Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendingen er ankommet terminal og videresendt

16.04.2010 09:11, 7007 TRONDHEIM

 

Yay, da blir det mobil imorgen :D

 

Bah, kan de ikke oppdatere min snart også da ... :(

 

Kommer sikkert snart. Hadde håpet at Posten klarer å kjøre over pakker over fjorden to ganger for dagen, men tviler egentlig :(

Lenke til kommentar

Sendingen er ankommet terminal og videresendt

16.04.2010 09:11, 7007 TRONDHEIM

 

Yay, da blir det mobil imorgen :D

 

Bah, kan de ikke oppdatere min snart også da ... :(

 

Kommer sikkert snart. Hadde håpet at Posten klarer å kjøre over pakker over fjorden to ganger for dagen, men tviler egentlig :(

 

Det tar sikkert like lang tid fra Sluppen til Moholt som det tar fra Sluppen og over fjorden... :)

Lenke til kommentar

Sendingen er ankommet terminal og videresendt

16.04.2010 09:11, 7007 TRONDHEIM

 

Yay, da blir det mobil imorgen :D

 

Bah, kan de ikke oppdatere min snart også da ... :(

 

Kommer sikkert snart. Hadde håpet at Posten klarer å kjøre over pakker over fjorden to ganger for dagen, men tviler egentlig :(

 

Det tar sikkert like lang tid fra Sluppen til Moholt som det tar fra Sluppen og over fjorden... :)

 

Må vel hente hagla og ta meg en tur til omlastningsterminalen for å hente pakken da :D

Lenke til kommentar

Et annet "kontakt"-spørsmål...

 

Jeg har en gammel (fra SIM-kortet antakeligvis) kontakt som ser ut til å ha fått epostadressen inn i navne-feltet. Når jeg går inn på detaljer og endring av disse, kan jeg gjøre alt mulig rart, bortsett fra å endre navnet! Er det noe jeg har oversett? Noen som har en løsning?

Lenke til kommentar

Noen kjappe synspunkter fra en 24-timers Desire-eier:

 

Obligatoriske programmer man bør ha for å presse batteritid lengst mulig og gjøre viktige innstillinger litt enklere å håndtere:

 

Locale (koster 10-11USD, kan betales med paypal/kredittkort) - endrer innstillinger basert på kritierer så som lokasjon, tidspunkt, batteri, osv osv.

APNdroid - skrur enkelt av og på 3G/EDGE/GPRS

Quick Settings - skrur enkelt av og på WIFI, 3G, GPS, lyd/vibrasjon, BT ++. Must have

Juicedefender - Sørger for at tlf kun har tilgang til APN i 5min hvert 30min. Sparer batt.

 

Ovenstående programmer kan finnes på Market på telefonen, eller på Androlib, Cyrket eller Appbrain

Orker ikke styre med QR-koder just nuh. Forøvrig bør Barcode Scanner være et av de første programmene man laster ned, enkelt og greit å snatche apps med QR-koder fra ovenstående sites, istedet for å bla gjennom Market på telefonen.

 

Forøvrig har det medfølgende SD-kortet mitt allerede tatt kvelden. La inn 2gb med musikk igår, synca ca 1,5gb med Spotify, og idag får jeg ikke tilgang til noenting, Astro melder at kortet er korrupt og må reformateres.

Fint jeg har et 16gb kort på vei.

 

Ellers superfornøyd med telefonen. Batteri-tiden er et lite issue, så man bør ha kontroll på hvor mye man lar telefonen få tilgang til 3G/WLAN, og hvor ofte mail, vær og fb skal synkes. Med default innstillinger varer den ikke utrolig lenge..

 

Gleder meg til andre også får den, så det blir mer prat om telefonen enn hvordan Posten fungerer.

Lenke til kommentar

Noen kjappe synspunkter fra en 24-timers Desire-eier:

 

Obligatoriske programmer man bør ha for å presse batteritid lengst mulig og gjøre viktige innstillinger litt enklere å håndtere:

 

Locale (koster 10-11USD, kan betales med paypal/kredittkort) - endrer innstillinger basert på kritierer så som lokasjon, tidspunkt, batteri, osv osv.

APNdroid - skrur enkelt av og på 3G/EDGE/GPRS

Quick Settings - skrur enkelt av og på WIFI, 3G, GPS, lyd/vibrasjon, BT ++. Must have

Juicedefender - Sørger for at tlf kun har tilgang til APN i 5min hvert 30min. Sparer batt.

 

Ovenstående programmer kan finnes på Market på telefonen, eller på Androlib, Cyrket eller Appbrain

Orker ikke styre med QR-koder just nuh. Forøvrig bør Barcode Scanner være et av de første programmene man laster ned, enkelt og greit å snatche apps med QR-koder fra ovenstående sites, istedet for å bla gjennom Market på telefonen.

 

Forøvrig har det medfølgende SD-kortet mitt allerede tatt kvelden. La inn 2gb med musikk igår, synca ca 1,5gb med Spotify, og idag får jeg ikke tilgang til noenting, Astro melder at kortet er korrupt og må reformateres.

Fint jeg har et 16gb kort på vei.

 

Ellers superfornøyd med telefonen. Batteri-tiden er et lite issue, så man bør ha kontroll på hvor mye man lar telefonen få tilgang til 3G/WLAN, og hvor ofte mail, vær og fb skal synkes. Med default innstillinger varer den ikke utrolig lenge..

 

Gleder meg til andre også får den, så det blir mer prat om telefonen enn hvordan Posten fungerer.

 

Bra innlegg! Har lagret tipsene og skal se på dem etter dagens arbeid! :-)

 

Enig i at det begynner å bli nok info om postens indre liv.

Lenke til kommentar

Sendingen er ankommet terminal og videresendt 16.04.2010 10:35 7007 TRONDHEIM

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 15.04.2010 18:31 0024 OSLO

 

Da har den ankommet Trondheim, og siden den står som videresendt, igjen: vil ikke det si at den er videresendt til post i butikk? det er jo kun et kvarter unna sentralen...

Lenke til kommentar

Sendingen er ankommet terminal og videresendt 16.04.2010 10:35 7007 TRONDHEIM

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 15.04.2010 18:31 0024 OSLO

 

Da har den ankommet Trondheim, og siden den står som videresendt, igjen: vil ikke det si at den er videresendt til post i butikk? det er jo kun et kvarter unna sentralen...

 

 

Da har du den nok i dag ja......

Lenke til kommentar

Hatt min siden i går kveld. Batteritiden er katastrofalt dårlig. Har aldri hatt touch tlf før, men hvis det er slik på alle touchtelefoner blir jeg skremt.

 

Man må passe på å ha fulladet telefon når man går ut døra på morgenen og ikke kommer hjem før på kvelden. Man må være forsiktig med hvor mye man bruker den. Elendig at ikke batteriteknologien har kommet lenger for vanlige forbrukere.

 

Synes i tillegg måten den behandler kontakter på er innviklet, komplisert og ulogisk. Prøver å adde kontakter på favoritter men det var jo et prosjekt i seg selv.

Lenke til kommentar

Synes i tillegg det er ganske tungvint at når telefonen går i låsemodus må man faktisk trykke på power knappen for å få fram bilde igjen. Noen som vet om det kan konfigureres slik at man kan sette sensorknappen til dette`?

Det er ikke mulig, dessverre. Kan hende at det vil være mulig på custom roms når det etterhvert kommer, men ikke på standard.

Lenke til kommentar

Synes i tillegg det er ganske tungvint at når telefonen går i låsemodus må man faktisk trykke på power knappen for å få fram bilde igjen. Noen som vet om det kan konfigureres slik at man kan sette sensorknappen til dette`?

 

Er faktisk enig i begge postingene dine. Jeg er også ny touch-bruker og har festet meg ved eksakt de samme tingene. I tillegg synes jeg den går i låsemodus litt vel kvikt, men dette er vel sikkert noe man kan stille inn etter smak og behag.

Lenke til kommentar

Sendingen er ankommet terminal og videresendt

16.04.2010 08:15 0024 OSLO

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

15.04.2010 16:28 1714 SARPSBORG

 

Forventet levering 17.04 men jeg har et lite håp om at den ankomer mitt postkontor i dag, Bor i oslo.

 

Wth holder posten på med? Min pakke ankom Sarpsborg 14.04.2010 18:51 og har enda ikke blitt sendt videre til Oslo engang. Får håpe de enten har glemt å slå den inn i Oslo, eller att de har skippet Oslo og sendt den direkte til Stavanger, og att den kommer fram der idag.

Endret av Sjark
Lenke til kommentar

 

Er faktisk enig i begge postingene dine. Jeg er også ny touch-bruker og har festet meg ved eksakt de samme tingene. I tillegg synes jeg den går i låsemodus litt vel kvikt, men dette er vel sikkert noe man kan stille inn etter smak og behag.

Angående låsetiden, så kan dette endres. Innstillinger -> lyd og skjerm -> Skjermsparer

 

Fikk min telefon i går, men har ikke hatt veldig mye tid til å leke med den enda. Utrolig flott telefon som jeg gleder meg til å utforske.

 

Angående hvilke omlastningssentraler den går til, så gikk min direkte fra Sarpsborg til Kristiansand, og så videre til mitt lokale postkontor. Hoppet glatt over Oslo :) Fikk den ca 24 timer etter at den var innlevert i Sarpsborg!

Lenke til kommentar

Bestilte fra mpx i den tro at jeg kunne plukke opp tlf i dag, seinest i morra. Men så leste jeg litt mer om pickup point i oslo som mpx har, og de har søren meg ikke noe lager i oslo men kjører alt ifra sandefjord. I tillegg så kjører dem ikke ut på lørdager, så da blir det ikke tlf før på mandag. Damn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...