Gå til innhold

Stargate Resistance Tråden


Gjest Slettet+513

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

De fleste sidene jeg har besøkt har ikke fått med seg at det kommer ett nyt Stargate Spill den 10. Februar i år. Da tenker jeg at kanskje spillmakerne ikke hadde råd til markedsføringen.

 

Men ivertfall jeg ble glad da jeg fant det ut, for jeg hadde ikke hørt om det i det hele tatt. jeg liker Stargate SG-1 serien.

 

Informasjon her: http://www.stargateresistance.com/

 

Spillet går på Unreal Engine 3 og har ett taktisk-strategisk preg.

Man kan spille enten som SGC eller System Lords.

 

Features:

# Dominance: Battle for control of the galaxy as either the SGC or System Lords, wresting power away from your foes with each glorious victory!

# Dial It Up: Spearhead the assault by charging through the Stargate into enemy territory--drawn straight from the amazing Stargate series!

# Tactical Battle: Work with your teammates to defeat enemy players in a variety of multiplayer modes including Team Death Match, Capture the Tech, and of course, Domination!

# Game Play Variety: Master all 6 classes and use their unique abilities to turn the tide of battle. Earn experience with each class to advance through the ranks.

# True Stargate Weapons: Play with a vast array of weapons including the P90, Proximity Mines, Staff weapons, Sniper Rifle, .50 MG Turret and Anti-Cloak Sight, Ribbon Device and Ashrak Death Knives!

# Spectacular Visuals: Experience battlefields with jaw-dropping textures and lighting rendered by the Unreal 3 engine!

# Expanding Universe: New content including maps, weapons, and classes enter the fray through future expansions

 

Det var det jeg fant.

 

Men jeg har allerede forhåndsbestillt på Direct2Drive :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, så du hadde forhåndsbestilt Stargate resistance fra Direct 2 drive også. har selv forhåndsbestilt fra der 5 dager siden. Første gang jeg har brukt direct 2 drive. Har du fått lastet det ned enda? med meg står det det bare "Pre-ordered" så får ikke lastet ned. Er det bare meg eller er det likens hos alle andre? satt liksom å ventet på at det skulle bli released idag så jeg kunne laste ned men nå virker jo som sitter fast der enda uten å få startet å laste det ned :(

Lenke til kommentar

Stargate worlds ble utsatt pga økonomiske problemer, men det kommer nok etter hvert det også :) leste et sted hvor dem planla å gi ut et annet type stargate spill først for å få mer penger til Worlds da, de sleger også tskjorter etc av Stargate Worlds for å få inn penger nå :p

 

Men ja, Stargate Resistance ble ikke noe suksess akkurat vil jeg tro. Få kart å spille, utrulig lite våpen, sånn 2 våpen per klasse bare, 3 klasser på hvert lag så var ikke akkurat så mye valgmuligheter på spillet, ikke så særlig gode effekter å modeller i spillet heller. Når jeg først så at stargate resistance skulle komme å så video av det så fikk jeg jo kjempelyst til å spille det, men endte vell egentlig opp med å bli ganske så skuffet over spille når først fikk prøvd det selv, var langt fra hva jeg hadde håpet på. Når man ser på dette spillet her, så er det ikke verdt pengene egentlig når man ser hva man får i andre skikkelige spill i forhold, er ikke det værste jeg har spillt, men langt fra det beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...