Gå til innhold

sannhet om kaffi


skidd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-141017
Jeg drikker vel en liter om dagen, får bare bare mageproblemer vist jeg ikke spiser og bare drikker kaffe.

 

Uansett, drikker du så mye kaffe får du hjerteflimmer. :dribble:

 

Hjerteflimmer er bare lekkert <3 :p

Endret av bruker-141017
Lenke til kommentar

Skal du virkelig ha kjapp virkning få tak i en pose med ukvernede kaffebønner og knask på.

Det er utrolig hvor effektivt det virker men på meg gjør det at hodepinen kommer snikende.

 

BTW. var de 27 koppene store krus eller små kaffekopper?

For var det kaffekrus fikk du i deg mellom 5,4 og 6,7 liter kaffe.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017
hva sa de på skolen når du tok med deg termos da?:p

 

hehe:P "renneskjetå oppette veggåne":p

 

hjerteflimmer holder jeg meg langt unna, trenger ikke det så jeg tenker ikke så mye på det:P

 

"Faen, hvor gammel er du egentlig? 60? :p "

Lenke til kommentar
aaah, er det gøy da? =)

 

haha, epic! ;)

 

bra du tok en edit der ja, det der kunne jeg lett ha missfårstått^^

 

du kan begynne å ta med deg en termos med kaffi ;)

 

Tenkte å begynne å ta med termos ja :)

 

Det er sykt deilig på MK :)

 

Mk er the shit, ja.

 

Akkurat nå sitter jeg og er på utplassering i lokalavisen, men det er rimelig gøy om du ser bort i fra lærerer som følger pensum til punkt og prikke.

 

To negative ting jeg finner med Mk, og det er kontaktlæreren som er dedikert til pensum og it'slearning, om det ikke står noe om hva vi vil gjøre der, nei da kan vi ikke. Ellers er det rapportene som er et helvete, etter hvert jævla prosjekt.

 

Sitat Lærer *Stopper opp og stirrer med eit alvorlig og forbausa blikk ei stund* "Men... Det står ikkje på It'slearning."

Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017
ja:P når jeg gjikk på skolen så såg jeg ingen elever som hadde med seg en termos med kaffe på skolen, men det er vell mer normalt nå en da jeg gjikk på skolen^^

 

Jeg er den eneste med termos tror jeg :p

 

Frinder: Har ikke jeg merka :o Har faktisk ikke snøring på hva Its'learning er :p

 

Men, vi har nazi-norsklærer. Har heller ikke rapporter etter prosjekt :woot:

Men så går jeg jo i første, kommer vel rapporthælvette i andre.

 

Jo, så suger kontaktlærærn vår, han har ikke vært lærer før. Han er ny. Han motiverer oss ingenting. Knuser ideèr vi har, sier bare: "Nei, det sugde". Får ikke akuratt kjempemotivasjon.

 

Men kontaktlæreren til paralellklassen har vi i et prosjekt nå, beste lærer jeg noensinne har hatt :D

Endret av bruker-141017
Lenke til kommentar
ja:P når jeg gjikk på skolen så såg jeg ingen elever som hadde med seg en termos med kaffe på skolen, men det er vell mer normalt nå en da jeg gjikk på skolen^^

 

Jeg er den eneste med termos tror jeg :p

 

Frinder: Har ikke jeg merka :o Har faktisk ikke snøring på hva Its'learning er :p

 

Men, vi har nazi-norsklærer. Har heller ikke rapporter etter prosjekt :woot:

Men så går jeg jo i første, kommer vel rapporthælvette i andre.

 

Jo, så suger kontaktlærærn vår, han har ikke vært lærer før. Han er ny. Han motiverer oss ingenting. Knuser ideèr vi har, sier bare: "Nei, det sugde". Får ikke akuratt kjempemotivasjon.

 

Men kontaktlæreren til paralellklassen har vi i et prosjekt nå, beste lærer jeg noensinne har hatt :D

 

Vi har hat rapport helvete siden første klasse, etter hver eneste prosjekt, vi har klagd på det og at vi må få mer tid til å øve inn kunnskapen i stedenfor å skrive det ned, men det går ikke under pensum visst nok.

 

Læreplanen for prosjekt går vanligvis som følger.

 

4 dager til prosjekt arbeid, 5 dag skal rapport leveres inn og dag 7 skal vi framføre prosjektet foran lærere.

Vi får elendige tids rom og tar ikke inn noen kunnskap om hvordan vi jobber.

Helt elendige lærerer, som jeg ble fortalt av en tredje klassing når jeg begynte på Mk "Om du vil bli god er du nødt til å gi en god faen i hva du blir lært av lærerene og ta lærdommen i dine egne hender.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017
ja:P når jeg gjikk på skolen så såg jeg ingen elever som hadde med seg en termos med kaffe på skolen, men det er vell mer normalt nå en da jeg gjikk på skolen^^

 

Jeg er den eneste med termos tror jeg :p

 

Frinder: Har ikke jeg merka :o Har faktisk ikke snøring på hva Its'learning er :p

 

Men, vi har nazi-norsklærer. Har heller ikke rapporter etter prosjekt :woot:

Men så går jeg jo i første, kommer vel rapporthælvette i andre.

 

Jo, så suger kontaktlærærn vår, han har ikke vært lærer før. Han er ny. Han motiverer oss ingenting. Knuser ideèr vi har, sier bare: "Nei, det sugde". Får ikke akuratt kjempemotivasjon.

 

Men kontaktlæreren til paralellklassen har vi i et prosjekt nå, beste lærer jeg noensinne har hatt :D

 

Vi har hat rapport helvete siden første klasse, etter hver eneste prosjekt, vi har klagd på det og at vi må få mer tid til å øve inn kunnskapen i stedenfor å skrive det ned, men det går ikke under pensum visst nok.

 

Læreplanen for prosjekt går vanligvis som følger.

 

4 dager til prosjekt arbeid, 5 dag skal rapport leveres inn og dag 7 skal vi framføre prosjektet foran lærere.

Vi får elendige tids rom og tar ikke inn noen kunnskap om hvordan vi jobber.

Helt elendige lærerer, som jeg ble fortalt av en tredje klassing når jeg begynte på Mk "Om du vil bli god er du nødt til å gi en god faen i hva du blir lært av lærerene og ta lærdommen i dine egne hender.

 

 

Ah, det suger hardt.

 

Heldigvis en del bedre på min skole :)

Men lærærne sier bare: Okei, her har dere et program, bruk det.

Avogtil totalt uten innføring, og ellers veeldig lite.

 

Btw, en termos kaffe på 2 skoletimer = Det gjør jævlig vondt å pisse etterpå :p

Fant det ut på skolen idag :p

Endret av bruker-141017
Lenke til kommentar
Det heter KAFFE for faen, ikke KAFFI.

Makan til stygt ord skal man lete lenge etter. :mad:

 

Norske ord slutter liksom ikke på i.

 

På nynorsk heiter det kaffi. Men då skulle overskrifta sjølvsagt ha vore "Sanninga om kaffi". Eg drikk alltid kaffi, aldri kaffe.

 

Kaffi er ordet!

 

OT: Artig å møte på deg her, bror av Vegard ;)

Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017

Dang, ødela kaffen på morran idag. Så har ikke termos med idag :(

Klarte å glemme å åpne den greia på traktern, så kaffen kom ikke ned i kolba :p

Fikk ikke tid til å lage ny :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...