Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men når man spiller med folk som Outjection er det nokså umulig å komme høyt på scoreboarden :p

 

:thumbup: Er imponert over nivået til mange av gutta (er det noen jenter her?) her inne. Satser på det kommer med litt trening. :)

 

Ahh, Funnet meg ny spillestil :) Assault + G3 + 6stk C4.

 

Fylle en ATV full av C4 for å så kjøre den inn i enemy tanks :new_woot:

utrolig gøy, anbeales til de som ikke har prøvd det! har ødelagt over 20 tanks i dag på den måten!

 

Gjorde dere ikke noe lignende i går? Fikk en til å aktivere C4 akkurat da fyren på atv'en kjørte nær noen fotsoldater? Hehe..!

Lenke til kommentar

 

Ahh, Funnet meg ny spillestil :) Assault + G3 + 6stk C4.

 

Fylle en ATV full av C4 for å så kjøre den inn i enemy tanks :new_woot:

utrolig gøy, anbeales til de som ikke har prøvd det! har ødelagt over 20 tanks i dag på den måten!

 

Gjorde dere ikke noe lignende i går? Fikk en til å aktivere C4 akkurat da fyren på atv'en kjørte nær noen fotsoldater? Hehe..!

 

Jo, men denne gangen var jeg alene, så jeg måtte feste C4 sjøl, og hoppe av atv´n rett før den traff tanksen for å så detonere : )

Lenke til kommentar

Tok ATVen til amerikanerne før i dag på Arica Harbor. G3, og 6 x C4 er kos. Jeg proppen den med C4, og ventet på neste angrep av deres tanks. Vi var i første basen selvsagt. Dem kom, og jeg kjørte mot dem, hoppet av, ATVen trillet bort mellom 2 av dem, og jeg trykket! Battlefield moments er bedre enn alt du ser i alle andre spill! 2 tanks, 4 soldater og skade på nummer 3! Masse points! Har vært noen BF-Moments i dag asså. Som jeg sa før i tråden, opplevde jeg å ta ut 6(!) stk som prøvde å disarme på 2 sek med mortar. Det var faen deilig!

Lenke til kommentar

@Espen-kun: Fikk du noen "G3/6xC4-run" istad, da DP, du og jeg spilte? Jeg datt ut og serveren og kom meg ikke inn igjen. :thumbdown:

 

Kom meg inn sammen med Out og gjengen da. :new_woot:

 

Shait! Den runden vi nettopp spilte på Arica Harbour som attacker så fikk jeg 29 kills og 2 deaths. 14,5 k/d. Det mår være ny record for meg :new_woot: Vi kjørte over døm da :tease:

 

Så du hadde bra høy score! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...