Gå til innhold

Vil dette oppsettet fungere med BF BC 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

har seg sånn at pr dags dato har jeg dette oppsettet:

Hk: EPoX EP-MF4-Ultra

Cpu: AMD Athlon 64 X2 3800+@ 2,5 Ghz

Ram: Geil 2.0GB DDR2 PC5300 667MHz Value

skjermkort: Geforce 8800 GT 512MB PCIe

Og BF BC2 betaen ligger på rundt 20 fps, noe som er så å si umilig å spille på. Noe som er kjipt da pcn egentlig har minimum requirements :(

Uansett så lurer jeg da på å kjøpe en oppgraderings pakke med HK, CPU og minne fra komplett. Men jeg vil gjerne spørre dere først om dette vil klare bf utifra erfaringer. Da requriements greine ikke var til å stole på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme skjermkort som deg, men Quad CPU og 4 gig ram. Hos meg ligger det på ca 30 fps (frames per second) på high og rundt 40 fps på medium. Dersom du virkelig skal ha god fps så burde du nok skifte ut skjermkortet også.

Skrevet

Mulig du kunne postet en liten guide på hvordan du forcer DX9? Det er mange som sliter med det.

Hvis du vil teste hvor bra pc'n din er med BC 2 kan du gå innn på denne siden.

Finn Battlefield: Bad Company 2 i lista ;)

Gjest Slettet+23asd4f
Skrevet

Unnskyld hvis jeg jacker tråden men kunne dere se på mine specs også?

Det er en gammel PC :) Men hvordan ser det ut i forhold til de anbefalte specsa?

- AMD Phenom 8400 x3, 2.1 GHz

- 4 GB ram (men 3GB kan brukes i følge Win 7)

- 512MB ATI Raedon HD 3200

- Windows 7 OS.

Gjest Slettet+23asd4f
Skrevet (endret)

Jeg havnet sånn mellom minimum og recommended. Lente meg litt mer mot minimum. Tror dere det kommer til å kjøre bra nok? Uten hakking og grei grafikk? :) Slet litt med grafikkortet og CPU.

Har jo bare tri og ikke quadcore.

Endret av Slettet+23asd4f
Skrevet

takker for svar ;)

Setter pris på flere erfaringer...

Ang ZepukkU sin link så havnet jeg ommtrent midt i mellom selv... Men pcn min sliter fortsatt med å dra det på over 20 fps...

Skrevet

Ser du har en Athlon 64 X2 3800+. Den er litt for svak for betaen siden de system requirementsa er estimert til retail...

Guiden min er egentlig kun til de som sliter med dårlig grafikkort, det gjør ikke du. Prøv å klokk eller kjøp ny cpu. Amd er billig for tiden ;)

Skrevet

jo takk for tipset ;)

Jeg regnet med at det er cpu'n som er synderen her, derfor jeg i utgangspunktet lurer på om jeg skal slå til med en slik oppgraderingspakke med hk, cpu og minne

Gjest Slettet+23asd4f
Skrevet

Ble 20fps spillbart uten at du kaster musa i veggen fordi det hakker så sykt? :p Jeg har jo noe likt specs som deg, og er ikke keen på å forhåndsbestille noe som hakker med maskina.

Gjest Slettet+23asd4f
Skrevet

Ble litt redd nå :p Tror noen at enda en kjerne med 2,1GHz og 1-2GB mer ram gjør stor forskjell? Ellers tror jeg at det blir sørpe å kjøre BC2 på maskinen min :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...