Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zagg har InvisibleShield til Desire i nettbutikken nå.

 

En kode som gir 20% avslag er PROTECT20. Den fungerte i alle fall nå for 5 minutter siden.

Fungerte fint som fjell dette :thumbup:

 

Hvis jeg legger til grunn en drøy dollarkurs på 6, kostet beskyttelsen meg kr 96,- ikludert frakt (kun skjermbeskyttelse). Better safe than sorry tenker nå jeg. Hvis det ikke forringer brukeropplevelsen veldig, er det en grei forsikring. Slik jeg har forstått det, blir det vesentlig mindre fett og fingeravtrykk på skjermen også.

Endret av learntofly
Lenke til kommentar
Hei Takk for at du har kontaktet Moobi Norway pr. mail. Svar på din henvendelse finner du under. Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon.

 

Det har oppstått en liten misforståelse her ser jeg, vi har fått disse telefonen inn hos oss nå, men får ikke sendt disse ut før den 14.04 siden dette er den offisielle lanseringsdagen. Så den vil bli sendt imorgen. Beklager misforstålelsen.

 

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

Fikk denne på mail fra Moobi akkuratt nå. :mad:

 

~ Mortis

Lenke til kommentar

Better safe than sorry vil no eg sei, veit aldri kva som skjer, å skulle ein være uheldig vil eg heller ha invistert 120kr på å beskytte den fantastiske skjermen

 

 

Og nei, den ødelegger ikkje skjermen, har sjølv sett den på ein iphone og då såg eg ikkje eingong at den var på, heller ikkje noko forskjell på respons etc, i allefall ikkje det med IS :)

Lenke til kommentar
Hei Takk for at du har kontaktet Moobi Norway pr. mail. Svar på din henvendelse finner du under. Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon.

 

Det har oppstått en liten misforståelse her ser jeg, vi har fått disse telefonen inn hos oss nå, men får ikke sendt disse ut før den 14.04 siden dette er den offisielle lanseringsdagen. Så den vil bli sendt imorgen. Beklager misforstålelsen.

 

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

Fikk denne på mail fra Moobi akkuratt nå. :mad:

 

~ Mortis

 

 

96 kr var jo nok for litt plastikkfilm.

Betalte selv 24nok for 18 skjermbeskyttere til desire og før dere begynner med at det sikkert bare var søppel så har jeg brukt denne typen beskytter på alle tlf jeg har hatt, inkl dama sine,ipoder osv og ingen har hatt så mye som en ripe i skjermen.

 

Pratet også med moobi i dag og de skulle begynne og sende ut i dag.

Pratet først med tele2s kundeservice og de sa at tlf lå klar til pakking og hadde gjort det siden bestillingsdato.Det viser jo bare at kundeservice ikke har peil bortsett fra at de ser at det er bestilt en tlf.

Vi må nok bare smøre oss med tålmod, det er nok ingen tlf som blir sendt ut før i morgen.

Og med posten sin trege fremgang har jeg den kansje på mandag igjen...

Lenke til kommentar

Bare til opplysning, så er Copter og InvisibleShield identiske, da de har samme produsent. Eneste forskjell er navnet på de to produktene...

 

Brukte selv InvisibleShield til min Hero, men tok den av etter ca 1 måneds bruk. Den beskytter godt og vises nesten ikke, men man får en slags "gummi"-følelse og lugger litt når man sveiper litt hardt med fingeren. Smak og behag, men jeg foretrekker smooth glass mot fingeren :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...