Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert spørt før.. MEN, vis man oppdaterer til 2.2 kan man da roote når HTC slutter å gi ut oppdateringer sånn at jeg kan få 3.0 og eventuelt 4.0?:)

Om du oppdatere via htc sin oppdatering så er det i dag ingen mulighet til og få roota den tilbake. Men regner med at de finner svakheter i den nye bootloaderen så man kan roote den også, Men det er bare noe jeg trur da. for og være helt sikker burde du roote før du froyo oppdateringen og instalere den ferdig rota versjon av froyo når det kommer

 

Ok.. dere som har peil.. jeg vil kjøpe et simkort fra utlandet.. har tyeligvis hatt feil simkort før siden dette da ikke har funket.. hvem og hva bør jeg se etter? ulåst? låst? osv...

Er usikker på det med simkort. Hvorfor ikke roote og instalere markedenabler? Det gjør samme jobben og koster ingen ting + det er fort gjort.

 

har 0 greie på rooting.. hehe.. klarte det med nokia 5800 men aner ikke hvordan jeg gjør det med denne her :p er det like enkelt som på nokiaen? nå fremstår jeg som et kjøtthue noe jeg er.. ser broren min har vært innpå brukeren min og slengt med kjeften her inne på mitt brukernavn :p hehe

Roota min desire i går det var ikke spesielt vanskelig. Du kan finne en enkel step by step guide her;

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=628

Lenke til kommentar

Sikkert spørt før.. MEN, vis man oppdaterer til 2.2 kan man da roote når HTC slutter å gi ut oppdateringer sånn at jeg kan få 3.0 og eventuelt 4.0?:)

Om du oppdatere via htc sin oppdatering så er det i dag ingen mulighet til og få roota den tilbake. Men regner med at de finner svakheter i den nye bootloaderen så man kan roote den også, Men det er bare noe jeg trur da. for og være helt sikker burde du roote før du froyo oppdateringen og instalere den ferdig rota versjon av froyo når det kommer

 

Ok.. dere som har peil.. jeg vil kjøpe et simkort fra utlandet.. har tyeligvis hatt feil simkort før siden dette da ikke har funket.. hvem og hva bør jeg se etter? ulåst? låst? osv...

Er usikker på det med simkort. Hvorfor ikke roote og instalere markedenabler? Det gjør samme jobben og koster ingen ting + det er fort gjort.

 

har 0 greie på rooting.. hehe.. klarte det med nokia 5800 men aner ikke hvordan jeg gjør det med denne her :p er det like enkelt som på nokiaen? nå fremstår jeg som et kjøtthue noe jeg er.. ser broren min har vært innpå brukeren min og slengt med kjeften her inne på mitt brukernavn :p hehe

Roota min desire i går det var ikke spesielt vanskelig. Du kan finne en enkel step by step guide her;

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=628

 

Har alt oppdatert min til 2.2 jeg da.. så da er jeg ute av roote dansen :p så må vel bli ekstra sim da :)

 

Ok.. dere som har peil.. jeg vil kjøpe et simkort fra utlandet.. har tyeligvis hatt feil simkort før siden dette da ikke har funket.. hvem og hva bør jeg se etter? ulåst? låst? osv...

Jeg kjøpte det her, funka fint det, 5-6 dager leveringstid.

 

Denne ser jo ikke ut som kan brukes til noe.. da er vel nye fra vodaphone bedre vel? :p

Lenke til kommentar

Men, går det ann og lage egne mapper på skrivebordet på desire?slik som man kan på iphone?Hvis ikke fylles jo skjermene fort opp med apps...jeg har bare 2 skjermer til apps og resten bruker jeg til widgets og div.

Nesten litt ironisk at du spør, siden Android har hatt mapper lenger enn iOS ... men som du sikekrt skjønte nå, ja, du kan lage mapper :-)

 

Trykk-og-hold på en ledig plass på skjermen, velg Mappe og Ny mappe fra menyen som popper opp. For å gi mappa et nytt navn, åpne den og trykk-og-hold på mappenavnet øverst.

Lenke til kommentar

@chennie222: Har ikke sett etter, men det er nok stock Android sin fremviser, og ikke Sense.

 

@hojohansen: Du må manuelt flytte apps til minnekortet, såvidt jeg vet - og det går kun an med apps som er programmert til å støtte det. Sjekk at alle apps er oppdatert etter oppgraderingen.

Endret av svinepelz
Lenke til kommentar

@chennie222: Har ikke sett etter, men det er nok stock Android sin fremviser, og ikke Sense.

 

@hojohansen: Du må manuelt flytte apps til minnekortet, såvidt jeg vet - og det går kun an med apps som er programmert til å støtte det. Sjekk at alle apps er oppdatert etter oppgraderingen.

Det står jo at det er på gallery, da...

Lenke til kommentar

Har flyttet mange apps inn på SD kortet nå. KONGE!

 

Snu til høgre ja! Genialt, det har eg savnet. Nå er det samme ulla hvordan eg holder den, noe som kommer godt med når eg har laderen i mobilen eller headset.

 

Men føler tastaturet er blitt helt latterlig dårlig. Sikkert noen innstillinger, men plutselig har den begynt å foreslå ord som f.eks Macbeth.......

Lenke til kommentar

Jepp. Men la merke til et ekstra valg som var kommet. Med noen språkvalg. Fjernet alle unntatt engelsk og norsk, så har sikkert noe med det å gjør.

 

Edit: Det var språk man ønsket å ha på Byttelisten når man skriver ord. Fjernet engelsk også. Vil heller legge til egne engelske ord om eg skulle ha bruk for de.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

@chennie222: Har ikke sett etter, men det er nok stock Android sin fremviser, og ikke Sense.

 

@hojohansen: Du må manuelt flytte apps til minnekortet, såvidt jeg vet - og det går kun an med apps som er programmert til å støtte det. Sjekk at alle apps er oppdatert etter oppgraderingen.

Det står jo at det er på gallery, da...

 

Hei. Hvordan flytter man over program fra internminnet over på sd-kortet? Får det ikke til..

Endret av arild123
Lenke til kommentar

Etter oppdatering til 2,2 så har alle applikasjonene mine forsvunnet fra nedlastinger på marked, er kun google maps som ligger der. Men applikasjonene finnes på telefonen..

 

Hvis du søker etter applikasjonen ser du at den står som installert. Jeg avinstallert en tilfeldig app, og reinstallerte den igjen. Da dukket alle installerte plutselig opp igjen under nedlastede applikasjoner.

Restart tlfen :)

Funket for meg ;)

2,2<3

Føles mye kjappere nå ja!

Facebook sync kalender fungerer :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...