Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mørke menn og norske damer


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest rahul_puglia

Kunne dere svare på hva er det som får norske jenter til å tenne på mørke gutter? Mener jeg hører jo stadig om at vi er godt utstyrte der, (noe som jeg faktisk mener er en myte, med unntak av negere da). For jeg skal være ærlig nok til å si at på sånt generelt basis så er nok hvite gutter mer pene enn en gjennomsnittlig mørking. Og penger har jo vi heller ikke så mye av. Som regel er foreldrene analfabete og tror at verden er flat. Gode manerer mangler utlendinger.

 

Er det spenningen da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne dere svare på hva er det som får norske jenter til å tenne på mørke gutter? Mener jeg hører jo stadig om at vi er godt utstyrte der, (noe som jeg faktisk mener er en myte, med unntak av negere da). For jeg skal være ærlig nok til å si at på sånt generelt basis så er nok hvite gutter mer pene enn en gjennomsnittlig mørking. Og penger har jo vi heller ikke så mye av. Som regel er foreldrene analfabete og tror at verden er flat. Gode manerer mangler utlendinger.

 

Er det spenningen da?

Jeg vet ikke, jeg. Noe er det i hvert fall. Det finnes mange dumme kvinnfolk der ute...

 

Edit: Pass på at du ikke generaliserer alt for mye. Men det er en kjentsak at en del som kommer hit til Norge har et litt annet kvinnesyn enn den gjennomsnittelige etniske nordmannen har. Overfallsvoldtektene er et synlig bevis på dette. Igjen, det finnes mange dumme fruentimmere som tydeligvis liker å ha seg med sånne.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
Gjest gjest31

Wow..... Du er så fyllt med selvhat at du er villig til å slenge dritt om alle mørkhudede menn (og foreldrene sine!) uten grunn... :ohmy: Så trist.

Det virker som om du tenker mye negativt om deg selv, men det betyr ikke at alle... ahem.. "mørkninger" ligner på deg.

 

On topic: Jenter tenner egentlig ikke bare på hudfarge, penger eller størrelsen på penis, men på menn (heterofile jenter, dvs... huff...). Om du er snill, lett å snakke med, selvsikker og har en god personlighet, så kommer jenter til å like deg uansett hudfarge. De du ser ute med de norske kjærestene sine er sannsynligvis gode, lykkelige menn som gjør jentene glade, og ikke elendige tapere som du prøver å beskrive.

 

 

@ iNeo: Det er INGEN likhet mellom å elske en mørkhudet mann og å smøre seg inn med bæsj. :nei:

 

P.S.: Mannen min er hvit og det er jeg også, så nei, jeg er ikke partisk.

Lenke til kommentar

Dæven gjest, herregud så mange feile konklusjoner du trekker. Han generaliserer ikke, og sier heller ikke at ALLE jenter gjør det, heller ikke at alle innvandrere er analfabeter.

 

Og dessuten, det faktum at folk liker å like en mørkhudet mann og at folk liker å smøre seg inn med bæsj er en likhet. Poenget mitt var at folk liker forskjellig, noen tenner på mørkhudet, andre på bæsj, noen liker føtter, andre liker dyr og frukt.

Lenke til kommentar
Kunne dere svare på hva er det som får norske jenter til å tenne på mørke gutter? Mener jeg hører jo stadig om at vi er godt utstyrte der, (noe som jeg faktisk mener er en myte, med unntak av negere da). For jeg skal være ærlig nok til å si at på sånt generelt basis så er nok hvite gutter mer pene enn en gjennomsnittlig mørking. Og penger har jo vi heller ikke så mye av. Som regel er foreldrene analfabete og tror at verden er flat. Gode manerer mangler utlendinger.

 

Er det spenningen da?

 

Jeg må bare si at når jeg refererte til utlendinger så mente jeg IKKE ALLE! Men tror faktisk hele innlegget ble litt tåpelig. Bare det at jeg har sett horder av norske jenter som har sine tragedier å fortelle. Men må jo si at mange nordmenn er sikkert sånn men klarer å skjule disse sidene av seg selv siden de er mer listige kanskje.

Lenke til kommentar

Kan ikke si meg helt enig her med gjest.

Jeg er en Iraner, og vil si jeg er ganske så "pen".

 

Foreldrene mine er heller ikke analfabeter, far er ingeniør og mor er revisor.

 

Og penger har jeg aldri hatt noe problemer med, samt så må jeg understreke at jeg ikke har fått noe særlig mer penger av mine foreldre bare for at de har godt betalte jobber.

 

Men nå tror jeg heller ikke gjest er en seriøs heller. Sikkert bare en 16 åring som kjeder seg.

Lenke til kommentar

Hmm, la oss se;

 

- Opprør mot foreldrene

- Spenning i det ukjente

- Stereotyper om at mange utlendinger er dopdealere og "gangstere" -> badboys

- Eksotiske

- Noe annerledes enn alle de hvite i Norge

- Behov for å prøve å hjelpe (mange som kommer fra krig og andre traumatiske minner)

- Lei norsk kultur (?)

 

Sikkert fler

Lenke til kommentar
Kunne dere svare på hva er det som får norske jenter til å tenne på mørke gutter? Mener jeg hører jo stadig om at vi er godt utstyrte der, (noe som jeg faktisk mener er en myte, med unntak av negere da). For jeg skal være ærlig nok til å si at på sånt generelt basis så er nok hvite gutter mer pene enn en gjennomsnittlig mørking. Og penger har jo vi heller ikke så mye av. Som regel er foreldrene analfabete og tror at verden er flat. Gode manerer mangler utlendinger.

 

Er det spenningen da?

 

Jeg personlig liker best gutter som er litt lysere i huden. Men det kan godt tenkes at noen jenter syns det er spennende med en som er litt mørkere i huden, samme som dere gutter kanskje syntes det er litt spennende med en kvinne som er litt mørkere i huden.

 

Et annet viktig poeng å få frem er at vi kvinner ikke bare tenner på hudfargen, det ligger mye annet i det. Noen jenter liker gutter med store tenner, andre med små. Noen liker gutter med lyst hår, andre med mørke. Men til syvende å sist, de _fleste_ jenter tenner på gutter som har en viss respekt for kvinner.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432
Verken jeg eller noen av mine veninner ELLER bekjente tenner på utlendinger.

 

Haha, hvordan i all verden vet du det?

Har du full oversikt over absolutt alt alle dine venninner og bekjente tenner på?

 

 

Jeg vet ALT!

Lenke til kommentar

Jeg tror dette har veldig mye med "badassvirkningen" som jeg liker å kalle det. Jenter liker selvsikre og "badass" gutter i ungdomstiden, sånn er det, når de blir eldre tenker de noe anderledes. Jenter i ungdomstiden tenker ikke på penger og andre ting, de tenker på spenning osv... en mørkhudet har ofte god selvtillit og gode venner, noe som jenter tenner mye på i ungdomsårene.

 

dette er i hvert fall min teori

Lenke til kommentar
Kunne dere svare på hva er det som får norske jenter til å tenne på mørke gutter? Mener jeg hører jo stadig om at vi er godt utstyrte der, (noe som jeg faktisk mener er en myte, med unntak av negere da). For jeg skal være ærlig nok til å si at på sånt generelt basis så er nok hvite gutter mer pene enn en gjennomsnittlig mørking. Og penger har jo vi heller ikke så mye av. Som regel er foreldrene analfabete og tror at verden er flat. Gode manerer mangler utlendinger.

 

Er det spenningen da?

Fordi gjennomsnittlige menn av sydlandsk opprinnelse er etter hva ryktet sier bedre utstyrt, er sterkere og mer muskuløse enn etniske nordmenn, "tar" kvinnen sin hardere enn nordmenn og skal visst være mye bedre i senga. Og det er det mange norske jenter som tenner på. Derfor.

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...