Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

jeg trenger biltips.


Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke en 92->nyere pontiac firebird med V6 motor? Grei ytelse, ikke skyhøye avgifter, et ekstraordinært design, rimelig lavt bensinforbruk, rundt 200 hester.. Du finner vel mange som koster under 180000 (som forøvrig er ganske mye å bruke på din første bil). Kjøp heller noe til >30000 og selg når du skal i militæret. Kjøp skikkelig etter det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du er snart 18 år, og har rå til en bil mellom 100 000 - 180 000???

 

Enten er du så bortskjemt at det renner av øra dine, eller så bedriver du med ting som krever en rask bil :p bankran ol...

 

Kjøp nå en normal bil, som folk kan tro at ikke er pappa sin, og som du kan leke deg litt med. Du kommer nok utafor noe unz, og forsikringa til det du har lyst på, blir like dyr som bilen...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Takk for alle tipsene! tror jeg skal gå for en Honda Prelude jeg, synes den så bra ut:)

 

har et spm når det gjelder denne bilden:

4WS, synes det høres litt teit ut! betyr det at man kan svine på bak å for hjulene individuelt? eller alle 4 samtidig? .. er det mulighet for å slå av denne funksjonen slik at man får vanlig "2ws" ?

 

:)

Lenke til kommentar
Hvis du liker råe biler og ikke haog forr noe problem med å betale store summer i forsikring så kjøp en 1999 Golf GTI.

Den har 150hk orginalt men kan overklokkes :D til nærmere 200hk for ca 6000.

 

Golf GTi er veldig dyr forsikring på, og det er heller ikke lurt å køpe første egen bil med mye Hk.. da sparer du heller på å kjøpe en toyota corolla twin cam 87 mod., kommer orginalt i hvit og rød og går greit nok.

Lenke til kommentar

Du burde kjøpe deg en bil med liten motor!. 18 år, med nytt førerkort? For det første så kommer de til å flå deg i forsikring, og for det andre så har du ikke no`på vegen å gjøre med en rask bil. Begynn i det små. Men hvis du absolutt må ha en rask bil, så er vel Audi RS2 ett "klokt" valg. Lykke til. Kjør pent. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt en Toyota Mr2 Mk1. Helst 87+.

De koster alt fra 20000-50000,-. Kjøper du en som er i god stand, så har du en sprek og morsom bil som du kan ha LENGE. Jeg har en 86 mod. Med effektanlegg og sportsfilter. 0-100 er ca 7,7sek.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...