Gå til innhold

[Løst] plutslig en dårlig følelse (?)


Sheriff1

Anbefalte innlegg

Har en frue som plutselig får en sikkelig dårlig følelse inni kroppen, kommer helt ut av det blå. Fruen blir ganske så redd og må gjømme seg, hvis jeg er til stede må hun har nærkontakt til den følelsen er gått bort. Hun beskriver følelsen at noen står å ser på henne og vil henne noe vondt (!)

 

Spørsmålet er.. er det noen som har liggende opplevelser? vet hva dette er?

 

På forhånd takk på dette merkelig spørsmålet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff a meg. I min verden er folk med så overdreven angst som trådstarter beskriver og (la meg bruke ordet) "gærninger" samme ting, på samme måte som "neger" og "afroamerikaner" fremkaller det samme bildet i hodet mitt. Beklager hvis det er støtende.

Jeg klarer å lese statistikk, og jeg kan godt tenke meg at det hjelper å snakke med en psykolog, men for en utenforstående som meg blir det hele veldig rart. Jeg er ikke IMOT at trådsstarter skal oppsøke hjelp i tilfellet sitt, snarere tvert imot. Jeg velger allikevel å ikke trekke tilbake påstanden om at vedkommende er litt i ubalanse.

Endret av Sinnsyk asylaspirant
Lenke til kommentar

Jeg er kjempeglad for at du har forbedret deg, og det kan sikkert en psykolog ha en del ære for, uten at jeg kjenner deg. Det er også mulig at fruen som trådstarter beskriver er et kjempegodt menneske. Kanskje er hun en idrettsutøver eller en akademiker (eller noe heilt anna) som fungerer særs godt til vanlig. Det endrer allikevel ikke mitt inntrykk av at hun er klin kokos når jeg får beskrevet den oppførselen der. Skjønner godt at trådstarter ser på det som et problem.

Lenke til kommentar
Huff a meg. I min verden er folk med så overdreven angst som trådstarter beskriver og (la meg bruke ordet) "gærninger" samme ting, på samme måte som "neger" og "afroamerikaner" fremkaller det samme bildet i hodet mitt. Beklager hvis det er støtende.

Jeg klarer å lese statistikk, og jeg kan godt tenke meg at det hjelper å snakke med en psykolog, men for en utenforstående som meg blir det hele veldig rart. Jeg er ikke IMOT at trådsstarter skal oppsøke hjelp i tilfellet sitt, snarere tvert imot. Jeg velger allikevel å ikke trekke tilbake påstanden om at vedkommende er litt i ubalanse.

Så klart er man ikke helt normal om man har slike følelser. Var bare måten du sa det på jeg fant veldig barnslig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...