Gå til innhold

3D brille/Gaming brille i stede for vanlig pc skjerm?


Anbefalte innlegg

Hei. Må kjøpe meg ny skjerm da den jeg har ikke fungerer lengre.

Så kom jeg til å tenke på en artikkel om noen 3d briller som hadde 2 små lcd skjermer, en for vært øye.

 

Siden jeg har maskinen stående ute i stuen så kom jeg på en ide. Kjøpe slike for og hindre innsyn av lys fra for eksempel tv. Og at de som ser på tv ikke blir forstyrret når jeg skal spille.

 

Spiller kun CSS og skal kjøpe CoD MW2 på pc. Så da kommer det til spørsmålet.

Vil det være noe hensikt med slike briller på disse to spillene?

Noen som vet hvor man får kjøpt slik brille? (Altså ikke disse brillene man bruker for og få 3D på vanlige skjermer!)

Hvis det overhode ikke er hensikt, finnes da slik gaming brille med en skjerm for vært øye. Slik at man slipper og se på en LCD/CRT skjerm?

 

Håper noen kan hjelpe meg med dette. Har søkt en god del, men google ser ikke ut til og være min venn på akkurat dette punktet.

 

PS: Hvis denne tråden er plasert feil, er det bare og flytte den til riktig plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke sånn låsning jeg tenkte på.

Blir noe sånt som dette http://www.cwonline.com/store/view_product.asp?Product=1375

Bare synd at disse er så dyre. Har sett løsninger der det er som en vannlig brille, men jeg vil helst ha noe lik dette. Da man får støttet opp vekten mer, og får se det bedre.

 

Kjekt om det er mulig og koble til hdmi kabel. Da dette gjør alt lettere med tanke på tilkobling og overføring av lyd osv.

Lenke til kommentar
Var ikke sånn låsning jeg tenkte på.

Blir noe sånt som dette http://www.cwonline.com/store/view_product.asp?Product=1375

Bare synd at disse er så dyre. Har sett løsninger der det er som en vannlig brille, men jeg vil helst ha noe lik dette. Da man får støttet opp vekten mer, og får se det bedre.

 

Kjekt om det er mulig og koble til hdmi kabel. Da dette gjør alt lettere med tanke på tilkobling og overføring av lyd osv.

 

joda, 20000 for et par 3d briller, jaaaaa. :ph34r:

Lenke til kommentar
Var ikke sånn låsning jeg tenkte på.

Blir noe sånt som dette http://www.cwonline.com/store/view_product.asp?Product=1375

Bare synd at disse er så dyre. Har sett løsninger der det er som en vannlig brille, men jeg vil helst ha noe lik dette. Da man får støttet opp vekten mer, og får se det bedre.

 

Kjekt om det er mulig og koble til hdmi kabel. Da dette gjør alt lettere med tanke på tilkobling og overføring av lyd osv.

 

joda, 20000 for et par 3d briller, jaaaaa. :ph34r:

Ikke sant. Det er ikke noe som kan forsvare den prisen. Ikke til det bruke jeg har tenkt og bruke de til.

 

Så derfor er jeg på leiting etter noen til rundt 3.500 kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...