Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++


Bacchus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du noen mulighet til å se etter hva de bildefilene heter, hvilken mappe de ligger i (jeg vil tro i hvert enkelt albums mappe, men...), hvilket format etc.?

Jeg finner faktisk ikke albumsbildefilene på telefonen uansett hvor jeg leter. Så jeg kan dessverre ikke noen av spørsmålene dine, men anbefaler deg sterkt å bruke MediaMonkey og Auto-tagg.

Lenke til kommentar

Hei! Takk skal alle sammen ha. Jeg har lært masse ved å lese gjennom denne posten. Både jeg og dama har nylig kjøpt oss Wave. En knalltelefon!

 

På dama sin telefon står bokstaven "R" oppe i hjørnet. I håndboka kan man lese at R betyr "Roaming - utenfor vanlig dekning". Har forsøkt å fjerne "R" med å trykke både her og der, men den har stått der konstant siden oppstart. Noen som kan forklare hvorfor? Vi har da dekning? :hmm: Synes det er merkelig at "R" lyser hos dama, men ikke hos meg. Eneste som skiller er at en av oss har Tele2 og den andre har Chess. Vedlagt bilde.

 

20100802211936.jpg

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Har onecall selv så har konstant Roaming symbol på mine telefoner - er faktisk veldig irriterende! :( Vet seff at det ikke gjør noe, men likevel.

 

Fikk beskjed om at kies kunne oppdateres idag til 1.5.1.0074 elns, men etter å ha forsøkt oppdatert i 4-5timer ga jeg opp, sykt tregt det gikk. Var kun på 46%, det virket også at den mistet kontakt jevnlig så jeg måtte trykke på "koble til" etter hver 5%. Andre erfaringer der?

Lenke til kommentar

 

Fikk beskjed om at kies kunne oppdateres idag til 1.5.1.0074 elns, men etter å ha forsøkt oppdatert i 4-5timer ga jeg opp, sykt tregt det gikk. Var kun på 46%, det virket også at den mistet kontakt jevnlig så jeg måtte trykke på "koble til" etter hver 5%. Andre erfaringer der?

 

 

Jeg opplevde akkurat det samme, men ved ca 50% så var den ferdig med å laste ned og begynte å pakke ut filer og installere, så da gikk det fort til 100%.

Lenke til kommentar

når jeg skal filme på min så starter den å filme og etter 30-40 sekunder når jeg trykker på lukkern for å stoppe tar 5-6 sekunder før den lagrer.

 

Skjer dette med dere og eller er det bare meg?

 

Og når jeg har tatt opp 30-40 sekunder stopper den telleren som viser hvor lenge du filmet for 4-5 sekunder og begynner å gå veldig fort til orginal tid. dette skjer ikke hvis jeg tar opp på det innebygde minnet

 

BTW hvorfor er det innebygde minnet mitt bare 500mb når jeg kjøpte mobil for noen dager siden?

Lenke til kommentar

Fikk den i posten i dag. :w00t:

Utrolig kul telefon.

En ting jeg ikke har funnet ut enda:

Hvordan får man den medfølgende handsfree/Headsettet til å fungere som hodetelefoner (for å høre på musikk, etc.)

 

Og for det andre, hvor installerer man 3rd party widgets?

Endret av JilaX
Lenke til kommentar

 

Fikk beskjed om at kies kunne oppdateres idag til 1.5.1.0074 elns, men etter å ha forsøkt oppdatert i 4-5timer ga jeg opp, sykt tregt det gikk. Var kun på 46%, det virket også at den mistet kontakt jevnlig så jeg måtte trykke på "koble til" etter hver 5%. Andre erfaringer der?

 

 

Jeg opplevde akkurat det samme, men ved ca 50% så var den ferdig med å laste ned og begynte å pakke ut filer og installere, så da gikk det fort til 100%.

 

Etter 72mb/72mb bare forsatte den og laste ned, holdt på helt til 85mb/72mb til jeg ga opp.

Nå vil ikke Kies åpnes engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...