Gå til innhold

EM 2012 i Polen/Ukraina - Den store tråden!

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når på dagene spilles kampene?

18:00 og 20:45. Norsk tid.

Nice! Da får jeg faktisk med meg alle kampene om jeg vil. Woohoo for å slutte på jobb 5 ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, disse tidspunktene passer bedre for de av oss som har "normale" jobber. Jeg gikk (dessverre) glipp av veldig mange VM-kamper fordi jeg var på jobb når de ble spilt.

Skrevet

Enig, disse tidspunktene passer bedre for de av oss som har "normale" jobber. Jeg gikk (dessverre) glipp av veldig mange VM-kamper fordi jeg var på jobb når de ble spilt.

Kjørte stream på jobb under sist VM. Heldigvis hadde jeg muligheten til det med sjefens godkjennelse!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Gleder meg til EM, skal dog på 6 ukers seiltur fra 15 juni, men regner med det er mulig å se EM i Hellas også.

Flott at det sendes på "gratis" kanaler!

Ellers blir det vel streaming på jobb også.

Endret av PatSharpX
Skrevet

EM skal bli konge!!

Er det forøvrig noen som vet om det er opprettet noen excel/regneark for tipping der ute? Vi ønsker å ha en intern tippe-konkurranse på kontoret men jeg eier ikke excel kunnskaper :)

Skrevet

Hvilke alternativer har man til Canal9? På jobben har vi ikke denne kanalen.

(Kjøpes enkeltkanaler her....)

Hørte i går at alle kampene går kl 18 eller kl 21.

Eller du jobber kanskje ikke nine to five?

Skrevet

Kampene hos C+ vises vel i HD?

Ingen som vet noe? Canal 9 sender jo i rævva SD-kvalitet, så det er jo latterlig hvis vi som abbonerer på C+ ikke får kampene levert i HD.

Skrevet

All fotball burde vært mulig å se i HD i 2012. Regner med at NRK og TV2 viser alt i HD, om Canal9 sender bare i SD, er det bare å slå av.(nesten....)

• Liker 1
Skrevet

All fotball burde vært mulig å se i HD i 2012. Regner med at NRK og TV2 viser alt i HD, om Canal9 sender bare i SD, er det bare å slå av.(nesten....)

Canal9 sender nok ikke i HD, men vil regne med at de kampene også går på en Canal+ HD kanal i tillegg.

Bortskjemt type du Skroll, personlig ser jeg ofte Roma og Tysk fotball på dritt streamer, det er ganske langt fra HD gitt :p

Skrevet (endret)

Nå er det bare noen dager igjen folkens!

Etter en leken kamp av Nederland i dag så er jeg klar for EM! :D

Endret av Samcki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...