Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holy_Diver92/Norsk 3 - 0 Jgiggs/Wisbatov

Holy_Diver92/Norsk 1 - 2 Jgiggs/Wisbatov

 

Første kampen er en blanding av lagg, elendig forsvarspill og en uventet spillestil dessuten tok jeg jo ingen av sjansene mine. En juniorkamp som jeg ikke burde ha latt meg selv vise frem, total mangel på å tørre å spille ball slik jeg pleier, men kudos for å slå meg såpass.

 

Andre kamp ligner mer på meg selv, dominerer banespillet og har forstått at du hovedsaklig bare slår inn i bakrom på Eto'o og klarer å håndtere han. Jeg har vel 6 - 7 sjanser alene med keeper, mens du hovedsaklig har langskudd på mål i tillegg til lobben av Diego Milito.

 

Utrolig skuffet over å stå med bare 7 poeng etter 4 kamper, men det kunne tross alt vært verre. Det jeg er redd for er at f.eks. tc47 eller noen andre skal vise seg som uslåelige og dermed gjøre at gruppen ikke blir jevn. Jeg må også nå uttrykke min frustrasjon over keeperen i FIFA 10 her. Jeg håper han blir fikset til FIFA 11 slik at jeg kan bli stående på streken (Nei, dobbel trekant fungerer ikke tilstrekkelig til at han står på streken, han stopper der han er på det tidspunktet og keeperen står sjeldent på strek.) når jeg leser hva motstanderen kommer til å gjøre.

 

Takk for kampene, Norsk smile.gif

 

Aunmar? Spille nå? Jeg stiller meg også til disposisjon for deg Monsterboy.

 

 

EDIT: Ja, det var ekstremt mye for meg også i begge kampene til tross for at det før kampen ble indikert at vi hadde god connection oss imellom, irriterende da jeg sjeldent sliter med det, men jaja.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Fredes/Monsterboy456 1 - 2 Wisbatov/Jgiggs

Fredes/Monsterboy456 1 - 1 (RK Puyol) Wisbatov/Jgiggs

 

Tøffe og jevne kamper. Den jeg vant hadde du flest sjanser og kunne fort ha vunnet. Den vi spilte uavgjort derimot følte jeg at jeg burde vunnet i løpet av 90 minutter. Casillas redning på Barry frisparket etter Puyols røde kort var helt syk.

 

4p her var godt gjort av meg, men jeg føler jeg må raske med meg 10p til.

 

 

EDIT: Latterlig på hvilken måte? Det er første gang jeg spiller med England (altså jeg spilte aldri fast med England før jeg brukte de i denne turneringen) og alt jeg prøver å gjøre er å spille slik jeg alltid gjør. 4-3-3 og possession-orientert fotball med godt pasningspill, noe statistikken klart viser at jeg hadde. Første gangen jeg faktisk får "latterlig spillestil" slengt i trynet på meg. ;)

 

Takk for kampene

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Innrømmer at jeg var nysgjerrig og kikket på resultatene i spillerhuben. Merkelig at det stod 2-1-seier til fredes. hmm.gif

 

Er nok klar for kamper i morgen. Begynner å få litt mer føling med spillet igjen.

 

Vi spilte ET i kampen som endte 1 - 1 ved 90. minutter og han vant den 2 - 1 i ET det er grunnen :)

 

Jeg får se om jeg kan i morgen selv, skal spille fotball tidlig på dagen og på innflytningsfest hele kvelden så jeg er sannsynligvis utilgjengelig for spill fra klokka 16.30 i morgen og antageligvis hele søndagen da jeg ikke har lyst til å ødelegge SuperCupen ved å spille fyllesyk.

 

Fredes, du må nesten forklare det med latterlig spillestil for det er første gang jeg hører det :p

Lenke til kommentar

Innrømmer at jeg var nysgjerrig og kikket på resultatene i spillerhuben. Merkelig at det stod 2-1-seier til fredes. :hmm:

 

Er nok klar for kamper i morgen. Begynner å få litt mer føling med spillet igjen.

Vi spilte ut ekstraomgangene i siste kamp.

 

Fredes, du må nesten forklare det med latterlig spillestil for det er første gang jeg hører det :p

Da tenker jeg på drøyinga i forsvar når du leder marginalt og noe heldig.

Lenke til kommentar

Ah beklager, det var aldri min intensjon. Jeg prøver med få unntak og spille så fair som mulig (bortsett fra at jeg tar noen kyniske gule kort midt på banen for å forhindre kontringer tidvis). Det er første kampen du tenker på? Alt jeg husker er at du hadde et enormt press på meg og at jeg prøvde å spille meg ut. Jeg var nokså heldig med å få med meg 4 poeng, nå var det langt fra mitt beste spill heller, men jeg forstår din frustrasjon. Nok en gang beklager. Jeg kan virkelig ikke huske det. hmm.gif

 

 

Jeg tar kvelden nå, kanskje vi kan få spilt i 14.00/15.00 tiden i morgen, aunmar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...