Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

jeg trenger biltips.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke kjøp den en altfor sprek bil som første gangs bil nei ;)

 

Bil jeg vil anbefale deg er Honda Prelude 2.0, eventuelt 2.2vtec viss du trenger mye hester (mye=180:P).

Det er en fil bil (syns jeg) og vannvittig rå lyd er det i den!

 

En annen bil som passer for deg kan være feks en Toyota Avensis da, ikke så sprek, men god og driftsikker bil ;)

Lenke til kommentar
Hei. er snart 18 år, å ska kjøpe bil. Lyst på noe rått, mye hestekrefter skader ikke, relativt rå bil.

 

noen som vet om noe som helst? url? spess bil som er rå ?  :woot:  

pris rundt 100`000 - 180`000 ca...noe i den duren.  

 

takk på forhond :)

 

ah.. kjøp den en mustang :yes:

en mustang fastback.. får en fin en til 180 000 :D

hadde jeg gjort.. ville ikke nølt en gang

Lenke til kommentar
Hei. er snart 18 år, å ska kjøpe bil. Lyst på noe rått, mye hestekrefter skader ikke, relativt rå bil.

 

noen som vet om noe som helst? url? spess bil som er rå ?  :woot:  

pris rundt 100`000 - 180`000 ca...noe i den duren.  

 

takk på forhond :)

 

ah.. kjøp den en mustang :yes:

en mustang fastback.. får en fin en til 180 000 :D

hadde jeg gjort.. ville ikke nølt en gang

 

Ville gjort det samme jeg også, for en Fords Mustang FB er en veteran og da behøver du ikke og betale så mange avgifter og forsikkringen blir mye billigere.

Den har mange hester og kan modes til en Shelby GT500 (Gone in 60 sec.Elenor) :D

 

Men til gjengjeld for allt dette så er det en benisn sluker. Og den er stor og tung så den egner seg ikke som vinter bil.

 

En nyere bil: Mazda 323 med 4x4

http://www.motorborsen.no/moreinfo.asp?rec...t=ALLE&adtype=S

Eller denne viss du skal kjøre deg ihjel

http://www.motorborsen.no/moreinfo.asp?rec...t=ALLE&adtype=S

Lenke til kommentar
Den har mange hester og kan modes til en Shelby GT500 (Gone in 60 sec.Elenor) :D  

lykke til med det ...

 

Det er mulig. Nå må dere huske på "Elenor" i gi60s aldri var en orginal gt500 så ikke la dere være lurt av den ;).

 

Å modde shelby effekter på en vanlig GT FB er utrolig mye stress. Her snakker vi ikke om å bare hive rådyre orginaldeler på bilen, men det skal være skikkelig gjort også! Vil si det er umulig å gjøre det skikkelig.

Lenke til kommentar
JEg hadde kjøpt en Audi. Gjerne en RS2, S6 med V8 er heller ikke så dum. Greier en seg med to seter kan man få en ganske billig, som feks. denne?.

 

Enig til en viss grad. Ville ha valgt turbomotoren eg pga meir trimmingsvennlig og solid. Kan også gå ned til S4 modellen som var fram til 1994, får desse ned mot 100000, men det erviktig å gjere eit godt arbeid når ein leiter...

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke en 92->nyere pontiac firebird med V6 motor? Grei ytelse, ikke skyhøye avgifter, et ekstraordinært design, rimelig lavt bensinforbruk, rundt 200 hester.. Du finner vel mange som koster under 180000 (som forøvrig er ganske mye å bruke på din første bil). Kjøp heller noe til >30000 og selg når du skal i militæret. Kjøp skikkelig etter det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...