Gå til innhold

Noen som vil være med til Stockholm? [haster!]


j--

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Fristende, men

 

http://scrapetv.com/News/News%20Pages/Ever...a-get-raped.jpg

 

 

EDIT: Kult at dere vil ha med en tredjepart uten videre, da :p Artig å høre at det er flere som liker stram stemning (så lenge man gjør det mest kleint for den som er med).

 

 

Jeg er den tredjeparten som kommer til å bli voldtatt. Jeg gleder meg allerede.. Ehm..

 

 

Uansett, dette blir kult.

Og jeg kommer til å bli så blakk, hurra!

Lenke til kommentar
Haha, for episk. Når jeg ikke kan bli med utlyses det på forumet.

Nå tror jeg du overvurderer din egen viktighet her ;)

 

Vi sitter forsåvidt i Stockholm nå, og har spist en bedre frokost med dessert og vi har mange fine bilder å vise dere når vi kommer hjem igjen. Har et lite prosjekt gående om å ta i hvert fall ett bilde hver halvtime. :wee:

Lenke til kommentar
Vi sitter forsåvidt i Stockholm nå, og har spist en bedre frokost med dessert og vi har mange fine bilder å vise dere når vi kommer hjem igjen.

Haha, her snakker vi kjekk :innocent:!

 

Sorry at jeg går off-topic her, men jeg ville ikke bruke opp plassen på en ny tråd;

det er noe sånt som det som ligger i denne tråden som jeg "har lett etter" og vil beskrive og spørre om nedenfor.

Jeg er et intelligent og filosofisk vesen (håper jeg ihvertfall.. :ermm: ) med et brutt forhold til sosialt liv for flere grunner:

Flyttet mye, dermed mistet kontakt med gamle kamerater.

Bor i en relativt liten bondeby (nå er vi tross alt i Norge, men alikevel..) - byen er på under 15k, og folket.. Yes.. Går mye i drikking og "den type folk". Åjada, jeg ser ned på alle sånne.. Nei, men jeg er ikke helt komfortabel, og har ikke noe for meg "der".

Har ikke jobb, tar ikke utdannelse, og går ikke i noe: altså er jeg ikke utenfor for annet enn grossery-shopping (matvare-handling?).

 

Det jeg lurer på, og jeg beklager at det ikke er postet et annet sted, men jeg fant ikke en annen passende kategori, og jeg orker ikke å lete etter andre norske forumer for igjen å måtte analysere hva slags type folk som er der (for hvordan jeg selv skal formulere ting e.l), osv, men her kommer det:

Om det ikke finnes noen her (eller som leser denne posten og svarer) som har et "direkte svar", så er det kanskje noen som kjenner til et bedre forum eller et annet sted å henvende seg til.

Leter altså etter et nettverk/forum whatevah som kan ha poster som ligner på denne!

Bare at jeg ikke vil bli med på hastetur for drikking :D (eller trance-diskotek rundt i verden)..

Håper ikke jeg dreper tråden nå da :p Det skjer ofte når jeg kommer med sånt som det her. :yes:

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bare poster her så Dark Fire ikke skal føle skyldfølelse for å ha drept tråden.

 

:whistle:

Haha, takk, endelig.

Det var nok egentlig litt for sent, men takker for forsøket :cool:

 

Også vet jeg ikke om Nyhus refr til mitt innspill, eller tråden ellers.

For nei, ikke bruk postene mine som gullkorn! :p

Da vil jeg bare føle meg som et mobbeoffer igjen :(

Lenke til kommentar

Jeg bare poster her så Dark Fire ikke skal føle skyldfølelse for å ha drept tråden.

 

:whistle:

Haha, takk, endelig.

Det var nok egentlig litt for sent, men takker for forsøket :cool:

 

Også vet jeg ikke om Nyhus refr til mitt innspill, eller tråden ellers.

For nei, ikke bruk postene mine som gullkorn! :p

Da vil jeg bare føle meg som et mobbeoffer igjen :(

 

Vell.. hvis du ikke gjør det bra sosialt, kan de ha noe med at du har en fuckings matteformel som avatar :hm: , som sier ganske mye om deg som person!!

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...