Gå til innhold

Mountain Dew til norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var jo helt drøyt!

Selger de det ikke i dagligdagsbutikker da? Eller skal du importere pga pris? eBay, evt Amazon?

 

De sluttet å selge Md i Norge for noen år siden. Har ville importere til TG og litt til ettertiden, men jeg finner ingen steder hvor de ikke tar 2000+ for frakt.

 

 

Ultra har vel mountain dew?

 

Ultra?

Endret av Scirmish
Lenke til kommentar
det har vært i Norge før, men ble tatt av markedet... sikkert fordi det smakte som vanlig sprite eller sitronbrus generelt

 

Jeg synes det smaker helt annerledes, men det handler om smak og behag regner jeg med.

For min del tror jeg det handler om etiketten på flasken fra landet der de kule bor, men du kan jo sjekke en velassortert storkiosk eller matvarebutikk. Det finnes mange steder her i Bergen, i hvert fall.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg vet 100% sikkert at de selger importert Mountain Dew code red på Ultra på Ski Storsenter, men det virker som om det kun er tatt inn et veldig lite parti, de har også tatt inn DR.pepper cola. Rema 1000 på ski har tatt in 24x2 bokser cherry Cola fra Coca Cola.

 

 

 

Jeg har sett Mountain Dew på ultra på Ski Storsenter, for ikke så veldig lenge siden, så du kan jo prøve der. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har drukket to mountain dew idag :) De selger det på Deli de luca, men for 40kr pr liten boks.

noen meny butikker selger det til 25 og noen ultra, ikke alle.

 

De selger det for 11kr boksen på Maximat på Nordbysenteret i sverige, og på godisbutikken i svinesund. På Maximat selger de vanlig MTN DEW, code red og DEWmocracy vinneren Voltage :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

det har vært i Norge før, men ble tatt av markedet... sikkert fordi det smakte som vanlig sprite eller sitronbrus generelt

 

Mtn Dew smaker mye søtere og nermere Urge enn sprite og 7-Up gjør.

 

Er det noen som husker den Mountain Dew reklamen som var her i norge for noen år siden? det var noen karer som kjørte ned en vulkan og brukte steinbiter som snowboard til å kjøre på lavaen... Husker noen denne? og hvor kan jeg finne videoen?

Lenke til kommentar

Har drukket to mountain dew idag :) De selger det på Deli de luca, men for 40kr pr liten boks.

noen meny butikker selger det til 25 og noen ultra, ikke alle.

 

De selger det for 11kr boksen på Maximat på Nordbysenteret i sverige, og på godisbutikken i svinesund. På Maximat selger de vanlig MTN DEW, code red og DEWmocracy vinneren Voltage :)

 

IAF når så du dette sist? De siste gangene jeg har vært på Norbysenteret så har jeg lett overalt uten å funnet noe :(

Lenke til kommentar

Har drukket to mountain dew idag :) De selger det på Deli de luca, men for 40kr pr liten boks.

noen meny butikker selger det til 25 og noen ultra, ikke alle.

 

De selger det for 11kr boksen på Maximat på Nordbysenteret i sverige, og på godisbutikken i svinesund. På Maximat selger de vanlig MTN DEW, code red og DEWmocracy vinneren Voltage :)

 

IAF når så du dette sist? De siste gangene jeg har vært på Norbysenteret så har jeg lett overalt uten å funnet noe :(

 

Jeg så det på MaxiMat, helt oppe på Nordbysenteret. Ikke på Nordby-supermarked. Mountain Dew står ikke ved vanlig brus, Den står sammen med masse andre "importvarer", den kan være litt vanskelig å finne første gang. Bare spør noen som jobber der.. Sist gang jeg så det, var i vinterferien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...