Gå til innhold

importere nexus one?


Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt en stund på kjøp av nexus one, men da må den selvfølgelig importeres, men siden eg ikke har særlig god peiling på akkurat dette her trenger eg noen råd, har tenkt å kjøpe via ebay.

trenger da råd om ting som paypal og alle mulige erfaringer råd og slikt eg burde vite om, og om dette i det hele tatt er en god ide, burde eg heller vente til den kommer til norge f.eks

 

vil på forhånd takke for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ja, har lest om dette med jetcarrier, men som sagt har eg lyst og kjøpe via ebay, billigere og enklere.

virker som mindre stress og litt billigere med ebay, men takker og bukker

 

Jeg kjøpte min herfra: http://international-orders.com/

Blir litt dyrere, men de er raske til å sende ut.

 

Hvilke alternativer valgte du og hvor mye betalte du alt i alt?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min herfra: http://international-orders.com/

Blir litt dyrere, men de er raske til å sende ut.

 

 

virket dette bra? var innpå siden og såg, prisen til norge ble på ca $736.56 altså 4359.18 NOK. Dette såg ut som en grei deal, er bare 400 kr ekstra i forhold til ebay og da får du den "direkte" fra google webshop, så vist dette ikke er noe svindel bak kommer eg nok til og velge denne :)

Endret av Wesenlund
Lenke til kommentar

Det du må huske på ved kjøp av mobil fra ebay er at skulle den bli stoppet i tollen så får du 25% mva på toppen av totalkostnaden (kjøpsprisen+frakt). Forøvrig kjøpte jeg min nexus for 4200 på ebay inklusiv frakt og slapp toll på den i tillegg så ble brukbar pris.

Det beste er egentlig om du kjenner noen i statene eller i ett av landene som kan kjøpe den da får du den for 530 usd og frakt blir ikke mer enn 40 usd.

Endret av Seanambers
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det du må huske på ved kjøp av mobil fra ebay er at skulle den bli stoppet i tollen så får du 25% mva på toppen av totalkostnaden (kjøpsprisen+frakt). Forøvrig kjøpte jeg min nexus for 4200 på ebay inklusiv frakt og slapp toll på den i tillegg så ble brukbar pris.

Det beste er egentlig om du kjenner noen i statene eller i ett av landene som kan kjøpe den da får du den for 530 usd og frakt blir ikke mer enn 40 usd.

 

jeg lurer på en ting? virker google nexus one perfekt, hvis du importerer den fra usa :hmm:

Lenke til kommentar

gsm og 3g er det samme uansett hvor du er i verden, regner med at du har aldri vært i utlandet og tatt med deg telefon din ut før?

 

3 UMTS bands (either 900/AWS/2100 MHz or 850/1900/2100 MHz)

HSDPA 7.2 Mbps

HSUPA 2 Mbps

GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz)

Wi-Fi (802.11b/g)

Bluetooth 2.1 + EDR

A2DP stereo Bluetooth

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...