i allefall bling så det holder. ;)

 

http://www.dell.com/us/en/home/desktops/alienware-area-51-alx/pd.aspx?refid=alienware-area-51-alx&s=dhs&cs=19

 

Eneste jeg ikke liker at man kommer på nettsiden til dell...

Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det må være noe veldig feil med batteritidene dere oppgir? 310 min (5:10 timer) på integrert grafikkort og høyeste lysstyrke høres greit ut, men så skriver dere:

 

"Med det dedikerte kortet aktivert, holder maskinen ut i henholdsvis 220 min og 322 minutter avhengig av lysstyke."

 

Mellom 3:40 og 5:22 timer på dedikert? Ehh... nei, tror ikke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...