Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg glemte helt å sjekke om ringelyder osv etter at jeg byttet minnekort (nei jeg brukte ikke noe app-backup osv.) så under personalmøte så hadde Handcent satt volumet på max og fant Bloodbath - Bastard son of god som ringetone...fikk helt faen meg fnatt..var et par sjokkerte syn fra gamle 50-60års gamle damer.

• Liker 2
Skrevet

Har en PDF fil på minnekortet som jeg gjerne vil ha ut på en av hovedskjermene. Hvordan gjør jeg dette?

Finner filen ved å bruke File Manager.

Itillegg lurer jeg på om det er mulig å få på vibrering når en har på stille modus?

Skrevet

Når jeg mottar en mms melding av en video eller et bilde og prøver å lagre bildet/videoen på minnekortet så går det noen ganger mens det andre ganger ikke går..da får jeg opp melding om at bildet/videoen ikke kan lagres på minnekort..Noen som har opplevd det samme?

Skrevet

Man får jo så ufattelig mange applikasjoner til Android, men en ting jeg undres....finnes det en form for måleenhet til tlf :hmm:

Man f.eks legger mob mot en vegg, måler avstand til neste vegg.

Noen som har vært borti noe slikt?

Skrevet

Bah... HTC Twitter/peep fungerer ikke. I følge HTC så er twitter varslet og skal ordne saken. I følge twitter er saken for lengst ordnet, men ting fungerer likevell ikke. Hele friendfeed greia blir nå meningsløs.

Skrevet

Tenker jeg må kjøpe en snart :new_woot:

Noen flere som har hatt problemer med "lydutgenge" den sitter seg ikke fast nedi :hmm: Men med iphone/ipod ørepropper fungerer :ermm:

Skrevet

Noen som har et bra tips til et batteri sparings apps?

juicedefender. bruker det ikke selv, men word on the street er at det er ganske bra

Om du laster ned applikasjoner som faktisk er av god kvalitet skal ikke juicedefender eller andre app-killers være nødvendig i det hele tatt

Skrevet

Tenker jeg må kjøpe en snart :new_woot:

Noen flere som har hatt problemer med "lydutgenge" den sitter seg ikke fast nedi :hmm: Men med iphone/ipod ørepropper fungerer :ermm:

Testet med pluggene som følger med samt Creative-headsettet mitt og de sitter fint. Ikke bom fast, men heller ikke løst :)

• Liker 1
Skrevet

Når jeg tar backup av mine bilder bruker jeg Picasa. Velger de bildene jeg vil ha og uploader...

Men i det siste får jeg utrolig mye error på det, opplastingen stopper, og venter 1 min før den prøver på nytt, laster opp nye 10% ca og får nytt error...

Flere som har opplevd dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...