Gå til innhold

[løst]Har 2 brukere på forumet, mulig å slå dem sammen til en?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg kom over et av mindre eldre brukernavn på forumet (ikke brukt her på forumet, men det var brukernavnet mitt da jeg var ung og hipp gamer, derav signaturen).

 

Jeg lurte på om det er mulig å slå sammen denne brukeren med den andre, eventuelt om denne brukeren kan slettes.

 

Jeg er klar over at det sannsynligvis bryter med retningslinjene å ha to brukere, men ser du når denne brukeren er opprettet og antall innlegg, så ser du også hvorfor jeg sannsynligvis hadde glemt at jeg hadde brukeren..

 

Edit:

Jeg fant ikke noe bedre sted å plassere denne posten i starten. Ikke et tema jeg har lest om tidligere her inne..

Endret av w33
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forumet sletter ikke brukere av databasehensyn, så dere må nok bli enige dere imellom. Forumet kan heller ikke "smelte" brukere sammen. Grunnen til at dette skjer er at det er en feil (bug) i systemet som gjør at to brukere kan ha samme visningsnavn. Om jeg oppretter brukeren "perpotet", men bestemmer meg for å bytte visningsnavn til feks. "perpølse", vi da "perpotet" være ledig for annen bruker. Enda jeg har opprettet brukeren. Litt rart. Håper dette er utbedret i versjon tre av programvaren for forumet.

 

e: leif

Endret av R083r7
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...