Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hmm, mente jeg leste det men kan hende jeg har blingset. Uansett må det ha vært bugga. :) Fru har kjøpt et 116 liters akvarie, så kvelden er satt av til å redde fiskebestanden i huset, hehe ^^ Blir kanskje sneket inn litt gaming utover kvelden i.om at det er skolefri i morgen.

Edit: Joda, fant det: "Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance, especially in Hardcore"

Endret av Anathema
Videoannonse
Annonse
Skrevet

LATTERLIG! Nerfe SNIPER? Nå ødelegger DICE for seg selv. Og det er ikke tull. Men det må ha kommet, jeg klarte ikke å treffe like bra med Saiga 20k Semi med slugs. Men hvis det er patchet nå, kan de faen ikke bruke hodet. Pga M60 er fortsatt OP som faen.

Skrevet (endret)

Men har patchen kommet da?

Tviler på det. Blir nå voldtatt med m60 fortsatt :thumbdown:

Endret av Mr_Outjecti0n
Skrevet

Platinum throphy i boks :new_woot:

Tviler på at patchen har kommet, har fortsatt like lang range som vanlig med sniper, inen merkbar forskell med 12. slugs, ingen ting : )

Skrevet

Her er specact packen.

Liker den, og skal ha den når den kommer på PS3(forhåpentligvis om ikke lenge). Liker også at de har gjort endringer på MG3 :D

Den blir vel gratis for VIP folk?

Skrevet (endret)

@mortensol: Ja, håper det blir noen runder idag også. Men når man spiller med folk som Outjection er det nokså umulig å komme høyt på scoreboarden :p

Endret av Jottnegen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...