Gå til innhold

På jakt etter god allrounder, mindre enn 13,3" - hjelp?


larhog

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en liten pc, men med litt gamp under panseret.

 

Ett annet kriteriet er at det skal være HDMI utgang og SPDIF, noen som har noen gode eksempler?

 

Skal også ha god batteritid, min oppgitt 6T helst

 

Til nød, så har jeg sett meg ut 3810TZ fra Acer 13,3" noen som har noe særlig med erfaring?

Endret av larhog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Mangler bare spdif utgang... Ellers virket pcn god. Har den sluppet ut, eller kommer den i mars?

Sluppet ut. Er mye omtalt på forumet her. (Egen tråd) Og for det meste positive erfaringer! Helt villt bra batteritid. 11-12 timer vanlig bruk, 6-7 timer HD-video spilling.

 

 

Akkurat det med batteritiden høres ikke så dumt ut nei.. Noen andre enn Asus UL30A du kan anbefale? - eller er det denne som er top notch om dagen?

Lenke til kommentar

 

 

Mangler bare spdif utgang... Ellers virket pcn god. Har den sluppet ut, eller kommer den i mars?

 

Trenger vel ikke spdif når du kan sende digital lyd gjennom HDMI. (?).

I alle fall ikke en atributt jeg mener er viktig når du har HDMI.

 

Hehe, litt innviklet, men svaret er faktisk ja.

 

Kjører HDMI direkte inn til tv, da forsterker og omkobler på anlegget ikke klarer av en eller annen rar grunn å skille/vise lyd og bilde over HDMI. Derfor optisk til forsterker.

 

Av forsterker, anlegg har jeg Samsung HT-TXQ 120.. er alltid betryggende å ha spdif.. men begynner legge mindre fokus på det, HDMI er klart viktigst.

Lenke til kommentar

Jeg har lillebroren til UL30A, UL20A som har en 12" skjerm og er dermed tilsvarende mindre.

 

Jeg er fornøyd med kvaliteten og ytelse (den har kun SU2300 CPU, men den jobber jevnt og trutt).

 

Den har ikke spdif eller hdmi, men det savner jeg ikke. Batteritiden er også mindre enn UL30A. Rundt 5 timer ved forsiktig bruk, 2-3 timer på full rulle. Og da med USB ekstern harddisk tilkoblet.

Lenke til kommentar

Jeg har lillebroren til UL30A, UL20A som har en 12" skjerm og er dermed tilsvarende mindre.

 

Jeg er fornøyd med kvaliteten og ytelse (den har kun SU2300 CPU, men den jobber jevnt og trutt).

 

Den har ikke spdif eller hdmi, men det savner jeg ikke. Batteritiden er også mindre enn UL30A. Rundt 5 timer ved forsiktig bruk, 2-3 timer på full rulle. Og da med USB ekstern harddisk tilkoblet.

 

 

ah, okei. Har nå egentlig gått bort i fra spdif'en og satt pri på HDMI mest. Men takk for god info.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...