Gå til innhold

Mountain Dew til norge


Anbefalte innlegg

Sjølv om det er dyrt er det sikkert billigare å kjøpe på Deli de Luca og liknande enn å bestille på nett. Sverige er sjølvsagt eit opplagt val for dei som har det alternativet. For min del ser eg ikkje det store oppstyret rundt MD, den smaka tilnærma likt 7Up og Sprite.

Bullshit. Det gjør det ikke. :nei:

 

Det blir det samme som å si: Tja, skjønner ikke hva folk skal ha Urge etter, smaker jo det samme som Solo.

 

Sverige er uansett det beste alternativet om du skal ha Mtn Dew.

Endret av Medlem-205774
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del ser eg ikkje det store oppstyret rundt MD, den smaka tilnærma likt 7Up og Sprite.

Bullshit. Det gjør det ikke. :nei:

 

Det blir det samme som å si: Tja, skjønner ikke hva folk skal ha Urge etter, smaker jo det samme som Solo.

Har du vore på tunga mi og funnet ut korleis mine smaksløkar fungerer? :p

Det er kanskje ein forskjell, men du må kunne innrømme at MD smakar meir likt 7Up og Sprite enn Urge og Solo.

Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker helt feil så mener jeg Ringnes måtte fjerne en god del ingredienser/tilsetningsstoffer i den norske Mtn Dew-varianten for at den skulle bli lovlig i Norge.

 

Nå husker jeg ikke helt smaken på den norsklanserte Mtn Dew, men jeg mener den var ganske så forskjellig (altså dårligere i smak) kontra den importere Mtn Dew som man eksempelvis får kjøpt i Sverige per dags dato.

 

Som sagt, jeg har ingen kildehenvisning, men jeg mener dette stemmer. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...