Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vet jeg om hun liker meg?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg liker en jente ganske godt, og TROR hun liker meg... Hun ler av ganske mye jeg sier, som ofte ikke er så morsomt, og snakker en god del til meg, men er fortsatt usikker.

så, hvordan vet jeg om hun liker meg? Jeg har ikke særlig stor erfaring med sånt ( :blush: ),så hvordan vet jeg om hun flørter og liker meg eller bare snakker til meg som en venn?

 

ber også om tips til hvordan jeg får henne til å like meg mer, eller hvordan jeg kan vise at jeg liker henne...

Endret av diskutant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan vet jeg om hun liker meg?

Har du prøvd å spørre henne? Det burde fungere!

 

 

akkurat det pleier være litt flaut.. Har kjent henne lenge, og for noen år siden var jeg vel ikke av de mest populære på skolen.. men nå har det tatt seg opp igjen en god del, og har flere venner.. Men sitter fortsatt med litt dårlig selvtillit og sånn.. Så noen andre forslag? tegn hun sender ut? (bevisst og ubevisst)

 

Håper fortsatt på maaange svar

Endret av diskutant
Lenke til kommentar
Jeg antar du går på ungdomsskolen eller videregående?

 

No pain, no gain. Jenter liker gutter med baller. Det trenger ikke være et direkte kyss ut av ingenting. Men, du kan begynne med litt mer heavy øyekontakt og berøring f.eks.

 

Neineineinei!

Dette anbefaler jeg på det sterkeste at du ikke gjør!

Hadde det vært meg hadde jeg blitt redd/usikker (uansett om jeg likte deg eller ikke), hvis du begynte med denne slags. Prøv å heller få det ut av henne, at hun er intressert, og hvis hun er det og du ikke har oppfattet signalene hennes rett, vil hun nok prøve å være litt mer direkte. La henne ta det steget, og når du skjønner signalet hennes, da kan du prøve forsiktig og først si at du liker henne. Kan nok ikke svare for alle jenter med dette svaret, men utifra hva jeg og mine venninner snakker om - er dette helt kræsj i veggen.

Lenke til kommentar
Hei! Jeg liker en jente ganske godt, og TROR hun liker meg... Hun ler av ganske mye jeg sier, som ofte ikke er så morsomt, og snakker en god del til meg, men er fortsatt usikker.

så, hvordan vet jeg om hun liker meg? Jeg har ikke særlig stor erfaring med sånt ( :blush: ),så hvordan vet jeg om hun flørter og liker meg eller bare snakker til meg som en venn?

 

ber også om tips til hvordan jeg får henne til å like meg mer, eller hvordan jeg kan vise at jeg liker henne...

 

Det at hun ler og prater med deg er gode nok signaler til å si at du får ta neste steg. Mulig hun både flau og sjenert og ikke tør å ta initiaitv. Hva med å invitere henne med på bowling, spasertur eller noe der du får henne på tomannshånd og lettere kan prate med henne om hva hun liker og er interessert i. Da kan du se om du har noe felles med henne. Det ordner seg sikkert ,bare du tørr å prate med henne. Er bare å si det som det er at du synes hun er ei sjarmerende jente og at du kan tenke deg å bli mer kjent med henne?

Lenke til kommentar
Blir du redd og usikker når gutter flørter med deg?

 

Nei. Men, men om en gutt som jeg syns er kjempe grei, men vi er fortsatt på vennestadiet, plutselig begynte å se meg dypt inn i øynene, og kommer med berøringer, så tar jeg det som ganske ubekvemt. Uansett, om jeg liker gutten eller ikke. Det er noe som heter, one step at the time.

Lenke til kommentar
Nei. Men, men om en gutt som jeg syns er kjempe grei, men vi er fortsatt på vennestadiet, plutselig begynte å se meg dypt inn i øynene, og kommer med berøringer, så tar jeg det som ganske ubekvemt. Uansett, om jeg liker gutten eller ikke. Det er noe som heter, one step at the time.

Det er jo ingen som har sagt at han skal gå for puppen og stirrekonkurranse med én gang da. Små, såvidt merkbare berøringinger og øyekontakt som varer et millisekund lenger enn vanlig. Også eskalere derfra. Ser virkelig ikke hva som er så skummelt med det.

Lenke til kommentar
Det er jo ingen som har sagt at han skal gå for puppen og stirrekonkurranse med én gang da. Små, såvidt merkbare berøringinger og øyekontakt som varer et millisekund lenger enn vanlig. Også eskalere derfra. Ser virkelig ikke hva som er så skummelt med det.

 

Nei. Desse små berøringene blir nok godtatt om hun liker han på samme måte. _Men_, hvis hun bare ser på han som en veldig god venn, så kan disse berøringene være ekstremt ubehagelig! (Snakker av egen erfaring). Dette er da såklart meg, men det sier jo seg selv også.

Endret av Madebyme
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...