Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rimelig overrasket over hvor bra det kjører.

Vanligvis tar jeg alt på low for å få bra fps i nye spill. Foretrekker 30-40 fps med lavere kvalitet enn 15-25 fps med høy kvalitet.

Men her fikk jeg gjennomsnittlig over 40, uten å stille ned alt som går å stille ned. Kunne til og med øke anti-alising

 

Det kjører altså bedre enn de fleste nye spillene som har langt i fra like bra grafikk.

Lenke til kommentar

Ikke at det er aktuelt for min del, men Elkjøp har "Superonsdag" med Mafia2 til 349,- på PS3 og 360. De har visst også Black Ops til samme pris for de som skulle ha interesse av det også.

Prisene gjelder altså bare i dag.

 

Hva med dette da? Mafia 2 - Bonus Edition (PC) til 349,-. Kanskje jeg skal forte meg å bestille, hvis det viser seg at de har prisa feil.

Hm, fikk feilmelding rett etter at transaksjon og Bank-ID gitt igjennom. Fikk fortsatt ordrebekreftelse på epost. Ser at kundesenteret har stengt nå, så får håpe at det gikk igjennom. Kjedelig hvis jeg ringer i morgen og de sier "nei, den gikk ikke gjennom, og nei, du får ikke prisen vi hadde i går, og forresten, fuck deg i trynet".

Endret av BaronSlask
Lenke til kommentar

Ikke at det er aktuelt for min del, men Elkjøp har "Superonsdag" med Mafia2 til 349,- på PS3 og 360. De har visst også Black Ops til samme pris for de som skulle ha interesse av det også.

Prisene gjelder altså bare i dag.

Takk, da er det bestilt til PS3 :thumbup:

Nå har jeg ventet på dette spillet i 7 år, og nei, jeg tuller ikke.

Eneste grunnen til at jeg kjøpte PS3 var dette og GTA4.

Lenke til kommentar

Jaja da har jeg spilt demoen og jeg er fornøyd. Så dette blir et kjøp på PC for meg (har ikke xbox eller ps3). Men selvom demoen hadde vært dårlig så hadde jeg nok kjøpt det bare pga jeg elsker sånne spill (GTA etc).

 

Men en ting jeg lurer på er hvor stor "verdenen" er. For det så ikke så stort ut på kartet, men det kan jo også være steder man kan besøke som ikke var med på demo kartet.

 

og btw til de som skal kjøpe på pc så bør du sjekke ut http://www.g2play.net/store/ for her selger de digital versjon til ca 300kr

Lenke til kommentar

Blir nok Ps3 versjon på meg også. Gidder ikke oppgradere pcen hver gang det kommer ett "helt ok" spill. :)

For det første er ikke Mafia 2 et "helt ok" spill. For det andre er f.eks. Crysis tyngre å dra rundt, og det er 3 år gammelt. Dermed skal du ha en rimelig døll og gammel maskin for å ikke kunne kjøre det brukbart...

 

Takk, da er det bestilt til PS3 :thumbup:

Nå har jeg ventet på dette spillet i 7 år, og nei, jeg tuller ikke.

Eneste grunnen til at jeg kjøpte PS3 var dette og GTA4.

Du har venta i 7 år, og velger å kjøpe det til PS3? Merkelig valg å vente så lenge på oppfølgeren til et av tidenes beste PC-spill, for så kjøpe oppfølgeren på en døllere maskin. Menmen, hva veit vel jeg? Jeg har også venta i over 7 år, men kjøper det selvfølgelig til PC.

Endret av Dellers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skal ha det på ps3.Jeg har prøvd demoen og synes at grafikken var fin.

På pc er det nok en annen opplevelse ja,men ut i fra demoen blir jeg garantert fornøyd med ps3 versjonen.

 

Mitt eneste alternativ er det også,da min laptop ikke var helt ok da jeg prøvde demoen på den.

Litt merkelig,da jeg mener den er kraftig nok,men viftene begynte å suse no vanvittig da det ble litt kaos i gatene...litt lagging.

 

Så ps3 eiere har da noe å glede seg til de også :)

Lenke til kommentar

Men må du bruke Bluetooth Device? Jeg har ikke det i pc-en, eneste muligheten er alltid å ha PS3 kobla til PC-en med kabel. Når jeg er inne og skal trykke på load i MotioninJoy funka det ikke, og jeg fikk også en beskjed av Windows om at driveren ikke kunne bli brukt. Selv om jeg gikk inn i Bios på starten og trykket sånn ugyldige drivere.

 

Man kan bruke Bluetooth, men må ikke. Jeg har bare kontrollen kobla til med kabel. Er litt avansert å sette dette opp, men jeg kan hjelpe deg ved hjelp av fjernstyring. Har du MSN? Kan du såfall sende meg en PM med adressen din, så skal jeg prøve å hjelpe deg nærmere.

Jeg er ganske sikker på at jeg har gjort alt riktig nå, men hva gjør jeg når jeg kommer inn i Mafia 2? Jeg går manuelt inn i BIOS foreløpig da.

Lenke til kommentar

Blir nok Ps3 versjon på meg også. Gidder ikke oppgradere pcen hver gang det kommer ett "helt ok" spill. :)

For det første er ikke Mafia 2 et "helt ok" spill. For det andre er f.eks. Crysis tyngre å dra rundt, og det er 3 år gammelt. Dermed skal du ha en rimelig døll og gammel maskin for å ikke kunne kjøre det brukbart...

 

Takk, da er det bestilt til PS3 :thumbup:

Nå har jeg ventet på dette spillet i 7 år, og nei, jeg tuller ikke.

Eneste grunnen til at jeg kjøpte PS3 var dette og GTA4.

Du har venta i 7 år, og velger å kjøpe det til PS3? Merkelig valg å vente så lenge på oppfølgeren til et av tidenes beste PC-spill, for så kjøpe oppfølgeren på en døllere maskin. Menmen, hva veit vel jeg? Jeg har også venta i over 7 år, men kjøper det selvfølgelig til PC.

Jo, det er ett "helt ok" spill. Og ja, pcen min er kjip, men funker til mitt bruk, derfor det er så greit å ha en konsoll. :)

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at jeg har gjort alt riktig nå, men hva gjør jeg når jeg kommer inn i Mafia 2? Jeg går manuelt inn i BIOS foreløpig da.

 

EDIT: Tror kanskje jeg misforstod litt. Hvis kontrolleren kommer ordentlig opp i MotioninJoy, er det bare å velge "Xbox 360 Controller Emulator" og trykke "Enable". Etter det er det bare å kjøre avgårde i spillet.

Endret av BaronSlask
Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ikke fått mail fra elkjøp angående innholdet som de selger med mafia 2 bonus edition :thumbdown:

 

Laster også ned demo til playstation 3 for og se hvordan det er.

 

Når sendte du mailen? Kundeservice stengte 19:00 i dag. Du er vel ikke så naiv at du tror de sitter og venter på mail langt utover kvelden/natta?

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ikke fått mail fra elkjøp angående innholdet som de selger med mafia 2 bonus edition :thumbdown:

 

Laster også ned demo til playstation 3 for og se hvordan det er.

 

Når sendte du mailen? Kundeservice stengte 19:00 i dag. Du er vel ikke så naiv at du tror de sitter og venter på mail langt utover kvelden/natta?

 

Jeg har sendt en mail til dem:

date Tue, Aug 3, 2010 at 4:23 PM
Så de har hatt god tid for og si det sånn :hmm: eller?
Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ikke fått mail fra elkjøp angående innholdet som de selger med mafia 2 bonus edition :thumbdown:

 

Laster også ned demo til playstation 3 for og se hvordan det er.

 

Når sendte du mailen? Kundeservice stengte 19:00 i dag. Du er vel ikke så naiv at du tror de sitter og venter på mail langt utover kvelden/natta?

 

Jeg har sendt en mail til dem:

date Tue, Aug 3, 2010 at 4:23 PM
Så de har hatt god tid for og si det sånn :hmm: eller?

 

Åja, det var såpass lenge siden. Da skjønner jeg at du begynner å lure. Så for meg at du hadde sendt mail like før stengetid eller på kvelden og forventa kjapt svar. Jeg skal ihvertfall ringe de i morgen for å høre om kjøpet mitt gitt gjennom. Liker å ringe, da går alt så mye kjappere. Mail kan bli borte eller oversett/ignorert.

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ikke fått mail fra elkjøp angående innholdet som de selger med mafia 2 bonus edition :thumbdown:

 

Laster også ned demo til playstation 3 for og se hvordan det er.

 

Når sendte du mailen? Kundeservice stengte 19:00 i dag. Du er vel ikke så naiv at du tror de sitter og venter på mail langt utover kvelden/natta?

 

Jeg har sendt en mail til dem:

date Tue, Aug 3, 2010 at 4:23 PM
Så de har hatt god tid for og si det sånn :hmm: eller?

 

Åja, det var såpass lenge siden. Da skjønner jeg at du begynner å lure. Så for meg at du hadde sendt mail like før stengetid eller på kvelden og forventa kjapt svar. Jeg skal ihvertfall ringe de i morgen for å høre om kjøpet mitt gitt gjennom. Liker å ringe, da går alt så mye kjappere. Mail kan bli borte eller oversett/ignorert.

 

Enig. For nesten gjøre det selv og få det avklart. Ligner jo veldig på innholdet til collectors edition, men hva vet jeg. Ser ut som lefdal/elkjøp (??) er de eneste som selger bonus edition, mens de andre butikkene har nordic bonus edition.

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

Enig. For nesten gjøre det selv og få det avklart. Ligner jo veldig på innholdet til collectors edition, men hva vet jeg. Ser ut som lefdal/elkjøp (??) er de eneste som selger bonus edition, mens de andre butikkene har nordic bonus edition.

 

Man kan ikke alltid stole på produktbeskrivelser fra de store kjøleskapselgerne, det er ihvertfall min erfaring. Jeg bestilte like godt Bonus Edition til PC pga den billige prisen. Jeg er av prinsipp i mot å betale ekstra bare for å få noen ekstra klær eller biler, men hvis jeg kan få det til prisen av den vanlige utgaven, kjøper jeg det såklart.

 

Og som vanlig er Steam riv ruskende gærne på prisene sine for europa. Jeg forhåndsbestiller på Elkjøp i Norge.

 

Betaler du med kort? I såfall, kan du si om betalinga gikk greit gjennom eller om du også fikk feilmelding?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...