Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++


Bacchus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes browseren (Dolphin) er litt 'buggete' (på versjon 7 av firmware ihvertfall, og tidligere).

 

Andre får visst YouTube (non-mobile versjon) til å funke fint, men det gjør ikke jeg. Jeg har vel fått igang en video kanskje to ganger, men som regel er det en svart firkant der videoen skal være, med en Flash-logo i midten (som det ikke hjelper å klikke på). Kommentarene under videoene vises heller ikke i sin helhet, men av en eller annen grunn kuttes setningene ofte midt i.

 

Synes i det hele tatt den virker å slite av og til på forskjellige måter når man ber den vise nettsider i 'full' versjon istedet for mobilversjon.

 

På Get sine nettsider opplever jeg å ikke kunne zoome ut eller inn, eller scrolle, så den er 'låst fast' i et hjørne. Vet ikke hva det kommer av, men. Litt kjipt, for jeg syntes det var greit å ha direkte-link til Get driftsstatus da jeg hadde Desire.

 

Ofte får jeg opp beskjeden "be om tidsavbrudd" (selv om jeg har 3G+ forbindelse). Har også "slitt" med at den ikke husker brukernavn/passord på nettsteder, men det kan være fordi jeg ikke har vært innom dem etter forrige oppgradering, og at de tingene ble slettet da. Så det får jeg se nærmere på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter at jeg installerte xxjf8(?) så har telefonen begynt å henge seg opp hele tiden. rekker ikke å komme inn på menyen før jeg må restarte mobilen. og da skjer akkurat det samme..

 

Etter at jeg installerte xxjf8(?) så har telefonen begynt å henge seg opp hele tiden. rekker ikke å komme inn på menyen før jeg må restarte mobilen. og da skjer akkurat det samme..

Lenke til kommentar

Nei du setter mobilen i "download modus". Det virker uansett. Når mobilen er av, trykker du samtidig, volumknapp ned, øverste knapp på høyreside, og knappen til høyre, av tre som er nede fremme på tlf. Og når du da bruker multiloader, skal du fjerne minnekort og simkort.

 

Men som sagt. Sett deg inn i dette før du begynner. Så får du det rett på første forsøk :)

 

Og selvfølgelig gjør man dette på eget ansvar.

Lenke til kommentar

Andre får visst YouTube (non-mobile versjon) til å funke fint, men det gjør ikke jeg.

To play Flash, go to Settings/ Applications/ Internet/ Preferences and make sure the 'Run Flash' is highlighted with the green icon.

 

 

På Get sine nettsider opplever jeg å ikke kunne zoome ut eller inn, eller scrolle,

Har prøvd. Ingen problemer her.

Endret av HellMate
Lenke til kommentar

Jeg får feilmeldinger overalt nå..

I Samsung Apps appen får jeg melding om at oppdatering (av appen) feiler post-218614-1282441316,8879_thumb.jpg

 

Får ikke installert Kies på Windows7 64bit

post-218614-1282441310,7339_thumb.jpg

 

Og nå i natt startet dævelskapet å restarte kontinuerlig da jeg prøvde å laste ned en app i Samsung Apps appen. Endte med at jeg måtte ta ut minnekortet, og nå kjenner telefonen ikke igjen det.

 

 

Noen som kan hjelpe meg med dette? For ellers er jo telefonen flott!

Lenke til kommentar

Andre får visst YouTube (non-mobile versjon) til å funke fint, men det gjør ikke jeg.

To play Flash, go to Settings/ Applications/ Internet/ Preferences and make sure the 'Run Flash' is highlighted with the green icon.

 

 

På Get sine nettsider opplever jeg å ikke kunne zoome ut eller inn, eller scrolle,

Har prøvd. Ingen problemer her.

 

Har hatt Flash på hele tiden på den siden der.

 

Jeg kan jo prøve å slå av Flash der, restarte, slå det på igjen. Kanskje det hjelper.

Lenke til kommentar

Andre får visst YouTube (non-mobile versjon) til å funke fint, men det gjør ikke jeg.

To play Flash, go to Settings/ Applications/ Internet/ Preferences and make sure the 'Run Flash' is highlighted with the green icon.

 

 

På Get sine nettsider opplever jeg å ikke kunne zoome ut eller inn, eller scrolle,

Har prøvd. Ingen problemer her.

 

Har hatt Flash på hele tiden på den siden der.

 

Jeg kan jo prøve å slå av Flash der, restarte, slå det på igjen. Kanskje det hjelper.

 

Nix, det hjalp ikke. Det vil si - noen få videoer funker, mens de fleste bare blir en svart firkant med Flash-logo. Pluss at da jeg nå fikk en video til å spille, og skulle zoome inn siden såpass at jeg kunne styre volumet på YT-spilleren, så hang hele telefonen seg...

 

Så jeg er vel bare heldig, da.

Lenke til kommentar

Så at det tidligere i denne tråden var en kar som jobbet på norsk tipping som skulle sjekke ut status på å få norsk tipping på waven, har det skjedd noe? irriterer meg grønn over at samsung apps ikke funker på telefonen, men at jeg må koble den til pcen for å laste ned div. spill programmer, noen som vet når dette evt blir fikset? (feilen består av at når jeg åpner apps på telefonen får jeg etter en kort stund beskjed om at en apps oppdatering er klar, trykker da på bekrefte, og oppdateringen blir da lastet ned, men at installasjonen er feil og apps lukker seg igjen) Skikkelig irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...