Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Når jeg åpner kontaktlista på tlf min, får jeg opp absolutt alt som er av folk, dvs alt jeg har av venner og diverse på facebook. 90% av de "vennene" har jeg bortimot ikke no kontak med uansett, så det jeg lurer på: går det ikke an å filtere kontaktlista, så den viser bare kontaktene jeg har på simkortet? Veit det går an å filtrere dette, men det krever mange flere trykk, og man må gjøre det på nytt hver gang man går inn på kontaktlista. Det jeg er ute etter, er en permanent løsning på å få fjerna de 600+ kontakene min fra facebook, vekk fra kontaktlista...

 

Anyone?

Takker!

-Trykk "Kontakter"

-Trykk Menu-knappen

-Trykk "Vis"

- Velg vekk haken til Facebook

 

Som sagt, så har jeg allerede gjort det. Men det er ikke en permanent løsning. Dette må man gjøre hver gang man går inn i kontaktlista... Ihvertfall på tlf min :/

 

Dette synes jeg og er ufattelig irriterende, og har ikke funnet noen løsning.. :-/

Lenke til kommentar

Noen som skal ha sin mobil fraktet til Trondheim fra Moobi der postsporingen står slik:

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

14.04.2010 19:46, 0024 OSLO

Forventet levering: 16.04.2010

NB! Avvik kan forekomme

 

Min har ikke klart å rikke seg fra Oslo :( Håpet på mobil idag jeg.

Lenke til kommentar

Jeg synes posten har gjort en god jobb. FIkk melding om at den var levert inn og videresendt i sarpsborg igår kl 19 (første melding på sporinga) Og henta den ut på posten i kveld kl 20, i trondheim!

 

Når var forventet levering på den første meldingen din?

 

Hos meg står det slik:

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

15.04.2010 16:20, 1714 SARPSBORG

Forventet levering: 17.04.2010

NB! Avvik kan forekomme

 

Lurer bare på om det er noen mulighet for at jeg får den idag, siden min bare skal til Eidsvoll.

Lenke til kommentar

Noen som skal ha sin mobil fraktet til Trondheim fra Moobi der postsporingen står slik:

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

14.04.2010 19:46, 0024 OSLO

Forventet levering: 16.04.2010

NB! Avvik kan forekomme

 

Min har ikke klart å rikke seg fra Oslo :( Håpet på mobil idag jeg.

 

Står fortsatt på det samme min også :/ Håper det bare er oppdateringen som henger igjen litt, og at den faktisk har kommet seg til Trondheim. Håpet jeg skulle få den i dag. Spørs om man skulle ha ringt Posten.

Lenke til kommentar

Du får gjerne en invitasjon hos Platekompaniet. Hadde jeg klart å finne min, skulle du fått den. :)

 

Edit: På en kvittering står det "send PK til 2225"

 

Edit2: Det gjelder for en mnd gratis.

Tusen hjertelig takk. Det virket :) Da tar jeg en testperiode :)

Bare hyggelig. Det funker sikkert for andre også. :innocent:

Lenke til kommentar

Til de av dere som ikke har fått telefonen ennå, så må jeg bare si at den er vel verdt å vente på. Og hvis man har hatt en Hero tidligere så er oppgraderingen enormt merkbar! Så langt, ingen lagging eller hakking som jeg var veldig vant med på Heroen innimellom, og endelig kan jeg skrive meldinger i "normalt" tempo! :) #win!

Lenke til kommentar

Noen som har fått til å spille av nrk mobil-tv? Tror de bruker .3gp for streaming. Desire skal støtte .3gp, men jeg får melding om at min telefon ikke støttes hvis jeg prøver å spille av. Åpnet linken på min gamle Diamond2 og kopierte linken over til Desire, men da får jeg beskjed om at linken ikke eksisterer... :cry:

Lenke til kommentar

Prøvde å bestille fra elprice, men fikk bare feilmelding hver gang jeg gikk til kassen. Ergo blir det å bestille fra mpx.

 

Så til elprice mann damen på forumet, dere tapte en et salg fordi kunden ikke kom seg til kassen.

 

Hei

 

Ser ut som om feilen må være hos deg et sted, for flere kunder har kjøpt på det tidspunktet ute problemer. Men hadde hjulpet hvis du kunne si hvilken feilmelding du fikk (ta det gjerne på PM)

 

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

Noen som forresten veit hvorfor nesten alle briter sier "Heyge-TC"? Utrolig plagsomt å høre på... Briter, av alle, burde jo vite at h uttales "age"...

Jeg har også merket meg det samme, men har ikke funnet noen god forklaring. Det diskuteres også andre steder, f.eks i brukerkommentarene under denne artikkelen.

Lenke til kommentar

Noen som har lagt inn scandinavian keyboard? jeg har lagt inn men øæå kommer ikke frem uansett?

Det er ikke nok å installere det. Du må også aktivere det i innstillingene (locale/text), og i tillegg må du velge det ved å langtrykke på et tekstfelt og så velge det i den boksen som kommer opp.

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg litt er at skjermen er litt nedsenket, blir en kant på utsiden. Når jeg sviper finger over skjerm kommer jeg stadig bort i denne kanten. Antar de har gjort det slik for å beskytte skjerm.

 

Kommer selv fra en Acer Liquid som er oppgradert til 2.1. En ting som irriterte meg på Aceren var den dårlige lydkvaliteten, synes den er merkbart bedre på Desire. Man kan også spille Flac filer ved å benytte andless;

 

http://code.google.com/p/andless/

Lenke til kommentar

Min står fortsatt samme plass hos posten :S

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

14.04.2010 18:51, 1714 SARPSBORG

 

Håper seriøst det er posten som ikke har fått oppdatert trackingen på den, det kan umulig ta over 1 døgn for å få flyttet en pakke, burde vært i Stavanger nå o_O

Lenke til kommentar

Nå har min kommet litt lenger. :dribble:

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 15.04.2010 16:20 1714 SARPSBORG

Sendingen er ankommet terminal og videresendt 16.04.2010 08:15 0024 OSLO

 

Kanskje en mulighet for at jeg kan hente den på posten i ettermiddag. Kan vel ikke bruke et døgn fra Oslo til Eidsvoll. :hmm:

Lenke til kommentar

Min erfarging tilsier at posten sender ut pakker kun 1 eller 2 ganger om dagen. Det er tidlig på morran og sent på ettermiddagen, og pakkene blir kun registrert når de ankommer en plass og de som jobber på posten har hatt tid til å scanne de inn.

 

sjark: din pakke ble antagelig sendt fra sarpsborg i dag tidlig, men den blir ikke registrert ankommet før post arbeiderne har scannet den.

 

aaslas: Din pakke blir antagelig sendt videre i ettermiddag fordi den ankom litt sent til oslo. Så du har den nok i morra.

 

 

Men jeg har et annet spørsmål. Noen som vet om en plass hvor man kan få tlfen til under 4000 og kan hente den i oslo? Plutselig hadde mpx satt opp prisen...

Lenke til kommentar

Hei!

Når jeg åpner kontaktlista på tlf min, får jeg opp absolutt alt som er av folk, dvs alt jeg har av venner og diverse på facebook. 90% av de "vennene" har jeg bortimot ikke no kontak med uansett, så det jeg lurer på: går det ikke an å filtere kontaktlista, så den viser bare kontaktene jeg har på simkortet? Veit det går an å filtrere dette, men det krever mange flere trykk, og man må gjøre det på nytt hver gang man går inn på kontaktlista. Det jeg er ute etter, er en permanent løsning på å få fjerna de 600+ kontakene min fra facebook, vekk fra kontaktlista...

 

Anyone?

Takker!

-Trykk "Kontakter"

-Trykk Menu-knappen

-Trykk "Vis"

- Velg vekk haken til Facebook

 

Som sagt, så har jeg allerede gjort det. Men det er ikke en permanent løsning. Dette må man gjøre hver gang man går inn i kontaktlista... Ihvertfall på tlf min :/

 

Hm. Merkelig. Det fungerer med meg.

 

Men dersom jeg går inn i "Søk i kontakter", som man også finner på programlisten, klarer jeg heller ikke å sortere vekk Facebook-kontakter.

Sikker på at det ikke er der du har gått inn, kontra å bare gå inn på "Kontakter"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...