Gå til innhold

League of Legends, noen som spiller?


Anbefalte innlegg

Jeg spiller league of legends..

 

Jeg har sett en kompis spille HoN og jeg syns det var 100% kopiert fra DotA ingame..

 

Syns League of legends er best pga det er annerledes enn DotA..

lol 100% kopiert fra hon ja.... dote er defend of the allstarts og er bare en SPILLTYPE! hon er et DOTA spill? forstår du?

hon 100% kopiert fra dota ja, når jeg sier dota mener jeg det dårlige spillet i warcraft 3 ;)

 

og ja, Dota er en spilltype, men alle kaller jo dette spillet i wc3 for dota så hva annet skulle jeg sagt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg at LoL var mer tiltrekkende enn HoN, synes Hon var rett og slett uintresant.

 

Ble introdusert til LoL for en tid siden ( er lvl 20 nå ) og jeg fikk med meg 3-4 venner til å bli med å spille. Disse vennene har aldri vært innom DOTA sjangeren så vi vendte oss fort til åssen spillet funka uten for mange games med feeding.

 

Hittil så har vi banka ned high levels selv om de var bare rundt lvl 7 ( jeg var rundt lvl 12 ) og jeg vil si at spillet gir en større fordel til folk som klarer å spille som et team og er generelt skillet enn at runer og level skal ha for mye å si.

 

Vi består av denne typen spillere:

 

Meg ( Dracoknight ingame): a.k.a "Pokèdex" fordi jeg vet noe om alle spiller karakterene og jeg er en ellers "all-round" spiller, foretrekker "Annie" "Morgana" "Nidalee" eller "Morderkaiser" også kjent for å spille "Gangplank" eller "Blitzclank" også ex-Dota spiller

 

Red Fleshwound: en kamerat som ruller mellom "Tryndamere" "Nasus" og "Master Yi"

 

Gorgeth: vår gank sultne "Ryze" spiller, har også vent til seg "Nunu" og litt "Ashe"

 

Zinedtazman: "Malphite" eller "Amumu"... well han lærer men i starten var han litt: "Ta det rolig jeg har revive"... han har blitt bedre :p

 

 

alle unntatt meg er ukjent med DoTa men vi har funnet lol spessielt underholdene, om noen mangler et par spillere er det bare å si ifra ^^

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har akkurat begynt med spillet etter et tips fra mitt kjære søskenbarn.. men jeg er en total N00b.. så jeg spiller med bots :)

Men til et spørsmål.. lvl'er jeg med å spille mot boter egentlig? vil liksom ikke dumme meg totalt ut med å spille med andre folk...

nei, du lvl'er ikke..

Men skal love deg at du ikke vil dumme deg ut, bare noen folk som whiner om at du feeder, men ikke bry deg om det, du vil bli bedre fort :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller også endel. Har endel erfaring fra DotA også. Er lvl 14. Synes spillet er godt balansert med noen geniale finesser. Grafikken fikk meg til å le i begynnelsen, og jeg tenkte momentant at dette var noe crap. Der tok jeg veldig feil.

Som mange veit er det til syvende og sist gameplayet som teller, og her skuffer ikke spillet på noen områder. Det er fortsatt mange bugs med spillet, spesielt i menyene og oppkobling. Derimot under spilling fungerer det meste som det skal.

 

Spillet er gratis for de som ikke visste det, og man kan laste ned fra LoL sine hjemmesider. Kjør på! Ingenting å tape på det.

 

Heter LemZarD om noen er interessert i å spille med meg. Spesielt om dere er glad i taktikker.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Takk for et fint bidrag JBKnutsen.

 

Spiller for de meste på us versjonen, andre der ?

 

For en vill kamp jeg nettopp hadde. Vi var 4mot5 og lå an til å tape, en inhibitor down og kun et tårn igjen i basen. Så fikk laget til å sammarbeide, den steinfyren charget inn og stunnet gjengen, så kom nunu og fugleskremsle etter og aoe't laget ned. Helt latterlig effektivt, men rekner med en så "enkel" strategi ikke hadde funket så bra på høyere level, er kun 11. Dette klarte vi gjøre et par ganger og til slutt vant vi. Min første 4mot5 seier.

 

Har fått litt sansen for twisted fate, med attack\speed\damage. Tåler fryktelig lite, men viss jeg får stå litt i fred og får timet korta riktig er han ganske ok. Det er fint å kunne teleportere rundt å se hvor fiendene er i blandt. Er nok litt for avansert for meg enda, for jeg har veeeeeeldig mye å gå på når det gjelder å trekke riktig kort og bruke teleport i rett øyeblikk :!:

 

Grafikken ja, jeg må ærlig innrømme jeg ristet litt på hodet selv når jeg først spilte lol etter å ha vært innom hon først. Det så rett og slett utrolig rart, nesten litt errr barnslig ut kanskje? Men det ble fort en vanesak, og nå synes jeg vel kanskje det samme om hon, det har uansett lite å bety synes jeg.

 

Kanskje vi skulle slengt opp summoner navna våre i starten av tråden slik vi hadde en oversikt?

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

HoN er 10 ganger bedre....

bedre grafikk

bedre spilleopplevelse

bedre items

bedre balance

bedre navn (alle spill med navnet LoL failer uansett)

bedre for folk som faktisk vil spille et skikkelig spill

bedre heroes

bedre fordi at det ikke er bare folk som er 11 år som spiller det.

bedre fordi det er runes som fungerer perfekt

bedre fordi det er 9 andre grunner som sier det :D

 

NOTE: dette er min mening så ikke bli rød av sinne :)

 

Typisk shitkid mentalitet

Lenke til kommentar

HoN er 10 ganger bedre....

bedre grafikk

bedre spilleopplevelse

bedre items

bedre balance

bedre navn (alle spill med navnet LoL failer uansett)

bedre for folk som faktisk vil spille et skikkelig spill

bedre heroes

bedre fordi at det ikke er bare folk som er 11 år som spiller det.

bedre fordi det er runes som fungerer perfekt

bedre fordi det er 9 andre grunner som sier det :D

 

NOTE: dette er min mening så ikke bli rød av sinne :)

Jeg er en HoN fan selv, men en som ikke basher LoL som mange andre gjør. Jeg klarer ikke LoL, og skjønner ikke hvorfor noen vil spille det fremfor HoN. Men det er deres sak så jeg bryr meg ikke.

 

Men nå gjir du HoN dårlig lys her

bedre fordi at det ikke er bare folk som er 11 år som spiller det.

Men her tar du kraftig feil, de fleste kanskje over 18 år, men 11 år mentalt.

På Noobs only servere blir du kalt Fucking noob

På Beginners only servere blir du kalt fucking noob osv osv.

 

Og du kan vel ikke klage på mindreårige Johan96

Endret av Vikingr
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Til alle dere sutrehøner der ute som begynner å gråte når folk rager over dere fordi dere er elendig i HoN:

 

Dere kommer til å takke dere selv enormt hvis dere starter å spille HoN istedet for LoL.

 

Communityet er jævlig dårlig, ja, men hva gjør vel det? Fortsett å spill vel!

HoN har en utrolig bratt læringskurve, og er et mye mere komplekst spill enn LoL. At lengre spilletid styrker ingame stats, og gir deg muligheten til å ha bedre heroes er jo bare helt på trynet i et MOBA-spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...