Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Carl er jævlig ekkel. Er det noe vits i at jeg starter å se nå eller er det mye som har skjedd, sånn at jeg burde bare sett episode på web-tv etter episoden er vist nå på TV?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen fortelle meg hva som skjedde nå? Hva var sant, hva var ikke sant? Fredning i to uker for han og SM? Victoria skal på solo, det er ihvertfall sant. Og esset er "fake"?

Skrevet

Kan noen fortelle meg hva som skjedde nå? Hva var sant, hva var ikke sant? Fredning i to uker for han og SM? Victoria skal på solo, det er ihvertfall sant. Og esset er "fake"?

Fredninga og esset er fake. Petter skal være så usympatisk som mulig for å ikke måtte dra hjem

Skrevet

Hvordan skal Petter klare å overbevise de andre om at han er mest usympatisk?

No idea. Hadde selv aldri klart å gjøre det han gjorde der; skuffe Victoria/Parnteren sin og juge. Hadde aldri klart å holde på sånn, fake.
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Tipper det "esset" backfirer sånn at ingen tør å si at han er usympatisk fordi de er redd for å bli sendt ut xD

Skrevet

Hvis SM hater han så mye så kan jo ho bare avsløre han når som helst? Og da er han fucked.

Eller kanskje hun ikke gidder det, fordi da blir jo han "hata" av de andre og blir kanskje kåret til den mest usympatiske :hmm:

Skrevet

Rett før de skal velge hvem som er mest usympatisk må han jo selvfølgelig si at han løy om "esset". Da får han jo garantert prisen.

Skrevet

Carl er jævlig ekkel. Er det noe vits i at jeg starter å se nå eller er det mye som har skjedd, sånn at jeg burde bare sett episode på web-tv etter episoden er vist nå på TV?

Kom hjem rundt den tida jeg også, lurte på det samme. Men så valgte jeg å se episoden på TV. Trodde faktisk at Petter var helt seriøst med vrakingen av Victoria. :p

Gjest medlem-140898
Skrevet

Det der så kleint ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...