Gå til innhold

OL2010:17/2 langrenn, klassisk sprint

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hattestad brekker staven, Kjølstad suser i et tre, Northug preparerer skiene selv og tar feil av lynlimet og klisteret og Pettersen går feil i løypa.

Skrevet
Hattestad brekker staven, Kjølstad suser i et tre, Northug preparerer skiene selv og tar feil av lynlimet og klisteret og Pettersen går feil i løypa.

Hæ? Simen Østensen deltar da ikke i dette rennet. :D

Skrevet
Nok et gull til svenskene i dag ja.

Er vi litt heldige for en gangs skyld får vi medalje hos herrene.

Damene skal ha flaks om vi vinner B-finalen.

Da er vi til gjengjeld veldig heldige siden det ikke arrangerer b-finaler.

Skrevet

Ok, bare vant med slike fra verdenscupen, så regnet med de hadde det her også for å avgjøre plassene lenger bak også.

Da ser jeg for meg en damefinale uten nordmenn for å si det på en annen måte.

Skrevet
Ok, bare vant med slike fra verdenscupen, så regnet med de hadde det her også for å avgjøre plassene lenger bak også.

Da ser jeg for meg en damefinale uten nordmenn for å si det på en annen måte.

Vant med slike fra verdenscupen? De har ikke brukt B-finaler i denne sesongens VC. :)

Skrevet

Jeg mener at Kjølstad og Northug er like store favoritter her som Hattestad. I denne sesongen har han vært veldig opp og ned i forhold til i fjor. Han var jo totalt overlegen i fjor, så kan selvfølgelig ikke forvente at han er like stabil i år. Mitt tips er Northug på toppen, Emil i Lønneberget og Kjølstad like bak.

Skrevet

Hvorfor snakker alle så høyt om Northug foran sprinten? Trodde han var relativt dårlig på denne distansen. Blir nok Jönsson, selv om jeg håper på noe helt annet - nemlig norsk gull. det bør komme nå.

Skrevet

Petter vant jo i.. Tsjekkia eller hvor pokker det var rett før jul i nettopp klassisk sprint. Han vant også andre etappen i Tour De Ski som vel var en 10km jaktstart av gamlemåten. Petter har all mulighet til å ta medalje, men jeg tror ikke han vinner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...