Gå til innhold

League of Legends, noen som spiller?


Anbefalte innlegg

Til alle dere sutrehøner der ute som begynner å gråte når folk rager over dere fordi dere er elendig i HoN:

 

Dere kommer til å takke dere selv enormt hvis dere starter å spille HoN istedet for LoL.

 

Communityet er jævlig dårlig, ja, men hva gjør vel det? Fortsett å spill vel!

HoN har en utrolig bratt læringskurve, og er et mye mere komplekst spill enn LoL. At lengre spilletid styrker ingame stats, og gir deg muligheten til å ha bedre heroes er jo bare helt på trynet i et MOBA-spill.

 

Jeg er enig i dette, men er ikke enig i å grave opp en gammel diskusjon det aldri hadde kommet noe godt ut av uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen har ulike verdier og setter et hyggeligere community forran bleeding edge konkurranse(kun et av flere eksempel), for meg virker det som mange hon spillere ikke forstår eller klarer å respektere dette. Man ser for eksempel svært få lol spillere som kritiserer hon i forhold til andre veien. Jeg spiller heller ikke hver dag, så det er overhode ingen fordeler eller grunner til at jeg skulle velge hon over lol.

Endret av Nycoplus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 år senere...

Hei allesammen! Jeg har vært en aktiv LoL spiller i snart to år nå. Jeg spiller mye ranked og har nylig begynt og streame alt jeg spiller med mikrofon og musikk. jeg prøver og få kommet meg ut i den store verden med god markedsføring fra venner og bekjente. jeg hadde håpet på om noen her inne ville hjulpet meg med og spre ordet om en norsk LoL spiller som trenger hjelp til viewers,

http://www.twitch.tv/mafackern <- Streamer fra kl 4 vær dag og utover kvelden. hjelp meg gjerne med å komme meg opp! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...