Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yeah, Emil skal sende hjem noen. Blir Cathrine!

Garantert. Noe annet vil være rart.

Tror han skolle sende hjem en av de to nye.

Sa ikke Triana "du må sende hjem en av disse tre"?
Skrevet

Triana sa ; ''Du må velge hvem av disse to du velger å sende hjem''. Om det er blandt det nye eller ikke vet man ikke :)

Skrevet (endret)

Slik funker det :

Dei to nye velger hver sin partner. Dei to jentene som mister parteneren sin kan bli valgt av Emil til å ryke :)

Endret av huGGy
Skrevet

Lurer på om det er noe galt med smaken min. Jeg synes (nye) Caroline var ganske pen. Greit, leppene er for store, øyebryna er dårlig plukka og hun bruker for mye sminke, men samtidig er hun sannsynligvis den diggeste på hotellet nå.

Skrevet

Lurer på om det er noe galt med smaken min. Jeg synes (nye) Caroline var ganske pen. Greit, leppene er for store, øyebryna er dårlig plukka og hun bruker for mye sminke, men samtidig er hun sannsynligvis den diggeste på hotellet nå.

Noe galt med smaken din :):)

Skrevet

hun var jævlig digg hvis man ser bort i fra hodet, men mener fortsatt at mari er den diggeste.

håper virkelig cathrine ryker, tåler ikke trynet på den forbanna hestekjerringa lenger. hest er best som pålegg :mad:

Skrevet

IKKE LES HVIS DU IKKE VIL BLI SPOILA OM MORGENDAGENS EPISODE

Cathrine ryker, emil får valget mellom å sende ut cathrine eller stine marie, han sender ut cathrine. Ellers er det masse drama piss mellom tine og niklas. Emil og Maria har sex. Episoden på onsdag får vi se at Stine Marie tar med seg emil på date, her får de en nøkkel, og skal befri en person som er fanget. Det er en jente, mest sannsynlig tipper jeg at det er Victoria.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...