Jump to content
Sign in to follow this  
JuC1y

World Of Warcraft BattleChest

Recommended Posts

Hei!

Nå har jeg endelig kjøpt meg world of warcraft, jeg kjøpte meg en battlechest.

Men jeg har ett par spørsmål, man får to cder med to cdkeys. Jeg puttet in CD1 og da startet "the burning crusade" sin installasjon, skal ikke jeg installere vanlige wow før jeg kan installere tbc? :S

men så tenkte jeg kanskje at de hadde puttet feil cder, men da jeg puttet in den andre cden så stod det at jeg måtte installere cd1 først.. jeg forstår ikke dette her helt?

Også når jeg bruker disse cdkeyene til å activere brukern min, får jeg 30 dager gratis eller må jeg betale for spilletid med engang? har allerede en trial acc, som går ut på mandag.

Eller han kan først oppgradere med standard wow key da har du 30 dagers spilletid, så spille til du når 58 og oppgradere da til tbc og du har 30 dager spilletid igjen.

Om du bruker begge keyene med en gang så får du bare 30 dager spilletid men om du bruker di en og en så kan du få opp til 60 dager, kommer ann på hvor fort du levler og må oppgradere

Edited by M3X

hvis jeg aktivere min konto for vanlig wow idag.. og bare kommer til lvl 35 etter 30 dager,, kan jeg fortsatt uppgrade til tbc 30 dager senre og få 30 dager til?

Det var da rart, kjøpte battlechest når jeg startet og installerte først en og så neste senere og fikk da 60 dagers spilletid, men kanskje di har endret på det siden da (godt over et år sia)

Edited by M3X

Husker når jeg skulle aktivere kontoen min, da måtte jeg i tilleg til di 30 dagene som følger med kjøpe 60 dagers gamecard.

Kansje det var jeg som gjorde noe feil men husker det hvertfall:P