Gå til innhold

XFX GTX 295 av og på, av og på


Rudde

Anbefalte innlegg

Heisann, har ett problem med XFX GTX 295, når jeg skrur på PC'en og når jeg kommer til login screen hvor jeg skal skrive inn passord så blir skjermen svart noen sekunder og når den blir det komme den lyden når du kobler fra en USB enhet vet dere "duuudo" eller noe slikt. Og når jeg kommer inn i windows så kobler det seg av og på også noen sekunder senere igjen kobles av og på igjen, etter det jeg vet er det kun den ene "coren" som blir deaktivert og aktivert igjen, men jeg aner ikke hvorfor.

 

Kortet er ikke klokket på en god stund og jeg har formatert mange ganger siden jeg klokka sist. Jeg har også formatert etter at problemet oppstod men uten hell.

 

Problemet startet i driveren "190.62" og har bare fortsatt i "195.62" og "196.21".

 

Hvordan kan jeg få orden på dette? :-/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er noe ekstra info jeg glemte, jeg har fått Skjermkort driveren 196.21 har sluttet og virke og er nå gjenopprettet når jeg skulle starte WinDVD en gang.

 

Skjemkort vifta går på 100% Når jeg gamer BF:BC2 og Track mania (WTF?!!) og ligger på stock (41%) når jeg gamer MW2 på høyest grafikk 1920x1200

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...